22 lipca, 2014

NOWOŚCI | ZAKUPY


Właśnie przyszła do mnie długo oczekiwana przesyłka ze sklepu Born Pretty Store. Jeżeli jesteście ciekawe na jakie produkty padł mój wybór, zapraszam do dalszej lektury :)



Pewnie większość z Was odwiedziła już stronkę sklepu internetowego Born Pretty Store. Jakiś czas temu nawiązałam ciekawą współpracę z tym sklepem na dziale Paznokcie. Powiem szczerze, że miałam problem z decyzją, które rzeczy przygarnąć do przetestowania, ponieważ wybór w sklepie mają ogromny. Poza produktami do stylizacji paznokci mają jeszcze kosmetyki, biżuterię, ubrania, dodatki i mnóstwo innych ciekawych rzeczy. Powiem szczerze, że z początku troszkę obawiałam się jakości tych produktów, ale po otrzymaniu paczuszki jestem pozytywnie zaskoczona. Szkoda jedynie, że na paczuszkę trzeba tak długo czekać, ale jak idzie z Chin...Niemniej jednak produkty nie są drogie, a przesyłka jest zupełnie darmowa, więc warto poczekać ;)
Cóż takiego zamówiłam? 

Biżuterię do paznokci.



Może u nas nie jest bardzo popularna, ale kilka lat temu skusiłam się na kolczyk w paznokciu. Powiem szczerze, że efekt bardzo mi się wtedy podobał. Nie ukrywam, że nie jest to najwygodniejsza opcja, ale efektowna. Ja skusiłam się założyć takie na imprezę i każdy pytał się mnie co to i jak to ;P Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła Wam pokazać jak prezentują się na pazurkach. Umieszczę także tutorial jak to zrobić. W zestawie otrzymałam kółko z kolczykami i wiertełko. 

Płytka do stempelków.


Stempelki na paznokciach zawsze mi się podobały. Proste w wykonaniu, estetyczne i efektowne wzorki zawsze mnie kusiły. Najbardziej na tej płytce podoba mi się wzorek z motywem zwierzęcym, nutki  i klawiatura ;) Z pewnością jako pierwsze zagoszczą na moich pazurkach :) Będę się Wam chwalić efektami. 

Wodne naklejki na paznokcie.


Bardzo mi się podobały efekty jakie osiągnęły blogerki na swoich paznokciach. Kolorek i wzór bardzo wakacyjny, więc chętnie przygarnęłam je do siebie :) Tutaj niestety się troszkę rozczarowałam, ponieważ myślałam, że naklejka będzie większa.... 

I to wszystko :) Spodziewajcie się niebawem wpisów paznokciowych ;)
Zapraszam Was tymczasem na stronę sklepu BPS >KLIK<. Widziałam, że jest tam obecnie dużo fajnych i mocno przecenionych rzeczy. A nóż znajdziecie coś dla siebie. Mam dla Was również kod rabatowy ze zniżką -10% na całe zakupy. Pod koniec zakupów, wystarczy wpisać kod AMPX31, który jest specjalnie przygotowany dla moich czytelników. 


Życzę udanych zakupów i mam nadzieję, że pochwalicie się swoimi łupami ;)

Buziaki


55 komentarzy:

  1. biżuteria do paznokci? muszę zobaczyć jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam aż pokażesz biżuterię na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę klasyczne paznokcie, więc takie wzory to nie dla mnie-ale gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuterie widziałam kiedyś z Essence, ale nie skusiłam się. Jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale drobiażdżków do paznokci. Ja raczej swoich nie zdobię, ograniczam się tylko do lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta biżuteria. Chętnie zobaczę jak się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na biżuterię na paznokciach :) Jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy, czekam na jakieś foty z wykorzystaniem plytki i ozdób;)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie cuda mnie nie interesują ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak się zakłada tą biżuterię na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieszczę także tutorial jak to zrobić ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie słyszałam o kolczykach w paznokciach :o. Czekam na prezentację :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zobaczyłabym jak te dodatki prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmieszne te kolczyki, ale z niecierpliwością czekam na efekt ;D
    Pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. super nowości ;) czekam aż ukażą się wpisy paznokciowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe te ozdoby do paznokci. Fajnie prezentują się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ozdoby, na pewno pięknie będą się prezentowały na paznokciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam: "biżuteria do paznokci" i zacytowałam moją babcię: "Co te ludzie nie wymyślą?!", no i oczywiście czekam na paznokciowy outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna przesyłka ;) Ja czekam na swoją drugą ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Te stempelki są super :))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądają te rzeczy :)
    ps. mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. intryguje mnie jak działa taka płytka, bo głupia jestem, ale nie wiem jak to się odbija

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolczyki do paznokci? Lubię piercing, więc jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe te rzeczy i fajnie, że mają darmową przesyłkę. Czekam z niecierpliwością na tutoriale! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne gadżety, a pewno pozwolą super wystylizować paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne naklejki na paznokcie *___*
    Obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję współpracy! :)

    obserwuję :>
    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na efekt :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę przerażają mnie te kolczyki na paznokcie.
    Tak ogólnie to fajny zestaw.
    Pozdrawiam!
    http://simple-artt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy, czekam na efekty na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie by ta biżu za długo nie dotrwała ale śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie dziewczyny na to lecą :D


    http://www.casprzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super produkty sobie wybrałaś :) Najbardziej jestem ciekawa tych kolczyków, nigdy nie miałąm czegoś takiego :P ja również ostatnio odstałam paczuszkę od BPS :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie ciekawi, jak się funkcjonuje z biżuterią na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi sie ten efekt kwiatkow, na paznokciach musi ladnie wygladac
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. o, biżuteria do paznokci?! a jak się toto nosi? czekam z niecierpliwością na wpis z jej zastosowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawi mnie jak się będę prezentowały dodatki na paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. o kolczyku w paznokciu nigdy nie słyszałam ;) ale wzory do stempelków są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny wybór, ta miętowa naklejka zapowiada się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuda cuda! Nic tylko próbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem kompletnie nie w temacie :) aczkolwiek chętnie poczytam, popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...