26 lipca, 2014

ZIAJA SZAMPON INTENSYWNE WYGŁADZENIE | RECENZJA


Szampon Ziaja Intensywne Wygładzenie do mojego koszyka trafił przez przypadek. Aktualnie wykończyłam już całą buteleczkę, więc postanowiłam Wam co nieco o nim napisać. Jak się sprawdził na moich włoskach?



Kupiłam go kilka ładnych miesięcy temu, z czystej ciekawości. Jednak zaraz po jego zakupie postanowiłam nieco zadbać o włosy i zaczęłam używać szamponów bez SLS. Ten poszedł w odstawkę, ale systematycznie używałam go później do zmywania silikonów. 

Od producenta:
Delikatny, perłowy szampon do włosów niesfornych - szorstkich, suchych, matowych o skoncentrowanym działaniu wygładzającym powierzchnię włosów.
Działanie:
- wyraźnie wygładza włosy na całej długości,
- zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie,
- zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.
Efekt:
- włosy gładkie, pełne blasku,
-lepiej się rozczesują i układają.

Skład:


Cena: 6 zł/400ml

Jakiś czas temu można było dostać szampon z odżywką gratis (lub odżywkę z szamponem;) w tej cenie. Ja jednak się na tą promocję nie załapałam, a szkoda, bo sądzę, że szampon z odżywką przyniósł by lepsze efekty.
Opakowanie: Szampon dostajemy w dużej, estetycznej butelce zamykanej na klik. 
Konsystencja: Idealna, nie za rzadka, nie za gęsta. Nie ma obaw, że przecieknie przez palce. Szampon jest całkiem wydajny. Sam płyn jest delikatnie perłowy, półprzeźroczysty. Niestety nie zrobiłam zdjęć, bo już zdenkowałam szampon ;) Dobrze się pieni.
Zapach: Bardzo przyjemny, nienachalny, świeży. Ciężko mi z czymkolwiek porównać ;) Długo utrzymuje się na włosach.
Działanie: Szampon dobrze oczyszcza włosy. Z tym 'delikatny' z obietnic producenta to bym się nie zgodziła, wystarczy przeczytać skład... Może podrażniać wrażliwy skalp. U mnie na szczęście nic takiego się nie działo.  Dodatkowego blasku, połysku nie zauważyłam. Włosy po umyciu są miękkie, faktycznie lepiej się rozczesują. Jak wcześniej wspomniałam z odżywką efekt byłby na pewno lepszy. Włosy się nie puszą nadmiernie, ale także włosów nie prostuje. Nie zauważyłam przedłużenia świeżości moich włosów, ani też włosy szybciej mi się nie przetłuszczały po nim, mimo, że jest dosyć ciężki.
Podsumowując:  Jak na szampon dobrze się u mnie sprawdził, myślę, że jest wart zakupu, tym bardziej, że jest śmiesznie tani. W miarę dobrze radzi sobie z olejami. Czy kupię ponownie? Zobaczymy... ;)

Miałyście do czynienia z tym szamponem? Jak się u Was sprawdził?

Buziaki

22 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam. Zaciekawił mnie :). Bardzo chętnie wypróbuję jak skończę zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam ten szampon i odżywkę, i po samym szamponie włosy były ok, tak jak u ciebie te same wrażenia, ale gdy stosowałam odżywkę to miałam odczucie, że za mocną są obciążone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że włosy się po nim lepiej rozczesują:)
    Nie miałam go jeszcze, ale trochę do tych odżywek b/spłukiwania z Ziaji się zraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poszukuje jakiegoś fajnego szamponu i odzywki, ale to chyba nie będzie jednak ten ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy szamponów Ziaji, ostatnio wkurzył mnie Timotei :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ni eprzepadam za Ziają , miałam kiedyś odzywki i średnie były :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przekonują mnie szampony z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rownież go nie miałam. Kiedyś chciałam kupić odżywkę z Ziaji, ale ostatecznie zagościła u mnie inna :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, bo jakoś nie lubię szamponów i odżywek od Ziaji :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moje włosy jest zdecydowanie zbyt mocny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włoski jednak wolą delikatniejsze szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam produkty z Ziaji. Kremy, żele, szampony, wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam dwa szampony Ziai i oba podrażniły mi skórę głowy. Lubię tę firmę, ale ich szampony już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam, mam juz swoj sprawdzony szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego szamponu, aczkolwiek inne z Ziaji całkiem fajnie się sprawdziły na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy szampon w niewielkiej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam szamponu z Ziaja, chociaż nie..miałam ale dziecięcy i używam go na spółę z córką.
    Ciekawa jestem jak ten powyższy by się u mnie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam go, ale wygładzenie by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio szampon Ziaji mnie zawiódł ;/ mocno przesuszył mi skórę głowy i włosy;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jego próbkę, czeka jak na "zbawienie":) Zużyję do głębszego oczyszczenia, na co dzień staram się używać szampony o delikatnych składach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam tego szamponu. Cieszę się, że się sprawdził u Ciebie.
    Do moich włosków przydałby się taki ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam tego szamponu, ale raczej dość sceptycznie do niego podchodzę.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...