26 maja, 2014

801 FASHION COLOUR BELL | RECENZJA


Dzisiaj przedstawiam Wam miętę Bell z linii Fashion Colour. Nigdy nie zwracałam uwagi na lakiery tej firmy, choć jak wprowadzili linię Fashion Colour to miałam na nie chętkę, ponieważ zachęcały ładnymi i modnymi kolorami. Na zakup jednak zdecydowałam się dopiero gdy usłyszałam bardzo pochwalne recenzje od klientek, które po nie chętnie wracały. 




Właśnie ta mięta 801 była moim pierwszym lakierem z tej serii. Kolor jest bardzo przyjemny, lekko jakby przygaszony. Buteleczka jest duża 11g/r za niewielką cenę ok 7-8 zł. Pędzelek jest wygodny, standardowy. Kolorek jest intensywny i pięknie się błyszczy co widać na zdj powyżej. Na lakier nie użyłam żadnego topka, aby pokazać Wam realny efekt i połysk. Lakier nie tworzy smug ani grudek. Do perfekcyjnego pokrycia potrzebuje dwóch warstw. Schnie standardowo. Mogłoby być szybciej, ale nie narzekam. Po 15 min mogę już spokojnie pisać na klawiaturze bez obaw. 

Teraz najważniejsze: lakiery z tej linii są trwałe i hipoalergiczne tzn nie ma w nich toulenu i formaldehydu. Jest to dla mnie duży plus, ponieważ ostatnio doprowadziłam moje pazurki do ostateczności stosując odżywkę z formaldehydem, przez co się są bardzo przesuszone, a co za tym idzie, rozdwajają się strasznie. Chwila odpoczynku od tej substancji dobrze im robi + olejek koniecznie ;)

Trwałość. No, lakiery są bardzo trwałe. Na moich pazurkach spokojnie wytrzymuje 4 dni bez żadnego uszkodzenia. Zawsze pod lakier nakładam bazę, ale większość lakierów schodzi u mnie już po dwóch dniach. 
Jako, że uwielbiam matowe pazurki, musiałam potraktować je topkiem Lovely o którym pisałam >TUTAJ<



Jak Wam się podoba? Miałyście do czynienia z tymi lakierami?

Buziaki


17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Szkoda, że mam tak słaby dostęp do kosmetyków Bell :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś, jest piękny :)) Niestety u mnie nie wyglądał tak ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje króciaki też pozostawiają wiele do życzenia :)

      Usuń
  4. Podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kolorek,nie mialam lakieru z bell

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na tą porę roku jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że mam zarówno lakiery z tej serii jak i lakier w tym kolorze, ale z innej linii Bell ;) Kolor mi się w ogóle nie podoba, ale i tak zawsze mnie do niego "ciągnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bell ma wspaniałe odcienie lakierów, ja jeszcze nie mam żadnego z ich firmy, ale ten Twój turkusowo-zielony bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam odcień mięty na paznokciach, i ten kolor jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas się patrzę na te lakiery... Mam z Bell czerwony lakier z linii Glam WEAR i bardzo go lubię. Moja koleżanka jest wielką miłośniczką paznokciowych kosmetyków od tej marki.
    Chyba pora w końcu uzupełnić zapasy :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczny kolor, uwielbiam;)) Idealna mięta
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...