25 czerwca, 2014

OCZYSZCZAJĄCY ŻEL PEELINGUJĄCY DO MYCIA TWARZY LIRENE| RECENZJA


Dzisiaj na tapetę idzie kolejny zdzierak do twarzy. Mowa tutaj o żelu peelingująco- wygładzającym do mycia twarzy marki Lirene. Jak się sprawdza?



Obietnice producenta:
Zawarte w żelu delikatne drobinki peelingujące łagodnie oczyszczają twarz, usuwając wszelkie zanieczyszczenia i odblokowując pory. Wyciąg z cytryny wygładza i dba o piękny, naturalny koloryt skóry. Dzięki zawartości witamin A i E, żel poprawia kondycję skóry i przyspiesza cykl odnowy naskórka. W efekcie cera jest promienna i odświeżona.

Skład:
Aqua, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryn Cocoate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylte Crosspolymer, Triethanolamine, Coco-Glucoside, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, PPG-26-Buteth-26, Ethylhexyl Salicylate, Mannitol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Glucose, Cellulose, Butylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Parfum, Benzyl Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 77007, CI 16035, CI 17200, CI 42090

Cena: ok. 12zł / 150ml




Do mojego koszyka trafił po przeczytaniu przeze mnie na wizażu mnóstwa pochlebnych opinii na temat tego produktu. Większość była zachwycona tym produktem, ale ja mam jakieś mieszane uczucia... Niby nie jest zły, ale żadnych rewelacji z moją buźką nie zrobił. 
Za niecałe 12 zł otrzymujemy estetyczną, fioletową tubkę, standardową dla tego typu produktów. W środku mamy żel, dosyć wodnisty. Lubię bardziej zbitą konsystencję. Drobinki peelingujące są naprawdę malutkie i nie zrobią dużej krzywdy ;) Jeśli lubisz mocne darcie to nie produkt dla Ciebie ;) Żel średnio wydajny przez wodnistą konsystencję (co widać na zdjęciu, że spływa szybciutko z ręki). Ponadto producent proponuje mycie twarzy tym produktem dwa razy dziennie, dlatego zawartość buteleczki szybciutko znika. Słabo radzi sobie z zaskórnikami i odstającymi skórkami. Zapach żelu jest bardzo ładny, choć dla mnie troszkę zbyt mocny. Skóra po myciu tym żelem jest odświeżona, ale aż błaga o nakładanie po nim kremu. Zdarzało się, że przesuszył mi skórę i wtedy o wysiew grudek nie jest trudno... Mam cerę mieszaną w kierunku suchej, więc może to nie żel dla mnie. W sumie dojechałam prawie do denka, ale stosuję go raz na jakiś czas ;)

Ciekawa jestem czy Wy miałyście kontakt z tym produktem? Jakie były Wasze wrażenia?

Buziaki

30 komentarzy:

  1. niegdy nie używałam :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubie takich konsystencji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego żelu. Jeśli może wysuszać to raczej się na niego nie zdecyduję. Też mam cerę mieszaną i wiem jak reaguje na wysuszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i raczej wystrzegam się żeli, bo często mnie zapychają. Ostatnio postawiłam na mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety ja nie moge używać tego typu kosmetyków, gdyż od wody na twarzy wyskakują mi pryszcze :/
    dziekuje za komentarz na moim blogu, rownież obserwuję;*

    http://kateoffical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chmmm ściaga Ci skórę po umyciu ponieważ najprawdopodobniej jesteś posiadaczką cery suchej, a taka uroda tych skór że czegokolwiek byś nie użyła będzie ściągać ;-) Jeśli wcześniej Cię nie ściągało po żelu, to możliwe że teraz Twoja skóra jest bardziej przesuszona (lato,słońca sucho) i powinnaś ją bardziej nawilżać;-) lub jej pH jest inne ;-)
    Oczywistym jest fakt ze żele na dzień które mają być"sto w jednym" (nie cierpię) nie będą mocno ścierać skóry bo w perspektywie miesiąca ze skóry nie zostało by nic ;P
    Dla mnie żel ma mi zmywać makijaż tyle, nigdy nie skupiałam się ani nie inwestowałam w tego typu produkty ale jeśli chcesz coś naprawdę dobrego polecam żelik z Filomedu z mydlnicą lekarską !! Świetny, wydajny !!

    Pozdrawiam Iwona
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem suchoskórcem, ale jak napisałam w poście mam skórę mieszaną w kierunku suchej. Czasem bardziej czasem mniej, zależy od kaprysów mojej skóry i od mnóstwa innych czynników także tych które wypisałaś tj słońce, klimatyzacja itp.
      Co do stosowania tego kosmetyku myślę, że do wysuszania skóry zarówno u mnie jak i innych przyczynia się zawarty w składzie alkohol.
      Koniecznym w przypadku stosowania tego żelu jest nawilżanie :)

      Usuń
  7. Szkoda, że nie poradził sobie z.zaskórnikami, szukam obecnie jakiegoś dobrego żelu do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z Garniera-Czysta Skóra :) u mnie sie sprawdza :)

      Usuń
  8. Nie próbowałam, ale szczerze mówiąc za bardzo mnie nie kusi. W ogóle jakoś nie używam produktów Lirene, nie mam do nich zaufania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie akurat kwestia peelingu byłaby słabiutka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używałam go jako peeling 2-3 razy w tygodniu. Do codziennego stosowania był dla mnie za mocny, wysuszał mi cerę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam. Zastanawiałam się nad kupnem peelingu enzymatycznego z tej serii ale w końcu się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety mi za bardzo wysusza skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie nie używałam, ale wypróbuję bo może u mnie się sprawdzi. Wszyscy mówili,że żel z Vichy strasznie wysusza a u mnie nic takiego nie miało miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Żel ma mnóstwo pozytywnych opinii, więc tak jak napisałam, najprawdopodobniej nie polubiła go moja buźka ;) Z kolei bardzo lubię z Garniera o którym już wcześniej pisałam a ma gorszy skład...

      Usuń
  15. Wypróbuje + śliczny blog
    Obserwuję -Może wspólna obserwacja ja już odpowiedz u mnie na blogu
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować ;-)
    Obserwuję
    http://4ever-souril.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z lirene miałam tylko peeling enzymatyczny do twrarzy ;) tego zelu nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam, ale wydaje się być całkiem fajny. Może go zakupię ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, gdyż używam do twarzy peelingu enzymatycznego. Ale muszę przyznać, że ten żel jest bardzo interesujący :

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię żelów peelingujących, albo stosuję żel albo peeling :) lubię peelng z Lirene też w fioletwym opakowaniu gruboziarnisty. Jak dla mnie jest rewelacyjny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten żel, ale w wersji kremowej i też mam mieszane uczucia co do niego...

    OdpowiedzUsuń
  22. ja aktualnie uzywam żelu z garniera- Czysta skóra :) spisuje sie niezle :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...