18 czerwca, 2014

808 FASHION COLOUR BELL | RECENZJA


Lakier Bell z serii Fashion Colour już Wam przedstawiałam w wersji miętowej. Dzisiaj prezentuję Wam neonowy róż.








O samym lakierze pisałam >TUTAJ< więc nie będę się zbytnio rozpisywać. W skrócie:

  • lakier ma piękny połysk,
  • jest wyjątkowo trwały,
  • ma standardowy pędzelek,
  • skład bez toulenu i formaldehydu.

Na więcej szczegółów zapraszam do w/w posta. Kolor jaki przedstawiam to nr 808. Niestety nie udało mi się do końca uchwycić kolorku w zdjęciach. W rzeczywistości ten róż lekko wpada w neonek ;) Bardzo ładnie prezentuje się na opalonych dłoniach. Na lato idealny! :)



Jak Wam się podoba? Co sądzicie o modnych w tym sezonie neonowych kolorach?

Buziaki

35 komentarzy:

  1. śliczny kolorek :) uwielbiam neonowe lakiery *__*
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda na paznokciach. :) chociaż ja osobiście na lato wolę bardziej pastelowe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery Bell. Ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję! :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor ! :D
    Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te lakiery, miałam już wiele kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam że nigdy nie miałam lakieru Bell. Całkiem fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kolor jest cudny.... mam kilka bell'aków i generalnie są niezłe... chociaż bellowa czerń mnie mocno rozczarowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie kolorek idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też już obserwuję :)
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, ślicznie wygląda na paznokciach. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z Bell, koniecznie muszę jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten lakier, bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny, taki cukierkowy kolorek, lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja również dziękuję, zostaję na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor , obserwuje ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolor chociaż mógłby być bardziej intensywny i żywy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie udało mi się uchwycić efektu, ale jest dużo lepszy niż na zdjęciu... Kolor jest żywy i wchodzący w neon :)

      Usuń
  19. Świetny post jak i blog ! Jestem zachwycona :)
    Obserwuję i dziękuję Ci, że mnie zaobserwowałaś :*
    Buźka, 3maj się cieplutko!
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten kolor, jest fantastyczny i idealny na lato. Świetnie komponowałby się do wielu ubrań :)

    Pozdrawiam,
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w swojej kolekcji kilka lakierów z Bell. Zanim kupiłam pierwszy nie byłam pewna, czy będzie dobrze krył i rozprowadzam emalię takim pędzelkiem - na szczęście jest inaczej i mogę cieszyć się ich pięknymi kolorkami :)
    Z przyjemnością dołączam do czytelniczek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek! Bardzo piekny!
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    szejkus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolor! a do niedawna nie lubiłam różowych lakierów...teraz lubię coraz bardziej i ten mi się też podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek :)
    Bardzo fajny blog :)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny, soczysty letni kolot! pięknie się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...