17 czerwca, 2014

EYE LINER PEN CATRICE | RECENZJA


Kreska jest podstawą mojego codziennego makijażu. Co prawda używam zawsze linera w formie pędzelka, ale po kilku pozytywnych opiniach skusiłam się na liner we flamastrze. Mój wybór padł na Catrice.



Catrice dlatego, że lubię tą markę, a po drugie i to najważniejsze, bardzo spodobały mi się kolorki.

Od producenta:
Precyzyjny eyeliner w formie flamastra, który zapewnia perfekcyjną kreskę dopełniającą makijaż.

Skład: Aqua (Water), Oleth-20, PVP Dimethiconeyl-Acrylate/Polycarbamyl/Polyglycol Ester, Acrylates Acrylamide Copolymer, Butylene Glycol, Tri-C12-C13 Alkyl Citrate, PVP, Palmitic Acid, Stearic Acid, Oleic Acid, VP/Eicosene Copolymer, Tromethamine, Imidazolidinyl Urea, Dichlorobenzyl Alcohol, DMDM Hydantoin, Phneoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, CI 16035 (Red 40 Lake), CI 17200 (Red 33), CI 19140 (Yellow 5 lake), CI 42053 (Green 3), CI 45410 (Red 27), CI 77266 (Black 2).

Cena: 12zł


Flamaster to dobre rozwiązanie dla osób, które nie mają wprawy w robieniu kresek. Te z firmy Catrice mają fajny, precyzyjny pędzelek. Bardzo łatwo zrobić nim kreskę idealną, wystarczy jedno pociągnięcie. Sprawdza się u mnie przy wykonywaniu makijażu w pośpiechu ;) Flamastry są świetnie napigmentowane, nic nie trzeba poprawiać, co widać na zdjęciu. Kreski są zrobione jednym pociągnięciem.


Kolorki jakie posiadam to ciemny granat 050 oraz ciemna zieleń 060. Zieleń jest bardzo ciemna, wchodząca w khaki, w zasadzie na oku wygląda prawie jak szarość/czerń, ale w słońcu jednak widać, że to zielone ;)
Flamastry są średnio wydajne. W porównaniu z linerami w płynie wypadają słabo, bo po prostu szybko wysychają, ale jest to przypadłość chyba wszystkich flamastrów. Coś za coś ;) W przypadku  tych mazaków doczepiłabym się tylko do trwałości pędzelka. Niestety po systematycznym stosowaniu się zaczyna 'rozdwajać' przez co pisze coraz grubiej. Mam je już pół roku i nie jest tak źle (co widać na zdjęciu;), ale mogłoby być lepiej. Na sam koniec zostawiłam sobie wisienkę na torcie, czyli trwałość tych flamastrów. One są niezniszczalne! W sensie, że się nie rozcierają, nie obsypują, żaden płacz i deszcz im nie jest groźny. Kreski wyglądają jakby się wtopiły w skórę. Co za tym idzie nie ma szans na korektę. Ciężko się ją robi, bo ciężko się w ogóle zmywa te kreski. Na początku miałam nie lada problem ze zmyciem, ale szybko płyn dwufazowy się z nimi rozprawił. Z mojej strony polecam ten produkt,ale radzę mieć moje wskazówki na uwadze.

Lubicie linery we flamastrze? Znacie flamastry z Catrice?

Buziaki

14 komentarzy:

  1. Kolor ciemnego granatu bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zieleń wypadła na zdjęciu bardzo ciemno :) Ja rzadko używam linerów , nie potrafię się nimi posługiwać i wydaje mi się, że do mojego oka nie pasują kreski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemny granat mi się bardzo podoba :). Co do zieleni to nie jestem przekonana :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei lepiej się czuję w zieleni ;)

      Usuń
  4. jedynie co to mam tylko pomadkę z tej firmy


    ps. a u mnie? INSTA MIX Z EGIPTU :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ta zieleń wygląda jak czarny. Lubię takie eyelinery w pisaku, ale wkurza mnie w nich to, że pomaluje jedno ok a przy drugim np. jest już jakby wyschnięty i muszę chwilę odczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z Catrice czasem cieni używam i są całkiem ok, flamastrów od nich jeszcze nie próbowałam. Polecam Ci za to Hean hypno style flamaster, mam go już z półtora roku i dalej śmiga. link do mojej recenzji tego produktu http://make-upbymags.blogspot.ie/2014/03/hean-hypno-style-liner.html mam nadzieje że się nie obarzisz że Ci tu coś linkuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny oczywiście również obserwuję :)

    ps zerknij do mnie PARFUM FRANÇAIS http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski ładnie wygląda, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski mega :D Chciałabym :D
    Dziękuję za komentarz i propozycje obserwacji. Zaobserwowałam Cię :D Zajebisty blog, będę go odwiedzać za każdym razem, gdy coś napiszesz :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki ;-) w ogóle kredki w flamastrze to fajny pomysł ;-)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji, ja z przyjemnością obserwuję (jako 157 osoba), do zobaczenia w kolejnych postach ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się zieleń! :)
    dziękuję za odwiedzinki i również obserwuje ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...