30 lipca, 2014

PRECISION EYE PENCIL LONGLASTING CATRICE | RECENZJA


Dzisiaj przedstawię Wam jedne z moich ulubionych kredek do oczu. Są to kredki Precision Eye Pencil firmy Catrice. Co prawda nie darzę wielkim uczuciem kredek automatycznych, ale te są wyjątkiem ;)


Od producenta:


Precision Eye Pencil Longlasting narki Catrice. Automatyczna kredka do oczu. Produkt jest prosty w aplikacji, a uzyskany kolor intensywny i nasycony.  Dzięki mechanizmowi wykręcania idealnie dopasujemy długość kredki jaką chcemy uzyskać bez użycia temperówki. Rysik kredki jest miękki i gładki. Za pomocą Precision Eye Pencil Longlasting możesz narysować kreskę dowolnej grubości i długości. Kosmetyk może być przydatny w tworzeniu SMOKEY EYES ponieważ łatwo się rozciera. Dostęny w kilku wariantach kolorystycznych.

Cena: 10zł



Kredki kupiłam na wyprzedaży za zawrotną kwotę 0,50zł za każdą. Ja jestem w posiadaniu trzech kolorków: złotego, fioletowego i czarnego. Moimi ulubionymi są złota i czarna. Złotą lubię łączyć z zielonym linerem Catrice o którym pisałam >TUTAJ<. Nad zieloną kreską robię złotą kreseczkę, która urozmaica mój dzienny makijaż i odświeża oko. Kiedyś Wam pokaże ;)
Opakowanie: Kredkę otrzymujemy w standardowym, estetycznym automatycznym ołówku. Z reguły nie lubię korzystać z automatów, ale te kredki są moim wyjątkiem.
Konsystencja: Kredki są miękkie, przez co dobrze suną po skórze. Dobrze się rozcierają i są świetne do smokey. Jeżeli z kolei chcę zrobić samą kreskę to tutaj kredki też się sprawują. Kreska nie spływa i nie znika i jest długotrwała, chyba, że potrzemy oczy ;)
Kolor: Kredki są świetnie napigmentowane. Kolor jest intensywny i nasycony. Zrobiłam Wam szersze kreseczki, abyście mogły dobrze to zobaczyć. Kolory są wiernie na zdjęciu oddane. Złoto i fiolet są metaliczne, a czarna jest matowa.


Podsumowując: Kredki są świetne szczególnie do rozcierania i akcentowania makijażu. Z pewnością zagoszczą jeszcze u mnie w kosmetyczce. Polecam, są warte swojej ceny ;)

Miałyście do czynienia z tymi kredkami Catrice? Jakie są Wasze ulubione kredki do oczu?

Buziaki

39 komentarzy:

  1. Nie miałam ich, ale teraz już na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złota wygląda bardzo ciekawie:) ale ta cena mnie powaliła:D znalazłaś je tak tanio w Naturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Nabrałam po kilka z każdego koloru i potem miałam na prezenty ;)

      Usuń
  3. wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą złotą, ale jakoś jej nie uzywałam i wylądowała w koszu, chyba ze względu na swój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ja jej używam tylko do akcentowania i tutaj spisuje się świetnie :)

      Usuń
  5. brzmi ciekawie, wyprobuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie miałam, ale teraz czuję się zachęcona do wypróbowania :)

    ___________________________________________________
    A u mnie ?
    Dziś i jutro można wygrać 3-miesięczną kurację Priorin Extra !
    Zapraszam do wzięcia udziału !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale ta śliwka wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne. Ten złoty najładniejszy według mnie :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki :) i ta cena :) Ja jakiś czas temu kupiłam automatyczną kredkę Flormar za 22 zł, ale jest średnia :d

    OdpowiedzUsuń
  11. ta złota może ciekawie wyglądać na oku...

    OdpowiedzUsuń
  12. koło tych wielokrotnie się kręciłam, jednak ostatnio zakupiłam 3 z Catrice KOHL KAJAL, są świetne mękkie, matowe i właśnie dwie mają super kolory taki jakby fioletowo-jeans a druga bardzo intensywna mięta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim kolejnym zakupem będą te Kohl Kajal z Catrice ;)

      Usuń
  13. zlota wyglada zachecajaco!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Złota ładna ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam trzy te kredki i bardzo sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Złota mi się bardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam tylko jedna czarną kredkę, jakoś ich nie używam za bardzo. Ta złota mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite, ja jakoś nigdy nie trafiam na takie fajne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do czynienia oczywiście nie miałam ale bardzo kusi mnie ten złoty kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fioletowa wygląda na całkiem przyjemną ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. złotko by mi sie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne kolorki :)
    mogłabyś poklikać? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  23. mam teraz czarną automatyczną kredkę catrice, szczerze powiem że ja strasznie lubię automatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłaś je za grosze :) Ta złota jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta złota by mi się przydała... :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne :) Rzadko sięgam po czarną kredkę,zazwyczaj używam szarej,ale ta fioletowa mnie kusi.Zielonookim pasuje :)
    Dodaję do obserwowanych,uwielbiam takie przejrzyste blogi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam ich, ale zwrócę na nie uwagę przy kolejnej wizycie w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie używam kredek do oczu , jednak mam zamiar do kupić je do prezentu , dzięki twojej recenzji wiem już jakie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam kredek do oczu, ale będę miała je na uwadze ; )
    Złota ma ładny kolorek ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. złota jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie robię sobie makijażu, ale jeżeli miałabym wybierać, to pozostałabym przy standardowym czarnym. Myślę, że zawsze się świetnie sprawdza.
    Pozdrawiam!
    http://simple-artt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta złota jest cudowna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej ciekawi mnie jak złota wygląda na oku, może jakieś zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mnie to ciekawi, choć rzadko używam kredki do oczu. No, ale może kiedyś się przekonam.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...