03 lipca, 2014

ZAKUPOWE SZALEŃSTWO


Dzisiaj pobuszowałam troszkę po sklepach. A miałam iść tylko do Biedronki po suplement Vitalsss  z którym w zestawie była szczotka do złudzenia podobna do rozsławionej w sieci szczotki Tangle Teezer. I puść tu babę do sklepu... ;D Co jeszcze udało mi się złowić?



Po szczotkę szłam z premedytacją, ponieważ suplementy mi już się kończą, a zawsze byłam ciekawa tej rozsławionej szczotki TT. Oczywiście nie mam oryginału, ponieważ jest dla mnie troszkę drogi, a nie byłam do niego do końca przekonana. Postanowiłam spróbować najpierw podróbki, a nóż mi się spodoba ;) Jak zobaczyłam, że jest w zestawie to bardzo się ucieszyłam, bo jak mi nie przypadnie do gustu to nie będzie mi jej żal ;)


Dodatkowo zaopatrzyłam się w Biedronce o rozsławiony także płyn micelarny BeBeauty. Akurat skończył mi się mój ulubiony Ideal Soft więc z chęcią spróbuję ;)


Jako, że już prawie miesiąc temu ogłosiłam Wam swoją walkę o piękne włosy, zakupiłam kilka moich ulubieńców do pielęgnacji właśnie włosów. Znowu ta biedronka... Kupiłam swoją ulubioną maskę Biovax do włosów wypadających i drugą na próbę do włosów ciemnych. Złowiłam je za 2,7 zł za obie więc żal było nie brać ;)


Już wcześniej Wam wspominałam, że poszukuję jedwabiu do włosów bez alkoholu w składzie. I znalazłam, a że w Rossmanie jest aktualnie promocja na kosmetyki do włosów Green Pharmacy to zaopatrzyłam się na przyszłość ;)




To jeszcze nie koniec dobroci dla włosów ;) Zaopatrzyłam się jeszcze w nasiona kozieradki, ponieważ skończyłam już kurację z Jantarem i postanowiłam rozpocząć moją przygodę z wcierką z kozieradki, która również zbiera mnóstwo pozytywnych opinii. 


Do moich łapek trafił także krem rozświetlający  BB firmy L'Oreal. Jeszcze go nie widziałam, a jest aktualnie w promocji. Wykosztowała mnie całe 18 zł, bez grosza. 


Dla paznokci także coś się znalazło. Znam i używam Eveline 8w1, ale postanowiłam także spróbować odżywki Twarde jak diament. Podejrzewam, że zbytnio różnicy nie będzie, bo składy mają bardzo podobne.



Teraz możecie czekać na wysyp recenzji ;) Sama jestem bardzo ciekawa tych produktów. Może któreś znacie? 

Ciekawa jestem, która z Was również wyruszyła na polowanie do Biedronki na Lato w kosmetyczce?




Buziaki


35 komentarzy:

  1. Też dziś wybieram się do biedronki i mam nadzieję, że na biedronce się skończy bo już w czerwcu poszalałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę dużego samozaparcia ;)

      Usuń
  2. Płyn micelarny z BeBeauty należy do moich ulubieńców już od ponad roku, ale dopiero dziś zauważyłam jego różową wersję dla skóry wrażliwej i suchej, więc tym razem kupiłam właśnie tę. :) W Biedronce kupiłąm też dwa szampony Batiste, bo takiej ceny jeszcze nigdy nigdzie nie widziałam. ;) A do Rossmanna koniecznie muszę zajść po ten jedwab z Green Pharmacy - jest mój ulubony jedwab do włosów (pachnie obłędnie!) a już dawno nie mogłam go znaleźć w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab kupiłam za chyba 7,5 zł... Kurcze chyba jeszcze będę musiała wrócić po te suche szampony, albo poczekam na wyprzedaż ;)

      Usuń
  3. Też mnie ciekawi ta szczotka i suplementy :) Micelka lubię, nawet bardzo :)
    Maski z Biovax są świetne, najlepsza jest chyba wesja z olejkami :)
    Odżywki z Eveline nie polecam... Panokcie owszem są twarde, ale aż bolą, strasznie niszczy paznokcie.
    Polecam odżywkę z PAESE, chyba najlepsza jaka jest dostępna na rynku.
    A w rozdaniu już udział biorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Powodzenia :)
      Znam ból odżywek z Eveline, ale mi jakoś bardzo nie doskwierają. Jedynie co to muszę ich stosować wraz z olejowaniem paznokci ponieważ strasznie przesuszają płytkę i skórki i potem mi się paznokcie brzydko rozdwajają... Z olejami się u mnie sprawdzają ;) Co do szczotki to chyba już jutro zrobię o niej wpis ;)

      Usuń
  4. Lece dziś do biedry po pracy i mam nadzieje, że nie wyjde z pustym portfelem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wracam... Tym bardziej, że wprowadzili płatność kartą to będę bywać częściej ;)

      Usuń
  5. też kupiłam sobie kozieradkę, zobaczymy co będzie działac z moimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się u Ciebie sprawuje :)

      Usuń
  6. Widzę konkretne zakupy :)))) Muszę zaprzyjaźnić się z kozieradką, koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy ja właśnie używam tej odżywki z Eveline. Dobra jest jednak jak dla mnie z bytniej różnicy nie ma pomiędzy tą a tą 8 w1.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedwab Green Pharmacy również planuję kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oszczędzam jak mogę, więc na razie mimo wszystko zakupy robię tylko 'must have' :) Daj znać jak kozieradka się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie trochę szaleństwo. Ale fakt często sama tak mam, że idę po konkretną, jedną, jedyną rzecz, a wracam z paroma, a czasem nawet z parunastoma :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, płyn micelarny z Biedronki bardzo lubię, a ta szczotka wygląda całkiem fajnie, ja mam oryginalną TT i bardzo ją lubię :)
    Znam też serum na końcówki z Green Pharmacy, jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy :) Ciekawe czy ta szczotka bardzo różni się od oryginału ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy udane. Płyn micelarny BeBeauty to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszalałaś na tych zakupach! Strach, Cię wypuszczać samą nawet do Biedronki skoro potrafisz tam upolować, aż tyle perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczki z biovaxa jak najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie zaszalałaś. Też muszę się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne nowości. Ja dzisiaj byłam w Biedronce. Zaszalałam. Znów :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy uwielbiają ten szampon z GR :) Mam nadzieję, że Tobie również przypadnie do gustu. Też ostatnio kupiłam jedwab GR, mam nadzieję, że będzie fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nooo poszalałaś Kochana poszalałaś! :D Mam te tabletki na włosy z Biedrony, ale wtedy był do nich gratisowo masażer głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakupy jak na Ambasadorkę Urody przystało :) :) Jedwab, który kupiłaś mam, stosuję i jestem zadowolona, wg skład jest bardzo dobry jak na tego typu kosmetyk. Podkreśla moje falowane włosy, a większości przypadków takie kosmetyki je prostowały, czego nie lubię. Co do szczotki TT mam oryginał i powiem tak: szału nie ma, patrząc na zdjęcie wygląda tak samo, mojemu Mężowi przypadła do gustu, a więc w zasadzie jest jego :) A ja od dziś piję herbatkę - pokrzywa z trawą cytrynową również dostępna w Biedronce i powiem, że smak mnie zaskoczył, jest dobra w smaku jak i na włosy i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej działanie jest dobre na włosy i paznokcie :)

      Usuń
    2. Muszę spróbować :) Jestem ogromną miłośniczką przeróżnych herbatek ziołowych :)

      Usuń
  21. ha ha też tak mam idę po jedną rzecz a wychodzę z torbą pełną zakupów. No ciekawe jak się ta szczotka u Ciebie sprawdzi, ja miałam przez długi czas sceptyczne podejście do TT aż pewnego dnia moja fryzjerka miała ją u sibie w torbie, oczywiście musiałam się nią uczesać i od tamtej pory przepadłam! żadna inna szczotka nie jest tak rewelacyjna ajk TT! oczywiście jest to moja prywatna opinia i odnosi się do moich włosów, które się kręcą i jeśli ich palcami nie rozczesze pod prysznicem przy nakładaniu odżywki to rozeczesywanie potem to istne piekło- a przynajmniej tak było dopóki nie kupiłąm tt :) no to tyle z moich wywodów, miłego używania nowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  22. O super zakupy,ciekawi mnie ten suplement ze szczotką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Diamentowa odżywka eveline jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. musze wypróbować kilka tych kosmetyków:D

    OdpowiedzUsuń
  25. odżywka Eveline 8w1 - twarde jak diament stanowczo nie poleca sama testowałam wszystkie i zasięgnęłam też wiele opinii porównawczych i fakt efekt gdy jej używasz jest mega rewelacyjny ale gdy przestaniesz paznokcie rozdwajają się, robią się cienkie i łamliwe. Po za tym po nałożeniu kolejnych warstw odczuwam ból paznokci i palców warto żebyś poczytała skład lakieru to co tam jest, jest nie warte jego kupienia za to polecam Eveline SOS- stanowczo lepszy i po jego odstawieniu nie ma problemu z jakością paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainteresowałaś mnie tym kremem BB :) Daj znać jak się u Ciebie sprawdzi! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...