29 maja, 2014

NO 5 PRZYSPIESZACZ OPALANIA | ONYX


Sezon na krótkie spódniczki i szorty uważam za otwarty :) Chyba każda z nas chciałaby mieć piękne i opalone nogi. Ja także zaliczam się do tego grona, dlatego też bardzo ucieszyła mnie wiadomość od Pani Marty z propozycją współpracy.



Jak dla mnie to idealny czas na przygotowanie skóry do opalania na słoneczku, ale także do zdobycia ładnej złocistej opalenizny :) Zawsze przed sezonem idę do solarium na kilka sesji, aby skóra wyglądała już jak muśnięta słońcem. Jako, że jestem niestety posiadaczką jasnej cery, muszę jakoś się ratować, aby nie straszyć ludzi moimi bladymi nogami ;)
Przyspieszacze opalania to dla mnie strzał w 10! Głównie dlatego, że skracają czas spędzony w kabinie. A to jest bardzo ważne, ponieważ im krócej się opalasz, tym lepiej dla Twojej skóry.
Dodatkowo przyspieszacze opalania mają często fajne właściwości nawilżające i przyjemnie pachną ;)
Właśnie dzisiaj otrzymałam paczuszkę z firmy Onyx, a w niej 3 ładne, złociste saszetki z takim właśnie specyfikiem. Jedna saszetka jest standardowej wielkości 15 ml i wystarczy na pokrycie całego ciała przed opalaniem na solarium.

Kilka słów od producenta:
Przyspieszacz opalania. MelanoBooster™ stymuluje produkcję melaniny wewnątrz skóry. W maksymalnie krótkim czasie pozwala uzyskać efekt pięknej opalenizny. N’ERGY Tanning Complex™ zwiększa możliwość skóry do produkcji kolagenu, poprawia jej elastyczność i napięcie. Uwodzi zniewalającym zapachem pozostawiając pięknie opaloną i doskonale nawilżoną skórę.

Saszetki są bardzo poręczne i mają porządną perforację, która znacznie ułatwi otwieranie kremu, bez zbędnego siłowania się z opakowaniem w solarium (a tego nie znoszę ;). Pozwoliłam sobie także na sprawdzenie zawartości i moje pierwsze wrażenia są super! Krem bardzo szybko się wchłania i ma piękny owocowy zapach. Z przyjemnością wypróbuję i za jakiś czas zrobię rzetelną recenzję.

Jestem ciekawa czy Wy także używacie przyspieszaczy opalania? Jakie są Wasze ulubione?

Buziaki



Kosmetyki do opalania ONYX możesz nabyć >TUTAJ<


8 komentarzy:

  1. Też dostałam propozycję współpracy ale w związku z tym że z solarium nie korzystam to odmówiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem chodzę, a teraz właśnie jest dla mnie odpowiedni czas na kilka sesyjek ;)

      Usuń
    2. Ja mam podobnie jak Madzia, do solarium nie chodzę i też musiałam podziękować za współpracę. :)
      Ale normalnie na słońce przyspieszaczy czasem używam np. lubię taki jeden w spary'u z Ziaji z serii masło kakaowe. :)

      Usuń
  2. czekamy na recenzję:) pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię produkty do opalania z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt,ja też używam przyśpieszacza tylko z Soraya,który wykorzystuję na słońcu i sprawdza się genialnie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam ten kosmetyk! w ogóle seria onyx 5 jest rewelacyjna. kremy super nawilżają z racji że zawierają kwas hialuronowy. piękne pachną, a po opalaniu skóra nie ma przykrego zapachu spalenizny... pracuję w solarium już 7 lat więc zdążyłam przez ten czas mieć do czynienia z setkami kremów i uważam że onyx seria 5 jest jedną z najlepszych. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...