06 września, 2013

TEST WAX-ÓW | RECENZJA + MOJA PIELĘGNACJA


Z maskami WAX zetknęła się z pewnością nie jedna z Was. Ich osławione działanie zachęciło mnie 6 lat temu do wypróbowania tego specyfiku. Do dzisiaj jestem wierna tym maskom, jednak moje serce zdobyła konkretnie jedna... Która? 
Jak już wcześniej wspomniałam z maską WAX spotkałam się 6 lat temu. Poleciła mi ją moja fryzjerka, kiedy to po ciąży włosy zaczęły wypadać mi garściami.
Myślałam, że nie ma już dla moich długich włosków nadziei, a perspektywa ich ścięcia była coraz bardziej realna... W ciągu tych 6 lat miałam do czynienia z trzema różnymi firmami produkującymi te maski. Nie byłabym sobą jakbym nie spróbowała innych.

Pierwszą maską jaką zakupiłam była maska:


 WAX firmy L'Biotica. Maseczka intensywnie regenerująca.



To właśnie ona w połączeniu z suplementami uratowała moje włoski! Na moich włosach spisała się genialnie.

Opis producenta.

Produkty z serii Moc Natury Wax to jedyne na rynku odżywki w postaci wosku o dużej zawartości naturalnych ekstraktów. Wyjątkowa receptura maseczki oparta została na naturalnym ekstrakcie z Henny (Lawsonia), który ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki. Proces ten pozwala na pełną regenerację struktury włosa, dzięki czemu stają się one zdrowsze, bardziej sprężyste i pełne blasku. Produkt zalecany jest zwłaszcza do włosów, które źle tolerują inne odżywki.
Produkt został starannie opracowany z myślą o włosach słabych ze skłonnością do wypadania. Woskowa masa produktu została wzbogacona oryginalną kompozycją olejku ze słodkich migdałów, miodu i aloesu.
Produkt zalecany jest do włosów:
- słabych ze skłonnością do wypadania
- suchych i trudnych do ułożenia
- zniszczonych intensywnymi zabiegami fryzjerskimi, klimatyzacją, chlorowaną lub słoną wodą
- łamliwych i pozbawionych blasku.

Skład.

 Aqua (woda), Cetyl Alcohol (emulgator, emolient tłusty, tworzy warstwę okluzyjną, nawilża, zmiękcza, wygładza), Cetearyl Alcohol (emulgator, emolient tłusty, tworzy warstwę okluzyjną, nawilża, zmiękcza, wygładza) (and) Ceteareth - 20 (emulgator O/W), Cetrimonium Chloride (konserwant, antystatyk, ma właściwości kondycjonujące: ułatwia rozczesywanie, wygładza), Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok z liści aloesu), Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (olej ze słodkich migdałów), Acetylated Lanolin (emolient tłusty otrzymywany z lanoliny, antystatyk, wygładza, tworzy warstwę okluzyjną), Glycerin (gliceryna - nawilża), Lawsonia Inermis Extract (ekstrakt z henny), Mel (Honey) Extract (ekstrakt z miodu), Parfum (substancja zapachowa),  Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone (konserwanty), Citric Acid (kwas cytrynowy - regulator PH, konserwant), Linalool (substancja zapachowa - konwalia), Potassium Sorbate (konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), C.I. 42090 (barwnik - błękit brylantowy).

Moje spostrzeżenia.

Włoski świetnie zareagowały na tą maskę i co najważniejsze przestały wypadać! Zapach miły, maska gęsta i wydajna. Włoski po zastosowaniu są lekkie, świetnie dociążone i sypkie. Wciąż do niej wracam ;)

Cena ok 18 zł/ 200ml



Kolejnym moim zakupem była maska: 

A-Z Medica Rainforest Wax. Maseczka do włosów ciemnych.


Opis.

Maseczka odżywcza Rainforest Wax do włosów ciemnych skomponowana jest głównie w oparciu o naturalne składniki roślinne pochodzące z lasów Amazonii. Wyciąg z orzecha brazylijskiego zapobiega nadmiernej utracie wilgoci oraz zwiększa o ponad 30% ochronę włosów przed utratą koloru. Wyciąg z drzewa sangre de drago zawiera szereg substancji odpowiedzialnych za wzrost cebulek i odbudowę kolagenu, wykazując skuteczne działanie naprawcze. Henna głęboko penetruje struktury włosów, powodując ich naturalną pigmentację, odtworzenie i utrzymanie naturalnej barwy. Ekstrakt z miodu wygładza i nawilża skórę głowy i włosy, wykazując również silne działanie odżywcze. Dodatki kondycjonujące zapewniają włosom miękkość, lepsze układanie oraz łatwiejsze rozczesywanie, co zmniejsza narażenie na uszkodzenie w trakcie zabiegów fryzjerskich. 

Skład.

Aqua demi., Caprylic/Capric Triglyceride, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Bertholletia Excelsa, Amodimethicone (and) C11-15 Pareth-7 (and) Laureth-9 (and) Glycerin (and) Trideceth- 12, Lawsonia Intermis Extract, Propylene Glycol;Mel Extract, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth 20, Croton Lechleri Extract, Panthenol, DMDM Hydantoin Iodopropynyl Butylcarbamate, Fragrances (D-Limonene Dipentene, Linalool). 

Moje wrażenia.

Po znakomitej masce L' Biotica, Rainforest wypadła blado... Włoski po jej zastosowaniu miałam matowe. Im dłużej trzymałam maskę na włoskach, robiły się bardziej puszące i niesforne. Bardzo się rozczarowałam tą maską. Jedynym plusem było dla mnie to, że faktycznie przyciemniła mi delikatnie włoski. Nabrały żywszego koloru, ale po użyciu tej maski musiałam dodatkowo używać odżywek nawilżających. Maska jest również mniej wydajna od poprzedniczki, ponieważ ma bardziej lejącą konsystencję. Zapach... Mi nie przeszkadzał, ale także nie powalił.

Cena: 15 zł/ 250 ml



Ostatnią maskę otrzymałam w prezencie, a była to:

Pilomwax Henna Wax. Natural Classic.



Opis producenta.

maska do włosów ciemnych, matowych i suchych oraz wypadających. Wzmacnia i wygładza osłabione włosy, nawilża i zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę i meszek włosowy, skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów. Po kuracji maską włosy odzyskują zdrowy wygląd.

Skład.

Aqua, Cetearyl Alcohol (substancja powierzchniowo czynna, emulgator), Parfum (substancja zapachowa), Phenoxyethanol (konserwant), Cetrimonium Chloride (konserwant, substancja powierzchniowo czynna i antystatyczna), DMDM Hydantoin (konserwant), Lawsonia Inermis Extract (ekstrakt z henny), Caprylic/Capric Triglyceride (emolient), Isopropyl Myristate (rozpuszczalnik, syntetyczny ester), Camelia Synesis Leaf Extract (ekstrakt z liści herbaty chińskiej), Benzyl Alcohol (konserwant, rozpuszczalnik, substancja zapachowa), Citronellol, Geraniol, Limonene, Alpha-iso-Methyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool (substancje zapachowe), Cl 15510, Cl 17200, Cl 42090, Cl 73015 (syntetyczne barwniki).

Moja opinia.

Nie dawno firma zmieniła skład, maska jest bez dodatków parabenów i sls... Lecz na włoskach szału nie było. Włoski co prawda mięciutkie, fajnie się rozczesywały ale to wszystko. Nie zauważyłam jakiejś znacznej poprawy w kondycji moich włosów. Zapach jak dla mnie całkiem przyjemny, konsystencja również fajnie zbita, przez co jest wydajniejszy od poprzednika.

Cena: 20 zł/250ml



Podsumowując:

Będę nadal wierna masce Wax firmy L'Biotica.
Ona po prostu uratowała mi włoski, gdy jej stosuję włosy znacznie mniej wypadają. Z kolei maska Pilomwax również zasługuje na plusa, lecz w tym starciu dla mnie przegrywa :)
Maska Rainforest została na szarym końcu i z pewnością już nie znajdzie się na mojej półce.


Ciekawa jestem czy Wy także stosowałyście którykolwiek z tych Wax-ów? Jakie są wasze opinie i spostrzeżenia?

Pozdrawiam cieplutko

Julka

3 komentarze:

  1. Jezeli chodzi o wypadanie wlosow to osobiscie wole wcierki tj Radical czy Czarna Rzepe od Joanny. Dla tych, ktorzy nie boja sie wyzwan polecam ampulki Placenty.
    Waxu uzywalam kilka tygodni, do dwoch miesiecy ale procz mieciutkich wlosow niczego innego nie zaobserwowalam, a i musze przyznac ze szybciej mi sie przetluszczala czupryna ;( Znam dziewczyny, ktore sa z odzywki Wax bardzo zadowolone (na kazdego inaczej dziala), ja stawiam na naturalne w zupelnosci kosmetyki np Davines, polecam na prawde. Warto zaplacic za odzywke 50zl mowie to z reka na sercu!!! Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* właśnie poszukuję wcierki idealnej i szczerze mówiąc zastanawiaam się nad tą od joanny bo dużo o niej słyszałam dobrego...

      Usuń
  2. Ja stosowałam właśnie Wax numer 2 i na moich włosach się sprawdza. Przestały się puszyć, a i końcówki się mniej rozdwajają. Ogólnie nadaje włosom miękkości i lekkości, plus właśnie to że nadaje lekki odcień. Co włosy to inny Wax zdałoby się rzec ;-)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...