12 lipca, 2014

L'OREAL KREM BB CODE LUMINIZE | RECENZJA


Latem, gdy moja cera ma lepsze dni, lubię sięgać po kremy BB. Lubię je za właściwości odżywcze i nawilżające kremu a także za delikatne wyrównanie kolorytu cery jaki daje podkład. Jakiś czas temu wpadł mi łapki krem BB L'Oreal Paris Code Luminize. Jak się sprawdził?



Nabyłam go w promocji w Rossmanie za niecałe 18 zł. Normalna cena to ok 50 zł. Lubię kosmetyki tej firmy, choć i tutaj czasem zdarzają się buble. Stosowałam go codziennie od dnia zakupu. Zacznę od obietnic producenta:)

Od producenta:
Dzięki technologii Lumi-Gen TM, ten produkt do pielęgnacji skóry nowej generacji rozświetla i wyrównuje koloryt skóry odbijając światło, dzięki czemu twarz staje się jeszcze bardziej promienna ... 
 Oprócz pigmentów koloru, nadających skórze piękny, równy odcień, krem zawiera również Andersen Liquid.
Andersen Liquid zawiera cząsteczki w kształcie płytek działające jak małe lusterka wyłapujące i odbijające światło, aby skóra stała się bardziej świetlista. Światło ulega rozproszeniu, dzięki czemu twarz zyskuje piękny blask, bez niepożądanego błyszczenia. 
Ujednolica koloryt, rozświetla, redukuje plamy . Wzbogacony w składniki odbijające światło. Chroni przed promieniam UVA i UVB, koryguje niedoskonałości, zawiera drobne pigmenty mineralne. Lekko wtapiają się w skórę, aby naturalnie i długotrwale korygować niedoskonałości. Nawilża. 

Koktajl 3 aktywnych składników - Procysteiny, witaminy Cg i witaminy B-3 - umożliwia regulowanie czynności komórek melaniny u źródła, chroniąc je przed stresem oksydacyjnym i zapaleniami, które stymulują tym samym nadmierną lub niekontrolowaną produkcję melaniny .

Dostępny w 2 odcieniach do cery jasnej i do cery śniadej

Skład:


Cena: 50zł/ 50ml


Produkt otrzymujemy w estetycznym kartonowym pudełeczku. W środku jest szara tubka ze srebrną nakrętką. Dostępne mamy dwa warianty kolorystyczne: do cery jasnej (mój wybór) i do cery śniadej.
 Powiem szczerze, że bałam się troszkę używać go codziennie. Myślałam, że będę miała wysyp zaskórników, ponieważ krem jest napakowany silikonem, alkoholem i innymi substancjami których moja cera nie do końca lubi. Na szczęście nic takiego się nie wydarzyło. Nie zatyka porów. Z tubki krem wydobywa się dobrze, ale jego konsystencja jest dość gęsta. Na szczęście dobrze się rozsmarowuje i stapia, nie pozostawia smug, nie roluje. Zapach jest bardzo przyjemny, świeży, jakby kwiatowy, ale nie do końca. Kojarzy mi się z zapachem jakiś perfum, ale nie pamiętam jakich. Utrzymuje się jeszcze ok godzinę od nałożenia. Kolor... Jak otworzyłam tubkę to się strasznie przeraziłam. Kolor wydawał się być tragiczny. Wpada w pomarańczowe tony i jest zbyt ciemny.Na zdjęciu może tego nie widać...


Od razu pomyślałam, że nie jest dla mnie, ale posmarowałam się i zaskoczyło mnie to, że się tak ładnie stopił. Nie stworzył efektu maski, ale przez ostatnie słoneczne dni udało mi się złapać trochę słoneczka na lica i może dlatego. Myślę, że nie nada się on dla osób o naprawdę jasnej karnacji. U takich osób może stworzyć nieestetyczną delikatną maskę. Co do działania... Ten krem BB ma za zadanie rozświetlić cerę. I tutaj spisuje się znakomicie. Jak wiecie, mam cerę mieszaną i troszkę obawiałam się tego rozświetlenia. Krem nie ma jakiś drobinek połyskujących, shimmerów i innych takich. Skóra po nałożeniu kremu jest ładnie i naturalnie rozświetlona. Nie jakoś chamsko błyszcząca i nie tłusta. Naprawdę efekt taki jakiego się spodziewałam. Ten efekt także utrzymuje się długo bo ok 8 godzin. Krem nie jest mocno kryjący i nie zamaskuje mocno widocznych zmian, ale pamiętajmy, że to krem korygujący a nie podkład. Nie powoduje także nadmiernego wydzielania sebum. Dodatkowym atutem jest to, że bardzo dobrze nawilża. Po codziennym stosowaniu nie zauważyłam żadnych odstających skórek, zaskórników i innych niechcianych gości. Krem posiada filtr SPF 15.
Podsumowując: Krem jest godny polecenia, ale jak dla mnie nie jest wart 50 zł. Nie żałuję wydanych na niego moich 18 zł, ale czy do niego wrócę? Może ;)

Miałyście do czynienia z tym kremem BB? Jakie są Wasze ulubione kremy BB?

Buziaki

28 komentarzy:

  1. Za 50 zł to raczej bym nie kupiła, ale za 18 czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love L'oreal & would you like to follow each other via
    GFC, Bloglovin & Google+? Lemme know!
    & keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Followed you on GFC!

      X
      http://subhamrai.blogspot.in/

      Usuń
  3. Daje bardzo fajny efekt. Muszę się kiedyś pokusić i wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kremy BB i za 18 zł. bym go kupiła. Może przy następnej promocji 40% w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loreal według mnie ma stanowczo zawyżone ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale za 18zł warto byłoby wypróbować. Za 50zł chyba jednak bym nie kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ciekawy kosmetyk :) ja bym się nie skusiła, głównie ze względu na cenę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam. Udało Ci się dorwać ten krem w świetnej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przyjemnie :) Kiedyś może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda fajnie, aczkolwiek nie dla mnie tego typu kosmetyki ;-)
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tym kremem BB, ja używałam wcześniej z Nivea i Garnier, na ten skuszę się jak znajdę też w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam ani za BB, ani za CC. Według mnie wcale nie kryją - ale może właśnie taka jest ich rola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie używma bb kremów, mam za dużo przebarwiem i niedoskonałości których by nie zakrył :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie nim :) Może niedługo się za nim porozglądam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej cenie wolałabym chyba sięgnąć po któryś z azjatyckich kremów BB :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremy BB drogeryjnych marek jakoś mnie nie przekonują. Próbowałam kilku i żaden się nie sprawdził, wyglądały raczej jak krem z dodatkiem podkładu a nie BB i darowałam sobie te produkty:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie niestety byłby za ciemny :( Regularna cena trochę wysoka, ale na promocji warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, ale produkty L'oreal to nie na moją kieszeń:) Teraz kupiłam krem BB z Sorayi i jestem ciekawa jak się spisze-zdenkuję Garniera i biorę się za niego.

    OdpowiedzUsuń
  19. cena rzeczywiście wysoka ale w promocji myślę że warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za 18 zł to jeszcze mogłabym go kupić, ale 50 zł to całkowita przesada! Osobiście lubię kremy BB(po przecenach :P ), jak dla mnie one w zupełności wystarczają ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szukam idealnego kremu BB, który faktycznie by mnie do siebie przekonał, ale z tego co widzę to nadal nie to (zwłaszcza za 50 zł ;<)

    OdpowiedzUsuń
  22. mój ulubiony kosmetyk bb to maseczka Pełnia Blasku Dermika. Bardzo fajna forma, poręczne opakowanie, wszystko na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do przetestowania za 18 zł by się nadał ;) ale produktu nie sprawdzone raczej bym nie kupiła za 50 zł mimo, że poszukuję właśnie kremu BB, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kupilan w Częstochowie w outlecie kosmetycznym za 12,99zł

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...