26 sierpnia, 2013

L'OREAL IDEAL SOFT | RECENZJA


Dzisiaj na tapetę idzie Oczyszczający płyn miceralny do cery suchej i wrażliwej Ideal Soft firmy L`Oreal.
Właśnie skończyłam pierwszą buteleczkę i śpieszę Wam z krótką recenzją ;)
Jakiś miesiąc temu zostałam szczęśliwą posiadaczką znanego już pewnej części z Was płynu micelarnego L'Oreal. Do zakupu skusiła mnie promocja ;)
Za buteleczkę 200ml zapłaciłam ok 11 zł. Co prawda mam cerę tłustą, ale zauważyłam, że wszelkie produkty przeznaczone dla cery tłustej i mieszanej nadmiernie wysuszają mi skórę i przynoszą skutek odmienny od zamierzonego. Dodatkowo do zakupu skusił mnie wyjątkowo krótki skład oraz to, że jest bezzapachowy, hipoalergiczny oraz nie zawiera alkoholu.


Obietnice producenta.

Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła, zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu, bez konieczności spłukiwania i pocierania, `Technologia łagodności`„łagodzi” suchą skórę, przywraca jej optymalny komfort i miękkość. Płyn micelarny szybko usuwa makijaż, działając jak oczyszczający magnes na powierzchni skóry. Usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia, nie roznosząc ich po twarzy. Skóra jest gładka, odświeżona i stonizowana. Nie zawiera alkoholu. Bezzapachowy. Hipoalergiczny. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.

 Skład.

Aqua (Water) (woda), Hexylene Glycol (konserwant), Glycerin (gliceryna), Poloxamer 184 (substancja myjąca), Disodium Cocoamphodiacetate (substancja myjąca), Disodium EDTA (stabilizator), Polyaminopropyl Biguanide (konserwant).


Moja opinia.

Płyn świetnie radzi sobie z makijażem zarówno oczu, ust jaki i twarzy (o co przed zakupem miałam największe obawy). Nie podrażnia mi moich przewrażliwionych oczu, co dla mnie jest dużym plusem. Jest bardzo łagodny dla skóry. Dodatkowo nie wysusza, nie powoduje uczucia ściągnięcia. Skóra po użyciu jest miękka, gładka. Płyn nie pozostawia na niej nieprzyjemnej warstwy. Podpisuję się dwoma rękami pod tym co napisał producent i z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt każdemu. Z pewnością zagości jeszcze na mojej półce.


Ciekawa jestem czy używałyście tego produktu? Czego używacie do demakijażu?

Pozdrawiam serdecznie

Julka

8 komentarzy:

  1. nie lubię miceli jak wpadną w oko to szczypią i marnuję ok 6 wacików żeby zmyć makijaż. Za to kocham olejek BD i ściereczkę z mikrofibry, bez tarcia, jedynie masuję olejkiem oczy i wszystko potem zbiera szmatka. Po takim myciu obowiązkowo mydło/żel do twarzy i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się, że olejki świetnie radzą sobie z makijażem, ok 2 razy w tyg oczyszczam twarz metodą OCM, przy czym zmywam olejki mydłem Alep. Jednak na co dzień zmywam w/w płynem micelarnym, i nie zauważyłam, żeby podrażniał mi oczka (a mam dość wrażliwe) i z makijażem też świetnie sobie radzi. Polecam :)

      Usuń
    2. Ja niestety jestem zmuszona zrezygnować z miceli przy myciu oczu każde z możliwych podrażnia i jedynie krem Nivea daje radę.
      A tego micela jeszcze nie używałam:)

      Usuń
    3. Widzę, że każdy powinien używać kosmetyków odpowiednich dla siebie :) Nie ma środka CUD, który będzie idealny dla każdego... Mi z kolei po kremie Nivea strasznie łzawią oczy ;P
      Dziękuję Wam za Wasze opinie, są dla mnie bardzo pomocne ;)

      Usuń
  2. Lubię ten płyn. Mam już drugą butlę. Nie jest tak dobry jak Bioderma ale dużo tańszy, a wśród tańszych najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności używać Biodermy, ale ten w zupełności mi wystarczy ;)

      Usuń
  3. z wielką przyjemnością przeglądam bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło ;) Zapraszam częściej :

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...