09 października, 2013

PAŹDZIERNIKOWI ULUBIEŃCY | PIELĘGNACJA WŁOSÓW



Pielęgnacja moich włosów zmieniła się o 360 stopni w przeciągu dwóch miesięcy. Zmieniłam większość kosmetyków, zaczęłam włosy lepiej traktować... Dzisiaj przedstawię Wam kilka moich ulubieńców, bez których nie wyobrażam sobie mojej codziennej pielęgnacji włosów.



Większość jest Wam chyba dobrze znana, ponieważż pisałam o nich wcześniej poświęcając im osobne posty. Mowa tutaj konkretnie o opisywanej przeze mnie wcierce Jantar, o której pisałam dokładnie >TUTAJ<, oraz masce do włosów WAX, o której pisałam >TUTAJ<. Z odżywką Jantar co prawda mamy małą separację tygodniową, ale z pewnością po tym czasie do niej wrócę, aby kontynuować kurację.


Do mycia włosów stosuję balsam do kąpieli Baby Dream fur Mama. Jest bardzo łagodny dla włosów, nie zawiera SLS-ów, jednocześnie dokładnie myjąc. Dodatkowo nie plącze włosów, co jest dużym atutem. 
Oczywiście raz na dwa tygodnie stosuję szampon z SLS (dobrze jest gdy znajduje się on na drugim miejscu w składzie) do zmywania silikonów.


Jeżeli mowa już o silikonach, przedstawiam Wam mojego ulubieńca Biosilk Silk Therapy. Malutka buteleczka tzw jedwabiu do włosów, pomaga mi często ujarzmić niesforne kosmyki oraz używam jej do zabezpieczania końcówek, ochrony przed UV czy do zabezpieczania włosów przed wyjściem na basen. Silk therapy jest sprytną mieszanką silikonów, które chronią włosy przed szkodliwym wpływem środowiska oraz powodują, że włosy lśnią pięknym blaskiem.


A oto moja nowość Termo Ochrona firmy Marion. Kupiłam skuszona promocją, skład jest mało ciekawy dlatego traktuję tą mgiełką moje włosy rzadko. W zasadzie na większe wyjścia, kiedy suszarka lub prostownica idzie w ruch. Nie wiem czy pomaga, czy to pic na wodę, ale jak się bliżej zapoznam z tym produktem, zrobię konkretną recenzję ;)

Dodatkowo systematycznie olejuję włosy. Stało się to moim rytuałem, a moje ulubione metody opisywałam >TUTAJ<. Aktualnie moim ulubionym olejem jest po prostu oliwa z oliwek ;)

Oczywiście czym byłaby odpowiednia pielęgnacja włosów bez suplementacji, czyli wzmacniania włosów od środka. Jak na razie stosuję popularne tabletki Belissa. Jedno opakowanie to kuracja na dwa miesiące, która zawiera wiele dobroczynnych substancji wspomagających kondycję włosów, skóry i paznokci. Wiadomo, żadne tabletki nie zastąpią zbilansowanej diety, ale warto się czasem wspomóc ;)

Jakie efekty zauważyłam?

Moje włosy znacznie szybciej rosną. Są gęstsze, silniejsze, sprężyste. Pogłębił mi się naturalny kolor (wcześniej był mysi, taki nijaki;). Końcówki mniej się rozdwajają no i oczywiście już nie wypadają! :)

Zastanawiam się jakie są Wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów?

Czekam na Wasze komentarze ;)

Buziaki 

Julka

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post :) Uwielbiam twoj blog!!! <3 Bede go czytac czesto! :) Obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tylko jedwab i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska Biovax mnie kusi. Chyba wypróbuję na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z Biosilk Silk Therapy się nie rozstaję :)
    zrobiłam duży zapas jak kosztował po 2,50 w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używam tego jedwabiu. Co do reszty kosmetyków, nie znam, ale chętnie któryś wypróbuję. ;)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy post ; )
    może obserwujemy ? ;-)) http://www.camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog + obserwuję
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuję za odwiedziny i komentarz ! :*
    bardzo ciekawwy blog , uwielbiam recenzje kosmetyków !! :)
    oczywiscie rownież dołączam do obserwatorow , buziaki i zapraszam na nowy post :*

    vejra.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  9. biovax jest moim ulubieńcem! :) Pozdrawiam:)
    we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear
    NIce products, thanks for sharing
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello,
    I really enjoyed knowing your blog. It's beautiful, well structured, interesting!. I would like to invite you to my "home" as well and hope you feel so well there, as I felt here!

    wishes for much success!

    Aida

    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham włosowe posty!:D I na pewno będę tu zaglądać częściej, już dodałam do obserwowanych!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mgiełkę Mariona termoochrona mam i wydaje mi się, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jantar to bardzo dobra linia do pielęgnacji włosów, a olejek rycynowy wspaniale działa na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super ulubieńcy musze sprobować ten plyn do kapieli :))

    OdpowiedzUsuń
  16. własnie zaczełam stosować odzywkę jantar :) uwielbiam tez maseczki z biovax'a :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...