09 lipca, 2014

RUMIANEK LEKARSKI SZAMPON GREEN FHARMACY | RECENZJA


To nie jest mój pierwszy szampon Green Pharmacy. Wcześniej używałam szamponu do włosów suchych granat i olejek arganowy. Byłam z niego zadowolona. Na próbę postanowiłam kupić wersję dla włosów osłabionych i zniszczonych. Jak się u mnie sprawdził?


Od producenta:
Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność.

Rośliny lecznicze są sprawdzonym lekiem po który często sięgamy w czasie choroby czy osłabienia organizmu i otrzymujemy skuteczną pomoc. Dlatego głównym składnikiem szamponu jest wyciąg z koszyczków rumianku lekarskiego o działaniu ogólnie wzmacniającym, przeciwzapalnym i antyalergicznym. Wyciąg z rumianku, bogaty w witaminę C, zwalczającą wolne rodniki - powoduje opóźnienie starzenia się skóry, a także witaminę PP, wzmacniającą naczyńka krwionośne - dzięki czemu poprawia wygląd skóry oraz wspomaga procesy regeneracyjne włosów na całej ich długości. Wzmacnia cebulki włosowe i chroni końcówki przed rozdwojeniem.
Rumianek to naturalny filtr UV oraz bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie.


Cena: ok. 8zł / 350ml

Skład:


Powiem szczerze, że jestem troszkę zawiedziona tym zakupem. Zdecydowanie lepiej z moimi włosami dogadywała się wersja z granatem i olejkiem arganowym do włosów suchych. 
Szampon jest zamknięty w ciemnej plastikowej buteleczce zamykanej na klik. Konsystencja jest dobra. Sam szampon jest przeźroczysty, dobrze się pieni. Zapach jest intensywny, ziołowy, lecz po wysuszeniu włosów niemal niewyczuwalny. Do dużych plusów zaliczam to, że włosy są na pewno wyraźnie oczyszczone. Szampon dobrze sobie radzi także z olejami. Cena nie jest wygórowana, a produk jest wydajny. Szampon ma łagodniejsze środki myjące od SLS czy SLES. Na drugim miejscu w składzie widzimy łagodniejszy SMS oraz Cocamidopropyl Betaine (znacznie łagodniejszy środek myjący od SLS). Rumianek znajduje się mniej więcej tak po środku składu. Mogłoby być go więcej ;)
Jakie są moje spostrzeżenia? Szampon nie obciąża włosów. Po umyciu włosy są dobrze oczyszczone i ten efekt utrzymywał się u mnie ok 3 dni, a normalnie u mnie włosy są nieświeże już na drugi dzień. Szampon nie podrażnił mi skalpu. Niestety jednak nie zauważyłam nawilżenia włosów, a co więcej włosy stają się szorstkie i poplątane. Osoby z puszącymi się włosami powinny go raczej unikać. U mnie tego problemu nie ma ponieważ stosuję po każdym myciu silikon do zabezpieczania końcówek. Czy do niego wrócę? Nie, ale za to chętnie kupię jego brata do włosów suchych :)

Ciekawa jestem czy Wy także miałyście okazję stosować szamponów Green Pharmacy? Jakie były Wasze opinie?

Buziaki

25 komentarzy:

  1. Nie skusiłam się na ten produkt, ani na nic z Green Pharmacy - jak dotąd, więc trudno mi się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywkę z GP i była straszna, zraziłam się do tej firmy i nic już z niej nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ze dwie odżywki z GP i się zupełnie nie sprawdziły. Szampony omijam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to nie dla mnie on, bo mi się włosy lubią puszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli taki średniaczek, ma dobre i złe strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon i mam podobne odczucia. Włosy bardzo mi się plątały podczas mycia, po wysuszeniu były matowe, wręcz szarawe. Używałam tez Alterry i u mnie lepiej się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Alterra również się lepiej sprawdza :)

      Usuń
  7. Ja lubię, ale bez rewelacji, miałam rumianek i chyba lniany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię :) Szampon ma dobrze oczyszczać, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię :) Szampon ma dobrze oczyszczać, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mógłby jeszcze robić masaż głowy;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używałam jedynie kiedyś Radical i nikomu nie polecam, tragedia jakaś :/ włosy poplątane, trudne do rozczesania, szortskie, jeden wielki kołtun na głowie :/ obecnie wciąż poszukuję jakiejs perełki do moich matowych i zniszczonych włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam. Mimo wszystko może kiedyś wypróbuję skoro dobrze oczyszcza :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam szamponów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam 2 szamponów GP i jak dla mnie były bardzo słabe, jakoś ogólnie nie przepadam za kosmetykami tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tym szamponie widzę większość kiepskich opinii, za to jestem po miesiącu stosowania wersji właśnie do włosów suchych i jestem bardzo zadowolona, właśnie napisałam też recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jeszcze nie miałam okazji testować ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedyś szampon z pokrzywą z tej firmy i był naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglada na ciekawy, uwielbiam rumianek :)
    również obserwuję, pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm, bardzo ciekawy produkt. Osobiście uwielbiam zapach rumianku :3

    Dziękuję za bardzo miły i motywujący komentarz u mnie! Ja również obserwuję.
    I zapraszam do mnie na dopiero co dodany post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa rzecz, na pewno warta uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki Green Pharmacy ale szamponów jeszcze nie stosowałam. Na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubię szamponów zanadto plączących włosy...

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful blog<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...