20 lipca, 2014

ELIKSIR DO WŁOWÓW ŁAMLIWYCH, ZNISZCZONYCH I FARBOWANYCH GREEN PHARMACY | RECENZJA


W mojej łapki wpadł przy ostatniej promocji w Rossmanie na produkty do włosów Green Pharmacy. Zawsze ciekawił mnie ten eliksir do włosów firmy Green Pharmacy. Ala jak się sprawdził na moich włoskach?



Od producenta:
Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych. Koszyczek rumianku, podbiał zwyczajny, kiełki pszenicy, kłącze tataraku. Naturalny preparat ziołowy wyprodukowany w oparciu o receptury ze starych ksiąg zielarskich. Wskazany do wzmocnienia włosów, zapobiega ich wypadaniu. Eliksir regeneruje mieszki włosowe, powstrzymuje nadmierne przetłuszczanie się skóry. Nie podrażnia skóry, nie wywołuje niepożądanych efektów ani zmian skórnych. Wzmacnia włosy, zmniejsza  łupież i łojotok prowadzący do przedwczesnego wypadania włosów.

Skład:
 Aqua (Purified Water), Chamomilla Recruita Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Tussilado Farfara Flower Extract, Acorus Calamus Root Extract, Polysorbate 20,  Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone,   Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldechyde

Cena: ok. 8,5zł / 250ml


Z tego co zauważyłam producent zmienił jakiś czas temu skład, ponieważ na wizażu widzę skład jeszcze z parabenami, a ja kupiłam już bez parabenów :) Ogólnie jeśli chodzi o zawartość ekstraktów roślinnych nic tutaj się nie zmieniło. 
Opakowanie: Bardzo przyjemne. Ciemna plastikowa buteleczka z białym, nie zacinającym się atomizerem, który wypuszcza fajną mgiełkę. Nie lubię jak atomizer pluje odżywką, a tutaj tego problemu nie ma. Jeżeli chodzi o nakładanie produktu na włosy jest to dla mnie dużo wygodniejsza opcja.
Konsystencja: wodna, po prostu ;) Nie lepka, przeźroczysta, przyjemna przez co stosowanie tego liksiru nie jest jakieś uciążliwe.
Zapach: ziołowy, ale nie duszący. Jak dla mnie całkiem przyjemny.
Działanie: Eliksir stosowałam zawsze po umyciu, na jeszcze wilgotne włosy. W zasadzie nie na włosy tylko a szczególnie skupiłam się na nakładaniu go na skalp. Nie nakładałam na całą długość włosów, ponieważ obawiałam się, że alkohol w składzie przesuszy i spowoduje puszenie już puszących się moich włosów. Eliksir ich absolutnie nie obciążał. Jego używanie było przyjemne, nie uciążliwe. Jeżeli chodzi o efekty, powiem szczerze,że nie wiem czy faktycznie powodował zmniejszoną łamliwość. Nie zauważyłam jakiejś znacznej poprawy kondycji moich włosów. Włosy na pewno są miękkie, jakby uniesione od nasady. Nie przesuszył mi skalpu i nie zauważyłam jakiegokolwiek negatywnego wpływu na moje włosy.
Podsumowując: Polecam :) 

Miałyście do czynienia z tym eliksirem?

Buziaki

27 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jego zakupem. Miałam nadzieję, że będzie wpływał na szybszy porost włosów :) Uniesienie u nasady też by mi się przydało, więc może jednak wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo dobrego składu u mnie niestety zero efektu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uniesienie fajna rzecz, ale jednak mógłby robić coś więcej...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię uniesienie ;)tak jak fryzjer modeluje włosy nam na szczotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam, jestem ciekawa jak sprawdziłby się na moich włosach :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale jestem ciekawa efektów na moich włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam mieszane recenzje tego produktu. Jakoś mnie nie kusi, chociaż coś dobrego do łamliwych włosów by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłabym w roli wcierki, szczególnie przy fakcie, że nie obciąża. Trochę mnie nurtuje tak duża ilość substancji zapachowych, co niesie w sobie pewne ryzyko reakcji alergicznej... niemniej, jeśli nie będę wiedziała, czego spróbować - przypomnę sobie o tym poście. ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm nie miałam okazji jeszcze żadnego szamponu z GP mieć u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego szamponu jeszcze :/
    muszę spróbować :)
    ps.mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, ale jakoś leży w kącie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten eliksir, zapach dla mnie jest naprawdę przyjemny :) Ale jeśli chodzi o działanie, to nie zauważyłam większych efektów niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji wypróbować ale przyznam szczerze że wcale nie mam zamiaru tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś nie przepadam za tą firmą, ale kosmetyk ok :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, nie przepadam za GP :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wlasnie testuje nowy eliksir z serii z olejkiem łopianowym i bardzo go polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka produktów z tej serii, ale na ten jeszcze się nie skusiłam. :P
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze produktów z tej firmy do włosów :) Może w końcu coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem o nim zapomniałam... Jak dobrze, że mi przypomniałaś, bo właśnie kończy mi się wcierka, a w szafce leży od jakiegoś czasu połowa buteleczki tego eliksiru. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę miał go w pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam go jeszcze, lubię kosmetyki GP.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. kosmetyki z tej serii mają przepiękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten eliksir gdzieś w zapasach. Chyba czas go odkopać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skład jest dość ciekawy, muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Plus za dobry skład, nakładając kosmetyki Green Pharmacy nigdy nie miałam podrażnień, swego czasu używałam ich szampony, które miały swoje plusy i minusy :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...