13 września, 2013

MATTE TOP COAT LOVELY | RECENZJA



Dzisiejszą gwiazdą jest Top Coat firmy Lovely w duecie z prezentowanym już przeze mnie lakierem Kobo. Jak się prezentuje i jak się sprawuje?
Muszę przyznać, że jestem zachwycona :)
Zawsze podobały mi się na pazurkach lakiery z matowym wykończeniem, ale kupując taki lakier nie mamy takiego wachlarza możliwości! To mi się właśnie podoba, że ten Top mogę nakładać na jakikolwiek lakier chcę i kombinować do woli:)

Sam Matte Top Coat firmy Lovely bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, ponieważ nie byłam do końca przekonana co do jakości produktów Lovely...

Opis producenta ( rossnet.pl )

Matte Top Coat to idealne rozwiązanie dla osób chcących cieszyć się matowym wykończeniem swojego ulubionego błyszczącego lakieru o dowolnym kolorze. Lakier przedłuży trwałość Twojego manicuire i pokryje go matową mgiełką. Na wyschniętą warstwę lakieru nakładamy bezbarwny Top Coat, który natychmiast nada mu matowe wykończenie.

Produkt zamknięty jest w szklanej buteleczce 8 ml, ma mleczny kolor, a pędzelek jest bardzo wygodny (nieco szerszy od standardowego).
Gigantycznym plusem jest to, że wysycha on w ekspresowym tempie ok 15 sekund! Nakładamy jedną cieniutką warstwę. Efekt jaki uzyskujemy jest fantastyczny, taki jak być powinien. 

Ja jestem zachwycona! Polecam go każdemu tym bardziej, że cena również nie jest wygórowana. Za buteleczkę 8 ml zapłaciłam ok 7, 19 zł. 

Moja ocena: 5/5







Ciekawa jestem czy lubicie matowe wykończenie na pazurkach? Co stosujecie do uzyskania takiego efektu? Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki:*

Julka

14 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda ;)
    Chyba skusze się na taki Top ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię matowe wykończenie na pazurkach ;)
    Osiągnęłaś bardzo ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak szybko ten mat znika? Miałam kiedyś matowy lakier i mat schodził po jednym dniu i zostawało takie dziwne coś, ani błyszczące ani matowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier świetnie się prezentuje cały czas... Zdjęcia są robione wczoraj po jednym dniu noszenia i dzisiaj jeszcze nie mam żadnych oznak odchodzenia ( tego się bałam bo mam 4 warstwy na pazurkach- baza, 2xlakier i top). Odprysków, czy znikania efektu matu także brak, a wykonuję wszystkie prace domowe bez rekawiczek i jestem bezlitosna dla lakierów :)

      Usuń
  4. efekt wygląda bardzo ciekawie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda świetnie, ale ja zazwyczaj nie używam żadnych specyfików na matowy efekt ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wygląda. Podoba mi sie matowe wykończenie i chyba zakupie ten Top ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny mat!


    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go. o kilku godzinach konce juz się normalnie błyszczały, a po miesiacu jak go uzywałam to zostawiał białe plamki :/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...