27 czerwca, 2014

MASŁO KAKAOWE BALSAM DO CIAŁA ZIAJA | RECENZJA


Kto z Was nie zna kosmetyków firmy Ziaja?  Ja bardzo lubię ich kosmetyki, choć czasem trafiają się także buble... Jak jest w przypadku balsamu do ciała 'masło kakaowe'?



Od producenta:
Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej.

WSKAZANIA
skóra normalna i sucha

DZIAŁANIE
• głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody
• wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek
• lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości
• skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania
• regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd

EFEKTY
• wzrost jędrności i elastyczności naskórka
• pogłębiony naturalny koloryt skóry


Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Ethylhexanoate, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Glycerin, Sorbitan Sesquioleate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Polyglyceryl-3 Ricinoleate, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ceresin, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid.

Cena 10 zł/200 ml




Ja w sumie jestem zadowolona z tego produktu choć wiem, ze mogłoby być lepiej... Balsam mieści się w okrągłej, brązowej butelce zamykanej na klik. Jego konsystencja jest dosyć lejąca jak na balsam, co widać na zdjęciu, że spływa z ręki. Produkt jest wydajny. Zapach jest bardzo fajny, choć osoby, które nie lubią słodkości na ciele nie polubią się także z tym balsamem. Nie jest duszący, ale jest słodki, kakaowy. Długo się utrzymuje na skórze. Konsystencja niestety jest dosyć tempa w rozprowadzaniu. Pozostawia na ciele tłustą powłokę i potrzeba odczekać chwilę do całkowitego wchłonięcia. Działanie jednak jest ok. Dosyć fajnie nawilża, ale bez rewelacji. Niestety nie zauważyłam, żadnego polepszenia kolorytu skóry, ale nie stosowałam go systematycznie, bo najczęściej moja skóra potrzebuje czegoś silniej nawilżającego, a poza tym jestem strasznie niecierpliwa i nie lubię czekać na wchłonięcie balsamu...

Czy go kupię ponownie? Raczej nie, ale Wam spróbować nie zaszkodzi ;)

Miałyście do czynienia z tym balsamem? Lubicie kosmetyki Ziaja?

Buziaki

36 komentarzy:

  1. Nie miałam ale chętnie kiedyś wypróbuję :). Kosmetyki Ziaja lubię :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamu nie miałam, ale miałam krem do rąk ziaja kakaowy i byłam zadowolona :)
    ps. dziekuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba to nie jest dla mnie zwłaszcza, że nie lubie tego zapachu;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same spostrzeżenia, trochę średnio się rozprowadza i wchłania, ale polecam bardzo inne produkty z tej serii, np. krem do twarzy (pomaga w opalaniu :) jest rewelacyjny, mam go zawsze w domu od kilku lat, kosztuje kilka złotych, poręczny, wydajny, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem miałam również, ale jest dla mnie niestety za tłusty...

      Usuń
  5. Balsamu nie próbowałam, ale swego czasu miałam z Ziaja przyspieszacz do opalania, obłędnie pachniał a do tego w 100% spełniał swoje zadanie - skóra była nawilżona, brązowa a ja - mega zadowolona. Ale już od 2 lat poszukuję po rossmannach i innych tego typu drogeriach i nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii lubię masło do ciała, może z niego byłabyś bardziej zadowolona niż z balsamu. Miałam też krem do twarzy, ale był za tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tłustej warstwy po balsamach. Raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety ja należę do osób, które nie lubią słodkich zapachów, więc balsam nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go uwielbiam, ten zapach zniewala :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam je i bardzo polecam :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie się sprawdza zdecydowanie ten balsam:)
    jeden z lepszych jakie miałam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz mam Ziaję do demakijażu oliwkową i bardzo mi zapach pasuje i delikatność. Ale różnie z tymi kosmetykami niektóre mi nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam, a teraz mam z tej serii emulsję :) Lubię te kosmetyki, mimo, że kolorytu skóry nie poprawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go, ale kosmetyki Ziaji zazwyczaj mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jego zapach, choć już dawno go nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak dotąd zaufałam ziaji kilka razy, raz byłam zadowolona, a reszta utwierdziła mnie w przekonaniu, że więcej nie będę się narażać :/
    Ten balsam dla mnie odpada, parafina na pierwszym miejscu mi się nie podoba. Dawno temu miałam żel z tej serii, pamiętam, że na początku zapach mi się podobał, potem jednak męczył okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach jest świetny^^

    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapach kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam i bardzo polecam! :)
    Obserwuje
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. moje ulubione masełko! :)

    +z chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam ten balsam ale niestety nie jestem w stanie ścierpieć jego zapachu ;) Posmarowałam się nim będąc u mamy i stanowczo za długo drażnił mój nos ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu jak kosmetyki do ciała z Ziaji zupełnie mnie nie kręcą :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś bardzo lubiłam to masło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten zapach : ) mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  25. znam i lubię a zapach.... aż chciałoby się zjeść :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś namiętnie stosowałam kosmetyki Ziaja, odkąd przyglądam się składom, ograniczyłam ich zakup. Brak szybkiego wchłaniania oraz tłusta warstwa to zapewne kwestia parafiny w składzie, która jest na drugim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię to masło i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam kosmetyki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja go przede wszystkim uwielbiam za zapach, bo słodkości na skórze bardzo mi sie podobają! Wracam często do tego masła, mimo, że tak jak mówisz nie ma jakichś świetnych właściwości nawilżających, to ja właśnie przepadłam przez jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...