19 sierpnia, 2013

ODŻYWKA KERATYNOWA GAL | RECENZJA


Wizytówką każdej kobiety są między innymi... zadbane paznokcie. Jak je pielęgnować, aby im nie zaszkodzić oraz aby nasze starania były efektywne? Oto kilka praktycznych porad oraz moje ulubione zabiegi regeneracyjne.
Paznokcie zawsze były moją piętą Achillesową. 
Odkąd sięgam pamięcią miałam naprawdę okropne paznokcie. Moje łamliwe, rozdwajające i miękkie płytki przyprawiały mnie o zawroty głowy.
Piszę o tym ponieważ w pewnym momencie już straciłam wiarę w to, że moje paznokcie mogą jeszcze jako tako wyglądać. Jednak moja wiara powróciła około miesiąc temu gdy poznałam 
Odżywkę keratynową GAL:) 



Obietnice producenta.

Doskonały kosmetyk do pielęgnacji paznokci, brwi i rzęs. Głównymi jego składnikami są: kompozycja Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, witaminy A i E oraz olejek z drzewa herbacianego. Działanie NNKT nakierowane jest na ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i wspomaganie regeneracji włosów i płytki paznokci. Kompozycja witamin A i E wykazuje właściwości ochronne i pielęgnacyjne dla komórek wzrostowych włosów, paznokci i naskórka.
Olejek z drzewa herbacianego, dzięki swoim właściwościom antyseptycznym i kojącym, spełnia ważne zadanie profilaktyczne w codziennej pielęgnacji ciała – usuwając z powierzchni ciała bakterie i grzyby, przygotowuje je do lepszego wchłaniania innych substancji odżywczych i pielęgnacyjnych. Jego właściwości kojące znalazły zastosowanie w łagodzeniu objawów ukąszeń meszek, komarów i kleszczy.

Regularne stosowanie preparatu zmniejsza konieczność wykonywania tradycyjnego manicure. Przed nałożeniem lakieru na płytkę paznokciową wystarczy zetrzeć nadmiar odżywki delikatnym preparatem odtłuszczającym. Trwałość lakieru na właściwie pielęgnowanej płytce paznokciowej jest znacznie większa, a sama płytka ulega wzmocnieniu. Skórki wokół paznokci stają się delikatniejsze i wolniej narastają. Właściwa i regularna pielęgnacja brwi i rzęs powoduje, że stają się gęstsze, grubsze i bardziej elastyczne.


Skład.

Skład: Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy), Gelatin (żelatyna), Glycerin (gliceryna), Oenothera Biennis Oil (olej z wiesiołka), Borago Officinalis Seed Oil (olej z nasion ogórecznika lekarskiego), Malaleuca Alternifolia Leaf Water (ekstrakt z drzewa herbacianego), Parfum, Tocopheryl acetate (wit. E), Retinyl palmitate (wit. A), CI 42051, Titanum dioxide, Mica.


Jak Odżywka keratynowa sprawuje się na moich paznokciach?

Jestem naprawdę zadowolona. Moje paznokcie po miesiącu regularnego stosowania są mocne, sztywniejsze, nie rozdwajają się a dodatkowo, wierzcie mi lub nie, tak długich paznokci jak mam teraz nigdy nie udało mi się utrzymać. Cena odżywki jest zaskakująco niska, co jest dodatkowym plusem. Jest dosyć tłusta, ale mimo to dobrze się wchłania. Posiada również przyjemny leśny zapach. Z czystym sumieniem mogę ją polecić każdemu.

Efekt miesięcznego olejowania odżywką keratynową GAL

Oczywiście nie jest to środek CUD. Musicie pamiętać o odpowiedniej pielęgnacji swoich paznokci. Dopiero systematyczne, sprawdzone zabiegi pielęgnacyjne pozwolą uzyskać naprawdę dobre efekty.

Oto kilka przykazań zdrowych i pięknych paznokci:
  1. Codziennie smaruj ręce kremem do rąk, a stopy – kosmetykiem do stóp. Wmasuj go też w palce – podziała wtedy na paznokcie i skórę wokół nich. Kremy do rąk stosuj po każdym moczeniu rąk (po myciu, zmywaniu itp.). Dobrze, aby miały filtry UV (skóra rąk szybko się starzeje).
  2. Skóra rąk i paznokcie nie lubią gorącego powietrza, np. z suszarek elektronicznych. Staraj się ich nie używać, a jeśli nie masz innego wyjścia – zaraz potem wetrzyj w dłonie krem (noś go zawsze w torebce!).
  3. Regularnie rób dłoniom delikatny peeling, porządnie wmasowując go też w palce. Nie uszkodzisz paznokci, a skórki wokół będą miękkie i zadbane.
  4. Codziennie malujesz paznokcie kolorowym lakierem? Zrób przerwę na kurację odżywkową – naprawdę tego potrzebują (często po wielomiesięcznym noszeniu ciemnego lakieru płytki stają się matowe i zniszczone). Pamiętaj, że zadbane paznokcie pomalowane tylko odżywką (bezbarwną lub mleczną) są bardzo seksowne.
  5. Odżywki i olejki do zmywania stosuj na noc. Wtedy podziałają skutecznie.
  6. Warto raz w tygodniu zrobić kąpiel swoim paznokciom. Dla moich paznokci świetnie robi kąpiel w podgrzanej (absolutnie nie gorącej) w oliwie z oliwek z dodatkiem soku z cytryny. Taka kąpiel zmiękczy skórki, pomoże zregenerować paznokcie i rozjaśni przebarwienia.
Czego unikać?
  1. Jeśli dużo pracujesz na komputerze, obcinaj na krótko paznokcie lub stukaj w klawisze opuszkami. W przeciwnym razie mogą się rozdwajać.
  2. Nie skub lakieru, gdy zaczyna odpryskiwać. Jeśli robisz to często, możesz uszkodzić płytkę.
  3. Staraj się jak najrzadziej wycinać skórki (czasami to konieczne). To przyspiesza ich narastanie.
  4. Nie używaj zbyt często polerki do paznokci. To mocno je osłabia i powoduje, że stają się kruche.
  5. Nie nakładaj tipsów! Bardzo niszczą i osłabiają paznokcie. I są de mode!
  6. Gdy malujesz paznokcie na ciemno, połóż najpierw bazę. To bardzo ważne, bo ochroni ona płytkę przed przebarwieniami, które powstają, gdy ciemny pigment wnika w nierówną powierzchnię paznokcia. Trudno się ich potem pozbyć.
  7. Nigdy nie odsuwaj skórek na sucho, bo zniszczysz płytkę. Wcześniej wymocz dłonie w wodzie, dodatkowo możesz nałożyć specjalny preparat zmiękczający skórki. Do odsuwania używaj drewnianych patyczków.
  8. Nie przesadzaj z wycinaniem skórek i polerowaniem płytki. Te zabiegi nie pomagają wyglądowi paznokci – stosuj je okazyjnie, tylko wtedy, gdy naprawdę musisz. Polerka robi płytkę cieńszą, a to zwiększa jej podatność na łamanie.
  9. Unikaj głębokiego wycinania paznokci po bokach – zwiększasz ryzyko ich wrastania. Do skracania paznokci staraj się używać wyłącznie pilnika (nie metalowego!) – nożyczki znacznie je osłabiają i "szarpią" krawędź płytki. Do paznokci u stóp możesz zastosować cęgi (a potem pilnik).
  10. Dla kondycji paznokci bardzo ważny jest sposób, w jaki je piłujesz. Przyjrzyj się, jak robią to doświadczone manikiurzystki – zawsze w jedną stronę, krótkimi pociągnięciami pilnika. Takie ruchy wygładzają krawędź paznokcia. Jeśli będziesz piłować je tam i z powrotem – zwłaszcza metalowym pilnikiem – mogą zacząć się rozdwajać.

Ciekawa jestem jakie zabiegi pielęgnacyjne stosujecie do utrzymania swoich paznokci. Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam serdecznie

Julka

4 komentarze:

  1. Ja również używam odżywki keratynowej i także jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty tej firmy chyba wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco. Miałam paznokcie w naprawdę opłakanym stanie... Jestem mamą i gosposią na pełen etat więc pazurki od wszelkich detergentów miałam okropnie zniszczone, do tego wpadłam na genialny pomysł zrobienia tipsów i nieszczęście gotowe ;) pazurki rozdwajały mi się do połowy płytki :/ Próbowałam chyba wszystkiego ale tylko kapsułki dały naprawdę dobry i trwały efekt. Dodatkowo kapsułki są niedrogie, bardzo wydajne oraz można je stosować do rzęs, brwi czy włosów.

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...