23 sierpnia, 2014

AA SLIM LINE SERUM UJĘDRNIAJĄCO- ANTYCELLULITOWE UDA I POŚLADKI | RECENZJA


Dzisiaj przedstawię Wam bliżej serum ujędrniająco- antycellulitowe na uda i pośladki firmy AA, o którym wspominałam Wam przy okazji sierpniowych zakupów. Już prawie wykończyłam całą tubę, więc spieszę Wam z recenzją. Jak się u mnie spisało to serum?



Dorwałam to serum na Biedronkowej wyprzedaży za 8,99zł. Stwierdziłam, że za taką cenę mogę przetestować i przyznam już na wstępie, że jest całkiem niezłe, ale po kolei... ;)

Od producenta:

AA SlimLine 5HD Serum Ujędrniająco-Antycellulitowe Uda i Pośladki

redukuje cellulit oraz zapobiega jego nawrotom
wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej
eliminują efekt pomarańczowej skórki w obrębie ud i pośladków
przywraca jędrność i elastyczność
wzmacnia włókna kolagenowe, poprawiając sprężystość skóry
AA SlimLine 5HD to gama pięciu produktów wysokiej jakości, których podstawą skuteczności i bezpieczeństwa są precyzyjnie opracowane receptury oraz wyselekcjonowane składniki aktywne.
Produkty zawierają zaawansowany kompleks 5HD o działaniu:ANTYCELLULITOWYM,WYSZCZUPLAJĄCYM,
MODELUJĄCYM,UJĘDRNIAJĄCYM i WYGŁADZAJĄCYM.

Serum zapewnia działanie:
ANTYCELLULITOWE: Antycellulit Complex 5HD, dzięki zawartości 5 składników aktywnych, ukierunkowanych na walkę z niedoskonałościami, skutecznie redukuje cellulit oraz zapobiega jego nawrotom. Kofeina i L-karnityna, przyspieszając metabolizm tłuszczów, wspierają spalanie tkanki tłuszczowej i eliminują efekt pomarańczowej skórki w obrębie ud i pośladków.
UJĘDRNIAJĄCE: Izoflawony zawarte w oleju sojowym wpływają na produkcję elastyny i kolagenu, przywracając jędrność i elastyczność skóry. Bogaty w witaminę C, ekstrakt z owoców cytryny wzmacnia włókna kolagenowe, poprawiając sprężystość skóry.
WYSMUKLAJĄCE: Ekstrakt ze skrzypu polnego wspomaga detoksykację oraz pobudza mikrokrążenie, zapewniając efekt smukłej sylwetki.

Skład:


Cena: ok 15 zł/200ml, aktualnie na wyprzedażach w biedronce 9 zł.


Opakowanie: Duża 200ml tubka zamykana na klik. 
Konsystencja i zapach: Serum jest gęste i zbite w białym kolorze. Dobrze się rozsmarowuje i szybko się wchłania. Nie bieli. Zapach określiłabym jako owocowy z lekko ziołową nutką. Przyjemny, nie duszący, utrzymuje się na skórze ok godzinę. 
Działanie: Przyznam, że działanie mi się podoba. Oczywiście nie oczekiwałam od tego serum cudów, ale stosując zdrową dietę i systematycznie ćwicząc, może pomóc. Ja dodatkowo dwa razy w tygodniu stosowałam peeling z kawy o którym pisałam >TUTAJ< i przyznam, że widzę efekty. Moja walka jednak trwa nieco dłużej niż stosowanie tego serum. Samo serum myślę, że nic nie wskóra w walce z pomarańczową skórką... Cudów nie ma ;) Serum używałam codziennie, czasem z masażem, czasem nie (taki leniuch ze mnie ;). Skóra po jego zastosowaniu jest wyraźnie wygładzona, nawilżona i fajnie napięta i ujędrniona. W składzie znajdziemy już na 3 miejscu olej sojowy, niestety kofeina i l-karnityna nie są już tak wysoko bo w środku składu... Ale mamy tutaj wiele innych dobroci :) Przyznam, że skład jest całkiem przyzwoity. Serum nie rozgrzewa ani nie chłodzi jak inne tego typu produkty. 

Podsumowując: Moja skóra całkiem polubiła się z tym serum. Spełnia ono moje oczekiwania :) Myślę, że mogę go z czystym sumieniem Wam polecić, jeżeli potrzebujecie wygładzenia i napięcia w tych partiach ciała :)

***
Jak już pewnie zauważyłyście, nieco zmieniłam skórkę bloga, konkretnie nagłówek i menu. Uzupełniłam także braki w aktualizacjach w menu. Teraz możecie przeglądać wszystkie posty, ponieważ są ułożone tematycznie. Myślę, że ułatwi Wam to powrót do starych postów i nawigację po moim blogu. 
Mam nadzieję, że spodobają Wam się zmiany :)
***

Ciekawa jestem czy stosowałyście to serum, lub inne z tej linii AA Slim Line? Jak się u Was sprawdziło?

Buziaki

21 komentarzy:



  1. Ja nie używam takich produktów, jestem baardzo leniwa... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam różne ale tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany jak najbardziej na plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej Biedronce jeszcze jest, pójdę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go używać ale widziałam go u mamy w łazience ;) Niestety nie wiem czy jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie, wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę sama bym wypróbowała.Niestety nie jestem systematyczna w używaniu takich produktów.Mam dwie tubki serum z Eveline i nie potrafię ich skończyć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tej serii jeszcze nie stosowałam. Super zmiany na blogu, też muszę mój ogarnąć;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany na blogu jak najbardziej na plus. Doskonale dopracowany. A co do serum, to lubię tego typu kosmetyki. Zwykle świetnie wygładzają. Fajnie, że to nie chłodzi ani nie rozgrzewa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, ale muszę spróbować! Chociaż szczerze przyznam, że rzadko mam czas na takie rzeczy. Ale może warto?:)


    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  11. Od tego typu balsamów oczekuję tylko lekkiego napięcia skóry, więc myślę, że mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie poszukuję czegoś takiego, a mianowicie po siłowni przynajmniej teraz jak już zaczyna się robic jesiennie będe chodzić na saunę i w planach miałam to serum co by je nakładać po wyjściu z sauny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam tego produktu, ale to ciekawa propozycja. Ostatnio zadowolona byłam z Ziaji - seria Multimodeling :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden kosmetyk z tej serii i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go dorwałam za 5zł, uznałam że za tyle to aż żal nie testnąć. Bałam się, czy przypadkiem nie będzie efektu chłodzenia, którego po prostu nie znoszę, ale jest ok. Zapach mógłby być ciut przyjemniejszy, ale nie można narzekać ;) Działania jeszcze nie dostrzegam, ale użyłam go póki co ze dwa razy, więc nie dziwota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam ale z pewnością wypróbuję ;) jakoś strasznie polubiłam używać takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używam tego
    ps. mogłabyś poklikać na moim blogu w linki? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...