31 maja, 2014

SUPER STAY BETTER SKIN | RECENZJA


Dzisiejsza gwiazda to jedne z moich nowszych nabytków. Nowośc Maybelline Super Stay Better Skin, skusiła mnie ceną (-49% Rossmann;) oraz obietnicą poprawienia stanu skóry. Czy moja skóra po tym podkładzie była 'Better'?




Mimo, że nie zużyłam jeszcze całego opakowania już mam wyrobione zdanie na temat tego podkładu. Nie będę się tutaj rozwodzić i powiem krótko: produkt nie spełnił moich oczekiwań. Niestety :( Ogólnie jest ok, ale bez fajerwerków i już na bank go nie kupię, nie za blisko 40 zł...

Obietnice producenta:


Podkład Better Skin. Perfekcyjny wygląd i widoczna odnowa. Postaw na perfekcyjny wygląd natychmiast i widocznie lepszą skórę dzień po dniu. Już po 3 tygodniach*, widoczna redukcja niedoskonałości, wyrównany koloryt, jakby odnowiona i pełni energii skóra. 
* test samooceny w grupie 94 osób

Podkład jest typowy dla Maybelline, fajny gęsty, dosyć dobrze kryjący*(i tutaj również gwiazdka, zaraz napiszę czemu), dobrze się trzyma nawet bez przypudrowania, matuje na długi czas, fajnie się wtapia i nie robi efektu maski, duża buteleczka 30 ml i co jest fajne filtr przeciwsłoneczny SPF 20 :) 
Ja mam odcień 021 Nude



Ok, a teraz co mi nie pasuje... * za to, że podkład fatalnie rozprowadza się palcami, ale pędzelkiem wyśmienicie. Mam pędzelek Maybelline do nakładania podkładu jeszcze z dawnej promocji podkład + pędzelek gratis. Ponadto przez to, że jest dość gęsty jest mało wydajny. Kolejny i to poważny minus u mnie, że podkład bardzo mi wysusza skórę. Stosowałam przez tydzień codziennie i co prawda mnie nie zapychał, ale strasznie mi przesuszył skórę. Z resztą miałam podobny problem z mineralnym Maybelline. Nie mam odwagi używać go codziennie 3 tygodnie, ale przez ten okres nie zauważyłam jakiegoś polepszenia stanu skóry, jedynie pogorszenie... Aktualnie aby dokończyć buteleczkę używam, ale nie codziennie i nakładam go pędzelkiem na mokro. Na sam koniec wspomnę jeszcze, że strasznie śmierdzi. Po nałożeniu zaraz zapach wyparowuje, ale z początku bałam się go w ogóle nałożyć na twarz. Pachnie jakby ropą. Tragedia :/ Nie jest całkiem zły, nie jest dobry, jest bardzo przeciętny i nie kupię go więcej :) 

Ciekawa jestem czy miałyście do czynienia z tym podkładem?

Buziaczki

8 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie używałam podkładów Maybellline, ale za to uwielbiam ich tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wysusza skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi paskudnie :/ Jak już wcześniej wspomniałam Maybelline jakoś źle wpływa na moją cerę... Po dłuższym stosowaniu mam pełno odstających skórek, a cera aż błaga o nawilżenie.

      Usuń
  3. Ja nie używam takich podkładów, jakoś nigdy mnie Maybelline nie przekonywało. Wolę postawić na coś sprawdzonego ;)
    A konkretnie o powyższym podkładzie już się naczytałam tylu negatywnych opinii, że skutecznie się zniechęciłam do eksperymentowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co mnie skusiło po tym mineralnym z Maybelline... Mogłam wsiąść Infallible, może bym się tak nie sparzyła.

      Usuń
  4. Chyba jeszcze nie widziałam pozytywnej opinii na jego temat. Szkoda, bo po ostatnich sukcesach Maybelline myślałam, że i on może być całkiem dobrym produktem.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...