15 czerwca, 2014

ALTERRA SZAMPON OLIWKA I KWIAT LOTOSU | RECENZJA


W moim koszyku znalazł się zupełnie przypadkowo. Nie farbuję włosów i nie planuję, ale co zrobię... Zużyję do końca ;) Kupiłam go ponieważ skończył się mój ulubiony z Green Pharmacy. Czy żałuję?



Zacznę od obietnic producenta:
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji szamponu Alterra ochrona koloru zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości - wartościowa kompozycja substancji czynnych z oliwą z oliwek*, proteinami z migdałów, wyciągiem z kwiatu lotosu i prowitaminą B5 nadaje włosom farbowanym lub z pasemkami niezwykłego blasku i nowego połysku, nie obciążając ich przy tym.
* Z kontrolowanej biologicznie uprawy.
Rozprowadzić na mokrych włosach, wmasować i spłukać dostateczną ilością wody. Jako optymalne uzupełnienie polecamy odżywkę i kurację do włosów z serii Alterra Kosmetyki Naturalne z granatem i aloesem.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
Cena: 9zł / 200ml





Jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem. Znam i lubię kosmetyki tej marki. Nie oczekiwałam od tego szamponu niczego wielkiego. Zacznę jednak od minusów. Buteleczka jest niewielka bo 200 ml, za cenę 9 zł to wychodzi trochę drożej niż mój GP. Dobrze, że są często promocje :) Jest średnio gęsty, przez co w moim przypadku nie jest do końca wydajny. Dodatkowo posada w składzie SLS-y, lecz te łagodniejsze. Mocnych silikonów nie zmyje... Czy przedłuża trwałość koloru? Nie wiem bo jak wcześniej wspomniałam włoski mam w naturalnym kolorze, ale przez to, że nie posiada mocnego środka mniej na pewno wypłukuje kolor. Zapach ma bardzo przyjemny. Nie plącze moich włosów, a nie używam po nim żadnej odżywki. Włosy są mięciutkie i nie puszą się nadmiernie. Choć to może akurat nie być jego zasługą, tylko olejowania i świadomej kuracji silikonowej, które stosuję równocześnie. Co do olejów tutaj szampon ma u mnie duży plus. Zmywa genialnie oleje. Nie mam, żadnego problemu i nie muszę wcześniej używać maski aby zemulgować olej. Myślę, że skuszę się ponownie na szampon tej firmy jeśli nie znajdę czegoś lepszego ;)

Przedstawiam Wam również dzisiaj mój nowy nabytek ;) W Lidlu zakupiłam wczoraj statyw dla mojego aparatu (z resztą do większości cyfrówek, bo ma standardowy gwint) :) Mam nadzieję, że pomoże mi w wykonywaniu lepszych zdjęć na bloga, bo często wychodzą nieostre i aby zrobić jedno fajne musiałam cyknąć 50 fotek ;) Strasznie mnie to irytowało ;) 



Fajne jest to, że ma elastyczne nóżki. Można go postawić normalnie lub zawiesić, zawijając nóżki o np balustradę. Ma również przegub kulowy z możliwością blokowania, pomocny w ustawianiu aparatu. Praktyczny i porządnie wykonany. Jestem bardzo zadowolona tym bardziej, że cena nie była zbyt wygórowana, bo 19,99 zł. 

Ciekawa jestem czy Wy również używacie statywu do robienia zdjęć na bloga? 
Miałyście do czynienia z szamponami Alterra? Który polecacie?

Buziaki


23 komentarze:

  1. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, ale ciekawy ten szampon.
    Statyw bardzo fajnie wygląda. Też mam podobny w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego szamponu, ale nie kupię bo nie farbuję włosów :D.
    Statyw świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji nie miałam, ale ogólnie szampony Alterry są przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię szamponów z alterry (chociaż resztę kosmetyków uwielbiam) bo w ogóle nie myją moich włosów a rozczesanie ich po takim myciu graniczy z cudem... a szkoda bo alterre bardzo sobie cenię

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubię wersję morelową, moim zdaniem najlepszy z całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię szampony z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nigdy nie używałam produktów z Alterry, co prawda podczas ost. wizyty w PL kupiłam pomadkę ochronną tej firmy, którą mam zamiar stosować na rzęsy, jednak jeszcze nie zabrałam się za tą kurację;)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem porządnie wygląda ten statyw, daj znać jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem naprawdę zaskoczona jakością, bo wydaje się być bardzo porządnie wykonany. Zobaczymy po dłuższym stosowaniu ;)

      Usuń
  10. Szampony Alterra mam na swojej liście zakupów ale na razie rozprawiam się z zapasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jestem na bieżąco... Gorzej z lakierami do paznokci ;P

      Usuń
  11. Miałam raz balsam z Alterry i zapach strasznie mi się nie podobał i jakoś po nim skreśliłam tą firmę ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione szampony. Szczególnie Papaja i Bambus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię szampony Alterry, moje włosy są po nich miękkie, puszyste i lepiej się układają :) Szkoda, że pojemność to tylko 200 ml i cena 9 zł. Ja myję włosy codziennie i u mnie te szampony są bardzo niewydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myję włosy co 2-3 dzień ale i u mnie są niewydajne, ponieważ mam długie włosy i muszę go wylaaaać... żeby coś się spieniło, szczególnie po olejowaniu ;)

      Usuń
  14. U mnie czeka on na swoją kolej i mam nadzieję,że się sprawdzi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować bo z odżywki jestem zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak skończę moje zapasy, pomyślę o nim, podejrzewam, że do moich farbowanych włosów będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szampony Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten szampon ;D U mnie się sprawdził :)
    również obserwuję ;**
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...