24 maja, 2014

CARE & CONTROL SORAYA | RECENZJA


O tym produkcie przeczytałam u jednej z dziewczyn na blogu. O serii Care & Control firmy Soraya, pisała same ochy i achy. Jak po takiej recenzji nie wypróbować? :D Tym bardziej, że był to okres gorszych dni... a w zasadzie tygodni, mojej cery. 
Takim oto sposobem zostałem kolejną fanką tego kremu :)



Kremu tego używam zamiast Effaclar Duo LRP. Ma podobne działanie, ale jest 4 razy tańszy ;)
Na początku muszę wspomnieć, że ten krem nie jest dla wszystkich. Spotykam się z opiniami klientek po zastosowaniu tego kremu, że jego działanie jest dla nich zbyt 'mocne'? Skarżą się także na powstawanie zaskórników po dłuższym stosowaniu. 
U mnie na szczęście nic takowego nie ma, a zużyłam już 3 opakowania tego kremu. Co prawda nie jest to mój jedyny krem. Używam go jedynie na dzień, choć czasem nawet na dzień używam nieco cięższego, bardziej nawilżającego kremu, kiedy to moja cera się buntuje i jest za sucha. Dzieje się tak szczególnie zimą. Cóż, uroki kapryśnej, mieszanej cery ;)

Zanim się zaczną rozwodzić nad konkretną recenzją tego kremu, zacznę od obietnic producenta.

SORAYA. Care & Control. 
Antybakteryjny krem nawilżający, redukujący blizny i zmiany potrądzikowe.
Antybakteryjny krem nawilżający przeznaczony jest do intensywnej pielęgnacji cery trądzikowej, skłonnej do wyprysków, a szczególnie ze zmianami potrądzikowymi. Wyciągi z Siegesbiecka Orientalis oraz Centella Asiatica wspomagają redukcję zmian potrądzikowych i blizn oraz wspomagają łagodzenie stanów zapalnych. Hydrolizat z drożdży, bogaty w Witaminy z grupy B, wykazuje działanie detoksykujące, oczyszczające i ściągające. Acnacidol i odświeżający wyciąg z Trawy Cytrynowej działają silnie antybakteryjnie, regulują wydzielanie sebum i wspomagają łagodzenie zmian trądzikowych. Cynk działa ściągająco oraz zapobiega świeceniu się skóry. 

Dzięki zaawansowanej recepturze zawierającej duże ilości substancji antybakteryjnych i przeciwłojotokowych preparat wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania potwierdzoną badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi. 

- likwiduje ślady po trądziku
- zmniejsza widoczność blizn
- nie zatyka porów
- przywraca idealna gładkość

Zawiera:
wyciąg z Siegesbiecka Orientalis
wspomaga cykl odnowy naskórka
redukuje widoczność blizn i zmian potrądzikowych, poprzez wygładzenie i poprawę kolorytu skóry
Centella Asiatica
wspomaga proces gojenia istniejących zmian trądzikowych i stanów zapalnych
minimalizuje zaczerwienienia
Hydrolizat z drożdży, bogaty w witaminy z grupy B
wykazuje działanie detoksykujące
hamuje czynności gruczołów łojowych, ograniczając tworzenie zaskórników
działa oczyszczająco
ściągając, regeneruje naskórek
Acnacidol
hamuje rozwój bakterii, ograniczając w ten sposób powstawanie nowych wyprysków i jednocześnie nie naruszając właściwego odczynu pH skóry
poprzez regulację pracy gruczołów łojowych, łagodzi objawy łojotoku, pozostawiając skórę matową i doskonale nawilżoną.

Skład: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Propylene Glycol, Squalane, Canola Oil, Tocopherol, Centella Asiatica Extract, Darutoside, 10-Hydroxydecanoic Acid, Sebacic Acid, 1,10-Decanediol, Dimethicone, Allantoin, Cymbopogon Nardus, Carbomer, Methylparaben, Propylparaben, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamone, DMDM Hydantoin, Parfum, Benzyl Alcohol, Citral, Eugenol, Iso Eugenol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Cinnamate, Buthylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, D-Limonene

Cena: 16zł / 50ml



Uff...Dobra z mojej strony postaram się już krótko. ;)

Opakowanie kremu jest mocne i wyposażone w bardzo higieniczny dozownik, który także umożliwia dokładne opróżnienie kremu. Jedno opakowanie wystarczy mi na ok 2 m-ce. Krem ma przyjemny, delikatny zapach i dosyć gęstą (jak na krem, który ma za zadanie również zmatowić skórę) konsystencję. Jak dla mnie jest to świetne rozwiązanie. Może z matowieniem sobie gorzej radzi, bo po czasie skóra jednak się błyszczy, ale za to ma świetne właściwości nawilżające. Skóra jest po nim gładka i dobrze.nawilżona. Krem nie przesusza i nie podrażnia cery, jak to robi większość kremów przeznaczonych dla cery tłustej. Ten fakt mnie bardzo cieszy, ponieważ to była moja zmora. Wiecznie przesuszona skóra z paskudnymi skórkami...:/ Co do redukcji blizn, to jest tak. Krem nie rozjaśni dużych, starych blizn, ale zauważyłam, że ze świeżymi sobie całkiem dobrze radzi. Jeżeli jakaś niespodzianka się mi przytrafi to szybciej się leczy, a blizna po niej albo całkowicie znika, albo jest dużo jaśniejsza.
No i nie udało mi się krótko i zwięźle napisać... ;)

Używałyście tego kremu? Jakie są Wasze ulubione kremy?


Buziaki




5 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś i byłam zadowolona, wart był "grzechu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uzywałam i nie przyniósł mi zadnych efektów, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się u ciebie duże zdjęcia, tylko brakuje im ostrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo... Wiem ;) Zbieram na dobry aparat, choć i moim antykiem też czasem uda się coś fajnego wyczarować. Brakuje mi również statywu, ale to już nie długo bo mam na oku jeden i w przyszłym tyg myślę być już jego szczęśliwą posiadaczką ;) Moje czytelniczki muszą się jeszcze troszkę uzbroić w cierpliwość...

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...