28 lipca, 2014

CANDY SHOP WIBO | RECENZJA


Lubię lakiery o piaskowej fakturze. Wyglądają na paznokciach bardzo ciekawie i są dla mnie świetnym rozwiązaniem jeżeli chodzi o ekspresowy manicuire ;) Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z moich ulubionych piasków Wibo Candy Shop.



Od producenta:

Kolekcja najsłodszych kolorów - lakier do paznokci o modnej strukturze piasku.
Lakier po nałożeniu i wyschnięciu tworzy na płytce paznokcia bardzo modną, piaskową fakturę. Specjalnie dobrane kolory czteroosobowej kolekcji tworzą słodki i cukierkowy obraz na paznokciu zgodnie z najnowszymi trendami! Formuła lakierów szybko schnie, idealnie kryje, długo utrzymuje się na paznokciach. 

Cena: 7zł/8,5ml



Cała seria Candy Shop ma dosłownie kilka kolorków, niestety... Mój wybór padł na nienachalny, brzoskwiniowy róż nr1. Jak sama nazwa serii wskazuje, kolory są głównie cukierkowe, czyli znajdziemy 3 róże wpadające w brzoskwinkę (mój ;), malinę i fuksję oraz jeden fiolet. 
Opakowanie: Buteleczka prostokątna, estetyczna. Pędzelek standardowy. Lubię takie ze względu na to, że łatwo się nimi maluje.
Krycie i konsystencja: Jedna warstwa kryje przyzwoicie, ale ja maluję cieńsze dwie ;) Konsystencja lakieru jest świetna. Nie jest za rzadka i nie jest za gęsta. Dla mnie idealna :) 
Schnięcie i trwałość: Lakier bardzo szybko schnie. Na pomalowanie i wyschnięcie dwóch warstw potrzebowałam zaledwie 10 min. Trwałość jest również ok. Lakier spokojnie na paznokciach utrzumuje się trzy dni. Potem już odpryskuje. Wcześniej jednak można już zauważyć lekkie ścieranie się piasku na krawędziach paznokcia, ale mi osobiście to nie przeszkadzało, ponieważ nie jest to jakoś bardzo widoczne ;) Dodatkowym atutem jest to, że możemy bezkarnie domalować ewentualne uszkodzenie. Lakier bardzo łatwo się zmywa. Nie ma z tym większych problemów. Nie barwi płytki, choć ja i tak zawsze na wszelki nakładam lakier bazowy ;)
Podsumowując: Bardzo przypadły mi do gustu piaski Wibo. Stosunek jakości do ceny jest ok. Czekam na więcej kolorków. Marzy mi się czarny piasek Wibo, którego już z resztą gdzieś widziałam ;)

A Wy, lubicie lakiery piaskowe? Miałyście do czynienia z tymi z Wibo?

Buziaki

40 komentarzy:

  1. Świetny jest ten kolor. U mnie niestety nie ma tej serii w Ross.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą serie w rossmannie, ale nieszczególnie byłam do niej przekonana. Twój kolorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek fajny :) mam z tej edycji fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor , nie miałam jeszcze takiego , ale wydaję się bardzo fajny , zastanowię się nad kupnem ;) http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam fuksję, jest cudowna, moj ulubiony lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor :) Myślę, że wypróbuję, bo nie miałam jeszcze do czynienia z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest:) Ja mam różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest piękny, ale jakoś mi się już piaski przejadły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te lakiery :) sama mam teraz na paznokciach fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny delikatny piaseczek na paznokciach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor:) pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham fiolet z tej linii ale na brzoskwinkę też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek :* a nie drogi :*
    bo 7 zł to nie majątek :)
    Siizii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam tego lakieru, ale wygląda baardzoo ładnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten odcień i fiolecik ;) Uwielbiam je ;) A zmywanie mnie zaskoczyło- łatwizna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor, ale ja nie przepadam za lakierami piaskowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny! :)) Nie używałam jeszcze lakierów piaskowych... :))

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie wypróbuję, w piaskach najbardziej straszne jest zmywanie ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor ładny, ale ja się już na lakierach z wibo zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolor, te piaski mnie zauroczyły ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny ;) fajnie ze szybko schnie bo miałam ten strukturalny z lovely to chyba z 30 min czekałam;/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny :) Podoba mi się. Jeszcze nie miałam piaskowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam jeszcze styczności z piaskowym lakierem :P

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wygląda, uwielbiam piaski, widzę w im jakiś złotawy pigment

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię lakiery piaskowe, tych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię piaski, ten kolorek świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolorek, muszę się skusić na te piaskowe lakiery ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię różne kolory na paznokciach, niemniej jednak nadal wierna jestem klasycznym, a jeśli chodzi o strukturę lakieru to, ta do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  30. lubie takie kolorki :))
    pozdrowienia E., :))

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ten lakier i inne kolorki z tej serii- bardzo dobra jakość jak na taką cenę :) bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny ten kolor. Świetnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...