02 czerwca, 2014

FLOS LEK | ŻEL POD OCZY I NA POWIEKI | RECENZJA


Moją dzisiejszą gwiazdą będzie żel pod oczy i na powieki Flos Lek. Myślę, że zasłużył na swoją osobną notkę, ponieważ jest to jeden z tych kosmetyków z którymi się nie rozstaję i już od dłuższego czasu jestem mu wierna.




Już długi czas szukałam kremu pod oczy, który by mnie nie podrażniał i nie uczulał. Zawsze moje testy nowych kremów i żeli kończyły się łzawieniem oczu. Jak wiadomo o skórę wokół oczu trzeba dbać, ponieważ jest bardzo cienka i szybciej widać w tym rejonie oznaki posuwającego się czasu. Tak naprawdę o te rejony powinnyśmy zadbać już po ukończeniu 20 roku życia. Ponadto ile razy po całym dniu w klimatyzowanym pomieszczeniu, przy komputerze czy po nie przespanej nocy Was szczypały oczy? Mnie naprawdę często, więc postanowiłam coś z tym zrobić, a dodatkowo pomyślałam, że warto w jakiś sposób nawilżać skórę wokół oczu.
Tyle kremów co kupiłam, ile pieniędzy wydałam... Myślałam, że już nie istnieje zupełnie nic co byłoby choć obojętne dla moich oczu. Zawiesiłam broń. Po jakimś czasie jednak usłyszałam o tych żelach z firmy Flos Lek. Pomyślałam, że żel może być lżejszy i łagodniejszy, dodatkowo cena nie była zbyt wygórowana, więc wzięłam. Jakie było moje szczęście jak posmarowałam swoje oczęta tym żelem i wszelkie swędzenie i pieczenie oczu po 12h pracy ustąpiło niemal od razu! W moim przypadku była to miłość od pierwszego posmarowania :)



Dobra, teraz obietnice producenta:
Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu, spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe. 
Okolice oczu bez symptomów zmęczenia, świądu, pieczenia.

Skład:
Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Decylene Glycol.

Skład przyznacie, bardzo przyzwoity ;) Żel jest zupełnie bezzapachowy. Łatwo się wchłania tak, że po chwili już nie czuję, że go nakładałam, ale jednak skóra wokół oczu po jego zastosowaniu jest miękka i nawilżona. Dodatkowo W składzie zauważmy pantenol (wit.B5), która to nadaje skórze gładkość, elastyczność oraz łagodzi podrażnienia. Oprócz właściwości łagodzących, posiada właściwości nawilżające. Myślę, że po 20 r.ż.  jak jeszcze nie widać oznak starzenia w okolicach oczu, można spokojnie dopisać go do codziennej pielęgnacji.



Producent pomyślał o wszystkich i stworzył całą serię tych żeli.
  • Żel ze świetlikiem i babką lancetowatą- zapobiega powstawaniu 'worków' pod oczami
  • Żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem- polecany dla osób pracujących przy komputerze
  • Żel ze świetlikiem i rumiankiem- łagodzi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienia okolic oczu
  • Żel ze świetlikiem lekarskim- przynosi ulgę i ukojenie obolałym oczom
  • Żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem- łagodzi podrażnienia spowodowane zabiegami kosmetycznymi
  • Żel ze świetlikiem i herbatą- przynosi ulgę, znosi świąd i pieczenie okolic oczu- Mój wybór :)
Do wyboru do koloru. Żel poza znoszeniem świądu i pieczenia i delikatnym nawilżeniu, zmniejsza obrzęk w okolicach oczu. Sprawdzałam, po nie przespanej nocy worki zaraz zniknęły :)

Cena również nie jest zbyt wygórowana za 10ml zapłacimy ok 7-8 zł. Stosuję go dwa razy dziennie już o 6m-cy. Zawsze gości na mojej szafeczce nocnej z w skrajnych przypadkach schładzam go w lodówce, przez co jest jeszcze skuteczniejszy;)

Ciekawa jestem jak Wy dbacie o skórę w okolicach oczu? 

Buziaki


15 komentarzy:

  1. Lubię te żele ale używam od czasu do czasu, nie jestem zbyt systematyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go ! I mimo iż na sińce nie działa nic a nic kocham jego efekt chłodzący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sińce to inna historia... Ja na szczęście nie borykam się z tym problemem ;)

      Usuń
  3. Jakiś czas temu miałam jakiś żel pod oczy, ale czy to było z tej firmy to już nie pamiętam. Kończę krem pod oczy i myślę, że może skuszę się na ten dla pracujących przy komputerze, przyda się mi i mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skrajnych sytuacjach pomaga również schłodzenie żelu, przez co jest dużo skuteczniejszy :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda, muszę się za nim rozejrzeć :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, ale z żółtą zakrętką :) lubię- fajny produkt, który przynosi ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie, dużo siedzę przed komputerem i myślałam o czymś pod oczy. :) Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt. Poszukam w sklepie z pewnością mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaczęłam używać z orientany i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetlik świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś różne wersje tego żelu i tak zgodzę się są fajne ale... doszłam do wieku kiedy taki żel już nie wystarczy, potrzebuje czegoś intensywnie nawilżające i wygładzającego. Na chwile obecną używam Vichy serum liftactive na noc i Faromony na dzień pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to nie żele do zadań specjalnych :) Ze zmarszczkami sobie nie poradzą. Vichy Cię nie podrażnia?

      Usuń
  11. Bardzo lubię te żele z Flosleku, mój ulubieniec jest w podłużnej tubce i ma dodatek rumianku :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...