21 września, 2013

BLINK BLINK LOVELY | RECENZJA



Dzisiaj przedstawię Wam moją kolejną nowość, czyli lakier/schimmer Blink Blink Lovely. Jest to mój pierwszy tego typu wynalazek w życiu. Skuszona ogólnym zachęcającym wyglądem na sklepowej półce porwałam go do koszyka. Przeglądając blogi innych dziewczyn widziałam już takie cudeńka na pazurkach więc stwierdziłam, że też chcę. A co tam, nie będę gorsza;) Jak się sprawdził na moich pazurkach?


hmm, no ciężko mi powiedzieć... Szału nie ma, nie jestem zachwycona. Buteleczka duża 8 ml za 5,99 zł, pędzelek całkiem poręczny szerszy od standardowego. Lakier sam w sobie jest bardzo lejący, podobnie z resztą do opisywanego wcześniej przeze mnie nudziaka, co mnie osobiście denerwuje. Aplikacja przez co jest dosyć ciężka, ponieważ nabiera się za dużo brokatu i efekt wtedy jest marny. Zresztą jak widać po zdjęciach po kilku próbach i tak jeszcze do wprawy nie doszłam ;) Dodatkowo radzę go stosować na ciemny podkład, ponieważ lakier nie jest transparentny(specjalnie zostawiłam jeden pazurek, aby było to dobrze widać). Z góry przepraszam za ten mój wszechobecny mat, ale jestem w nim po prostu zakochana ;)
Do wykonania tego mani użyłam jako bazy Eveline 8in1, Wibo Express Growth, mój mat Lovely, top Estetic Ingrid (dostałam kiedyś w gratisie;) oraz naszą dzisiejszą gwiazdę.


Czy go jeszcze kiedyś kupię? Myślę, że nie. Nie wiem nawet czy go wykorzystam do końca... O niebo lepiej prezentuje się na czarnym, ale wrzucę zdjęcia jak już dojdę do formy z nakładaniem.



Mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła Was uraczyć zdjęciami w lepszej jakości, ponieważ noszę się z zamiarem zakupu nowego sprzętu :)

Jak Wam się podoba efekt?

Buziaczki

Julka

11 komentarzy:

  1. mam podobny lakier tylko innej firmy, ale ja jestem nim zachwycona, uważam, że na kolorze super się prezentuje :) rzeczywiście trudno się go nakłada, ale czasem warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie lakiery to ładnie wyglądają przede wszystkim w buteleczce, bo w środku niestety nie zawsze są takie zachwycające. ten akurat mi się podoba i na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne lakierki! super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. na czarnym lub na granatowym efekt byłby chyba lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W buteleczce wygląda ciekawiej. Moje ulubione blink blink są z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ;)


    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się w końcu wybrać do Rossmanna i kupić lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. looks really pretty :) Followed you, follow back maybe?
    Abigail x
    www.lerevasser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ten rózowy lakier zmatowiony ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...