26 września, 2013

FALSE LASHES | RECENZJA


Dzisiaj prezentuję Wam tusz False Lashes Lovely. Pewnie słyszałyście o osławionych w blogosferze tuszach Lovely. Mowa tutaj o wysławianym Pump Up czy też Spectacular Me. Miałam przyjemność pracować z każdym z nich i powiem szczerze, że te tusze naprawdę zasługują na uwagę.

Lubię w zasadzie wszystkie te tusze od Lovely i nie poszukuję jak na razie innych, ponieważ z nich jestem naprawdę zadowolona. Każdy z nich zasługuje na osobnego posta, ale wybrałam dla Was ten mój ulubiony. Każdy nadaje się do innych zadań, jednak tusz False Lashes spełnia chyba wszystkie z moich wymagań.


Opis producenta

Mascara nadającą spektakularny efekt sztucznych rzęs. Pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter. Teatralna oprawa oczu dzięki prostej aplikacji za pomocą tuszu i odpowiednio wyprofilowanej szczoteczki.


Szczoteczka: duża gruba, mięciutka. Może być problematyczna dla osób mało wprawionych ponieważ może brudzić przy aplikacji powiekę. Ja jednak sobie z tym radzę. Warto próbować ponieważ można osiągnąć naprawdę fajny efekt. Tuszu nabiera się odpowiednio, nie za dużo, nie za mało. Konsystencja tuszu także jest świetna. Tusz nie obsypuje się podczas noszenia. Szczoteczka świetnie rozdziela rzęsy. Nie skleja. Wydłuża, pogrubia i podkręca. Takie zalety zauważyłam u siebie. Ten tusz świetnie współpracuje z moimi rzęsami. 

Moje rzęsy bez maskary
Po użyciu False Lashes


Ocena: 5/5 MOCNE!
Dostępność: drogerie Rossman
Cena: 10,39 zł

Co sądzicie o tym tuszu? Używałyście? Jaka jest Wasza ulubiona maskara?

Czekam na Wasze komentarze

Buziaki

Julka

24 komentarze:

  1. Mam ten tusz, kupilam go na "biedę" i rzeczywiście jak na taką cenę bardzo dobry.
    Jednak wolę zainwestować trochę i kupić coś lepszego, bo ten szybko się wysusza.
    Nie mniej, wart uwagi, jeśli nie chcemy wydac zbyt dużo :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt te tusze dosyć szybko wysychają. Ja niestety nie mam dobrych doświadczeń z maskarami z wyższej półki cenowej. Możesz jakiś polecić?

      Usuń
    2. Z czystym sumieniem mogę polecić tusz Colossal Volum Express Meybelline, naprawdę wart zakupu.
      Rimmel Scandaleyes(świetny) lub trochę mniej dobry(tańszy) lecz też wart uwagi Glam Eyes Rimmela :)

      Usuń
    3. Dzięki wielkie, na pewno te informacje się przydadzą ;)
      Właśnie zastanawiałam się ostatnio nad zakupem Scandaleyes, ale kupiłam sprawdzonego już Falce Lashes... Muszę w takim razie wypróbować :)

      Usuń
  2. thank you for your lovely commet. I like to follow you too. Your blog ist really good and you have beautiful eyes
    LG Jule

    www.lightofshine.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest zadowalający♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się efekt na oczku :) mnie takie mascary jak Lovely całkowicie do szczęścia wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale jak na tą cenę to efekt jest ok :) może obserwujemy? Daj mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go ale z tej firmy lubię bardzo lakiery d paznokci i pudry, róże ;P więc na tusz pewnie też bym się skusiła bo co chwile próbuje coś nowego ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt ciekawy... ;) Ja ciągle poszukuje tej jedynej i nigdy nie moge trafić na odpowiedznią. Probowałam tych tańszych i tych droższych i ciagle lipa;( Nawet ostatnio postanowiłam wybrać z Avonu(ten najnowszy), myśląc,że on da mi jakiś fajny efekt, ale szału nie ma. Ale tego nie próbowałam i w najbliższym czasie wypróbuje ;)

    Pozdrawiam Mintchocolate:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt świetny bd musiała sobie ją kupić :))

    Zapraszam do mnie
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie próbowałam ale efekt fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się z nim nie bardzo polubiłam - ta szczota jest zdecydowanie za duża!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja od dawna używam tylko Max Factor, 2000 Calorie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również do niedawna nie używałam innego tuszu jak 2000 calorie! :D Także jest godny polecenia, ale na moich rzęsach lepiej sprawuje się False...

      Usuń
  13. efekt fajny a nie probowalam jeszcze :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie pogrubia i wydłuża, ale ja ostatnio jestem tylko "za" sylikonowymi szczoteczkami, więc dla mnie odpada. Ważne, że Tobie pasuje, bo to Twoja ocena jest najważniejsza :) Lubię Lovely Pump up, bo ładnie wydłuża i rozdziela :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Megaaa ;D musze wprobowac. Ja uzywam tuz z Dior i go polecam;D
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this mascara, but my current fave is from lancome but forgot the name :)
    Thanks for sharing, I may have to pick this up again once I get low on the other - its soo affordable!

    kouturekittenblog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fab look! Really interesting this rimmel!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...