22 maja, 2014

PRIME AND FINE ILLUMINATING BASE CATRICE | RECENZJA



Od jakiegoś czasu jestem wielką fanką kosmetyków marki Catrice. Dziś pragnę Wam przedstawić bazę Prime And Fine Illuminating Base tej firmy. Jeżeli znacie i lubicie bazę L'Oreal Lumi Magique, powinnyście koniecznie zwrócić na bazę Catrice uwagę.




Może zacznę od obietnic producenta ;)
Baza rozświetlająca Prime And Fine Illuminating Base
Nawilżająca baza wzbogacona o witaminy A, C i E działa przeciw starzeniu się skóry. Zawiera pigmenty odbijające światło tym samym minimalizując widoczność niedoskonałości i nadając cerze świeży wygląd.
20 ml/ 22 zł






Baza bardzo fajnie się u mnie sprawdziła. Mimo tego, że mam cerę mieszaną i raczej wszelkie rozświetlające bazy omijam szerokim łukiem, to ta jest wyjątkowo lekka i nie pozostawia tłustego, świecącego się, lepkiego i ciężkiego filmu. Fajnie nawilża i to się czuje. Szybko się wchłania jest lekka i na skórze pozostawia delikatną powłokę z bardzo delikatnym shimmerem, który jest bardzo dyskretny. Dobrze wygładza. Skóra jest gładziutka i mięciutka. Na zdjęciach widać, że ma lekko beżowy kolor, który delikatnie wyrównuje koloryt. Często używam jej bez podkładu, przypudrowując newralgiczne miejsca pudrem transparentnym. Uzyskuję wtedy bardzo naturalny efekt, na co dzień. Po zastosowaniu bazy makijaż faktycznie jest trwalszy, ale jeszcze nie tak jakbym tego chciała. To jest dla mnie jedyny minus tego produktu. Do tego wszystkiego ma piękny zapach i jest bardzo wydajna. Jak wcześniej wspomniałam jest bardzo podobna w konsystencji i działaniu do bazy L'Oreal Lumi Magique, ale jest połowę tańsza :) Myślę, że za tą cenę jest to bardzo korzystny zakup. 

Zastanawiam się czy Wy miałyście kiedyś do czynienia z tą bazą? Jakie są Wasze ulubione bazy pod makijaż?

Buziaki



7 komentarzy:

  1. Nie miałam tej bazy i trochę mnie nie przekonują te pigmenty odbijające światło ;) Polubiłam bazę z Oriflame, ale już przestałam jej używać, bo jakoś na co dzień nieźle sobie radzę bez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame jeszcze nie miałam.... Może czas się skusić? :)

      Usuń
  2. Ja obecnie mam bazę firmy koreańskiej, ale jak się skończy to chętnie sięgnę po tą Catrice :) Lubię rozświetlające bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIGDY nie używałam bazy :d i jakoś mnie nie ciągnie do nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie :) ale baza mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice jest typową drogeryjną firmą. Ja np zaopatruję się w Naturze ;)

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...