11 czerwca, 2014

READY, AIM PAINT RIMMEL | RECENZJA


Dzisiejszą gwiazdę lubię bardzo. Mowa tutaj o lakierze 60 seconds firmy Rimmel. Kolorków tego lakieru posiadam dosyć sporo, więc jeszcze niejednokrotnie zagości u mnie na blogu :)



Obietnice producenta:
Lakier do paznokci wysycha w mniej niż 60 sekund, aplikacja dzięki szerokiemu pędzelkowi trwa zaledwie 1 sekundę, co zapewnia ekspresowy kolor na paznokciach w każdych warunkach. Głębokie nasycone kolory, piękny połysk i wysoka trwałość.

Cena: 12zł / 8ml



Jak już wcześniej wspomniałam bardzo lubię te lakiery. Oczywiście mają swoje minusy, ale w tej cenie naprawdę warto. Lakier jest w szklanej standardowej 8 ml buteleczce. Pędzelek nie należy do najwygodniejszych ponieważ jest dość szeroki i skośnie ścięty co skutecznie utrudnia pomalowanie małych, kwadratowych paznokci bez upaćkania. Kolor jest pięknie nasycony, lecz nałożenie 1 warstwy mi nie zawsze wystarcza ponieważ widać prześwity. Lakier ładnie rozlewa się na paznokciu i nie tworzy smug. Ma piękny połysk. Najważniejszym dla mnie plusem tego lakieru jest to, że faktycznie szybciutko schnie. Pierwsza warstwa faktycznie minutkę, a na drugą trzeba nieco dłużej poczekać, ale nieporównywalnie krócej do innych drogeryjnych lakierów. Po 5 min dwu-warstwowy lakier jest już zupełnie suchy. To dla mnie jest ważne, ponieważ zawsze maluję paznokcie w pośpiechu ;) Jak jest z trwałością... Lakier jest trwały. Nie odciska się nic na nim. Przy normalnych czynnościach wytrzyma spokojnie 3 dni ;)
Kolor jaki prezentuję tym razem to klasyczna czerwień 315 Ready, iam paint.

Miałyście już lakiery tej serii? Jakie są Wasze ulubione?

Buziaki

21 komentarzy:

  1. lubię czerwony kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery które szynko schną;)
    śliczna czerwień;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, głęboka czerwień, fajnie że jesteś zadowolona z jego jakości ... ja też całkiem lubię te lakiery (mam jakiś taki jasny róż) i nie zauważyłam żeby sprawiały jakieś większe kłopoty

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja bardzo lubię lakierki z tej serii :) mój ulubieniec to Instyle Coral :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kolorek zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka, czerwień na paznokciach, to mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tani, dobry, ładny wytrzymały! Polecam ten Rimmel dla kazdej maniaczki paznokciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam różowy - jest super; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego lakieru z tej serii. Ten kolorek bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. so pretty <3

    x Maria
    New outfit post up on my blog
    featuring my new light pink summer dress
    www.retrostreetstation.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczna czerwień - kiedy ja ją ostatnio miałam na pazurkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej serii odcień fuksję ;) Polubiłam się z tym lakierem ;) Czerwień ma bardzo ładny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja na pewno będę zaglądała ;) Dodałam do blogrolla i również do obserwatorów ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Lubię czerwień na pazurkach, ten odcień również mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam go zeszłego lata, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery z Rimmel zaliczam do najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...