24 lipca, 2014

5 NAJLEPSZYCH FIT TRENEREK | LIFESTYLE


Fit kanałów na You Tubie jest mnóstwo, a samych fit trenerek jest jeszcze więcej. Jak wybrać najlepszą? Myślę, że każda z nas musi wybrać odpowiednią trenerkę dla siebie. Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione ;)



W świat fitnessu dywanowego wprowadziła mnie nasza Polska fit trenerka Ewa Chodakowska. Pewnie zna ją każda z Was więc nie będę przedstawiać. Niestety jednak nie wprowadziłam jej do mojej listy, ponieważ jej ćwiczenia po jakimś czasie spowodowały u mnie straszny ból kolan. Nie ćwiczę z nią już dwa miesiące, ale ból pozostał :/ Obawiam się, że kolanka zniszczyłam nieodwracalnie. Szkoda, ponieważ efekty było widać, a ja byłam zadowolona.
Właśnie dlatego sądzę, że nie ma jednego idealnego trenera dla wszystkich. Każda z nas musi przeszukać internet, poćwiczyć trochę, aby wyrobić sobie zdanie. Ja z uwagi na kolana muszę aktualnie dobrze dobierać sobie trenerki...



MIEJSCE PIĄTE

Cassei Ho (Blogilates)


Fajna dziewczyna z Kaliforni, która prowadzi ćwiczenia pilates głównie skupiające się na problematycznych partiach ciała. Lubię ją, a jej ćwiczenia przynoszą efekty. Jeśli jej nie znacie zajrzyjcie na jej kanał. Tutaj przykładowy trening abs, trening nóg oraz ramion.




CZWARTE MIEJSCE

 Kanał XHIT XHIT Daily


 XHIT Daly to kanał You Tube na którym treningi na prowadzą 3 dziewczyny: Rebecca-Louise, Cynthia Dallas oraz Kelsey Lee. Podoba mi się w nich to, że są bardzo zróżnicowane i naprawdę każda znajdzie coś dla siebie ;) Oto filmik z moimi ulubionymi ćwiczeniami.




MIEJSCE TRZECIE

 Zuzana Zuzka Light


Podium! Zuzka to przesympatyczna Czeszka mieszkająca na stałe w USA, dająca niezły wycisk. Najpopularniejsze jej ćwiczenia to tzw ZWOW-Y (Zuzana's Workout of the Week). Cała seria darmowych ćwiczeń trwających średnio po 15-20 min. Zaletą tych ćwiczeń jest to, że spalamy kalorie jeszcze długo po zakończeniu treningów. Poza tym powiem szczerze, że jej ciało mnie nieźle motywuje ;) Aktualnie mój ulubiony ZWOW ;)




MIEJSCE DRUGIE

 Tiffany Rothe Tiffany


Przesympatyczna osóbka. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w tym co robi więc można jej zaufać. Na jej kanale znajdziemy mnóstwo 10 min treningów, które dowolnie możemy łączyć ze sobą. Taka forma mi bardzo odpowiada. Z Tiffany mam skomponowany jeden konkretny trening, który ćwiczę naprzemiennie z moim miejscem nr 1 ;) Ulubione ćwiczenia?




MIEJSCE PIERWSZE

Melanie Brown (Mel B)

Na miejscu pierwszym znalazła się pewnie znana Wam już trenerka fit, była wokalistka Spice Girls. Bardzo lubię z nią ćwiczyć. Podobnie jak w przypadku Tiffany ma rozłożone 10 min terningi na poszczególne partie ciała, które dowolnie łączymy w jeden. Bardzo spodobały mi się takie rozwiązania. Mam pewność, że nie znudzę się szybko ;) Ćwiczę z nią systematycznie, naprzemiennie z Tiffany. Mój ulubiony trening:)


Pewnie zauważyłyście, że moimi ulubionymi ćwiczeniami są właśnie ćwiczenia na pośladki ;) Nie wiem czemu, ale lubię ten ból, jakkolwiek to brzmi. 
Wybrałam te treningi które jak najmniej obciążają moje kolana. Czasem się coś wkradnie, ale takie ćwiczenia wykonuję jedynie okazjonalnie, np raz w tygodniu. Oczywiście pamiętajcie, że żadne ćwiczenia nie będą efektowne gdy do nich nie dołączymy racjonalnego i zdrowego żywienia. Tylko wtedy możemy liczyć na pełen sukces ;)

Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione kanały lub trenerzy do ćwiczeń dywanowych? Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki

41 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie zrobilaś :)
    Pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę sama łączyć dowolne ćwiczenia, więc nie jestem w temacie :). Gdy będę chciała spróbować czegoś nowego, zajrzę na kanał którejś z twoich ulubionych trenerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też tak próbowałam ćwiczyć, ale ja nie mam tylu pomysłów w głowie na ćwiczenia ;) Ćwiczenia z trenerem pomagają mi utrzymać tempo, wykonywać ćwiczenia poprawnie, nie gubić się w powtórzeniach oraz często są dla mnie motywacją ;) Polecam

      Usuń
  3. Mel B jest zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość znam i też lubię, a z kanałem XHIT i Zuzką z chęcią się poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoja przygodę z tzw. dywanówkami zaczynałam od Mel B. Polubiłam ją od pierwszej minuty, bardzo pozytywna i motywująca osoba. Niestety mało jest opcji treningów od niej, a ja nie znoszę nudy, więc po kilku miesiącach ją porzuciłam. :) Później przyszedł czas na Jillian. To już inny typ trenera, ale wciąż w moim klimacie. Kiedy jednak przerobiłam już większość filmikow od Jill, zaczęłam szukać czegoś nowego. Tym sposobem odwiedziłam kilkanaście kanałów na YT. Trafiłam na XHIT i...przepadłam! Muszę przyznać, że teraz najchętniej wybieram właśnie filmiki, w których ćwiczenia pokazują Rebecca-Louise i Kelsey. Są moim aktualnym numerem 1. Godzina z nimi i mogę krzyczeć "I can feel the burn!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Lubię to uczucie :) Jillian też znam, ale przy jej ćwiczeniach pobolewały mnie kolanka i musiałam przestać i przerzucić się na inną...

      Usuń
  6. Żeby mi się chciało ruszać :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, za leniwa jestem na takie rzeczy:D

      Usuń
  7. super, że zrobiłaś taki post :-) już dawno szukałam trenerek fit na YT. Bardzo lubię Mel B szczegolnie za jej pogodę ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też to u niej lubię ;)

      Usuń
  8. Super. Słyszałam o tych paniach, jednak ja jedynie wzoruję się czy inspiruje ich metodami. a sama sobie wymyślam ćwiczenia i diety :D Najlepsza dieta to MŻ ;-)
    Pozdrawia ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja długo ćwiczyłam z Jillian Michaels yoga meltdown. Bardzo polubiłam te treningi, dla mnie były idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam tylko o Mel B a i tak dopiero teraz zobaczyłam jak wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko Tiffany i Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też na pierwszym miejscu jest Mel B i jej trening na pośladki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam jedynie o Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest... nic tylko ćwiczyć ;P

      Usuń
  15. Mel B - tylko z nią ćwiczyłam od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o Mel B ostatnio coraz więcej kobiet wspomina i poleca - bardziej niż Chodakowską, będę musiała się przyjrzeć bliżej ćwiczeniom :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mel B jest najlpesza

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam 2 pierwsze miejsca, świetny pomysł na post, na pewno zerknę na inne trenerki, od siebie mogę Ci polecić jeszcze tą panią https://www.youtube.com/watch?v=Cz0roMjhgiA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie miałam się wziąć za siebie chętnie obejrzę te zestawy ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Mel B. Daje naprawdę niezłego kopa do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię Mel B i tiffany :) muszę wrócić koniecznie do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ćwiczenia z Tiffany Rothe. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam o mel b i tiffany ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny post :)
    Mogłabym prosić o poklikanie?:)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/new-clothes.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ćwiczenia z trenerem są bardzo ważne, nawet jeśli trener jest po drugiej stronie ekranu :) Zgadzam się z 1 miejscem, Mel B jest super, a Jej komentarze podczas treningów rozbrajające :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przed tym jak zaczęłam chodzić na siłownie też ćwiczyłam z Mel B ;) Z nią trening nie był nudny i sztywny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Po ciąży wyglądam jak maciora... dopóki biegałam to korzystałam z treningów Chodakowskiej i Mel b... Że nie lubię biegać zimą zaprzestałam treningów całkowicie... I automatycznie waga dużo wolniej spada, zamiast 2.5 kg/m-c tylko 0,5... Trzeba zacząć od nowa bo nie zdążę do wakacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam cel aby coś wytrenować do wakacji ;) Niebawem napiszę o swoim planie ćwiczeń, może będziemy się wzajemnie wspierać ;)

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...