19 września, 2013

TUTORIAL PROSTE ZDOBIENIE + RECENZJA NUDZIAKA LOVELY



Dzisiaj przedstawiam Wam mój nowy lakier Lovely Nude Nail Polish. Nie miałam wcześniej do czynienia z lakierami tej serii, ponieważ jestem dosyć wierna lakierom Wibo i Rimmel. Skusiłam się jednak po przeczytaniu kilku dobrych recenzji tego lakieru. 


Moja opinia.

Lakier zamknięty jest w sporej 8 ml, szklanej buteleczce. Pędzelek jest wygodny, szerszy od standardowego. Sam lakier ma dosyć rzadką konsystencję, lecz jedna grubsza warstwa pokryje dosyć dobrze płytkę. Fajnie się rozlewa. Dodatkowo emalia ma bardzo delikatny shimmer. Nawet o tym nie wiedziałam podczas zakupów, ujawnił się moim oczom dopiero po nałożeniu emalii na płytkę;) Taki bonus... :)
Lakier dosyć długo schnie. Nie wiem czemu, ale jakoś mojego serca nie skradł... Może muszę dać mu jeszcze jedną szansę, albo jakaś taka kapryśna ostatnio jestem ;) Jak lakier się prezentuje widać dokładnie na zdjęciach poniżej (Krok II)

Cena ok 5,5zł/8ml

Moja ocena: 4/5


Dodaję Wam jeszcze mały tutorial widocznego na zdjęciach zdobienia. Jak to zrobiłam?

Krok I
Jak zawsze- Baza :)



Krok II
Nasza dzisiejsza gwiazda- Nudziak Lovely



Krok III 
Top coat z matowym wykończeniem o której pisałam >TUTAJ<



Krok IV
Ja do zabezpieczenia użyłam zwykłej taśmy klejącej ( bo to miałam pod ręką ;), ucięłam paseczki i nakleiłam na całkowicie suche, pomalowane już paznokcie zostawiając między nimi przerwę ok 1,5mm. Powstałą przerwę pomalowałam czarną emalią Wibo Express Growth. Użyłam właśnie tej emalii, ponieważ szybciutko schnie i ma intensywny kolor (nie trzeba poprawiać).



A oto efekt końcowy :) 



Jak Wam się podoba? Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione nudziaki?

Czekam na Wasze komentarze :)

Ściskam Was mocno ;)

Julka

21 komentarzy:

  1. podoba mi się ten odcień jest taki uniwersalny,ładnie kryje
    a paseczki wyglądają cudnie :)! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę malować paznokci do szkoły ale chętnie skorzystam kiedyś :>
    jesteś śliczna, obserwuję już :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te lakiery. :) Świetny odcień :)

    Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tego nudziaka, kolorek przyjemny ale trwałość nie powala...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt :) ja bardzo lubię mojego nudziaka z tej serii choć rzeczywiście trochę długo schnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Do tego zadania zasiadałam z zupełnie innym pomysłem, ale zmieniłam wizję w trakcie pracy ;)

      Usuń
  7. Genialne! Uwielbiam efekt zwykłego wzorka na matowym paznokciu :) również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny manicure..masz fajna płytke paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu :* dziękuję :) ja z kolei jej nie znoszę i zawsze z zazdrością patrzę na piękne długie płytki innych blogerek... :(

      Usuń
  9. Super :D prosto a ładnie i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł na paznokcie:)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdobienie :) bardzo lubie takie proste zdobienia bo wyglądają naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. You are invited to take part in my International Giveaway sponsored by Mignon Mignon.

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/international-giveaway-sponsored-by.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten lakier, jak dla mnie świetny:) uwielbiam takie kolory.

    obserwuję

    http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! aż idę zaraz malować paznokcie ; ) Obserwuję i liczę na rewanż;*
    http://spamgus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...