13 sierpnia, 2014

ALTERRA SZAMPON REGENERUJĄCY MACADAMIA I FIGA | RECENZJA


Dzisiaj na dywanik idzie kolejny szampon Alterry, czyli szampon regenerujący orzech Macadamia Bio i Figa Bio. Lubię te szampony ze względu na przyzwoite składy. Czy ta wersja się u mnie sprawdziła? Zobaczcie same! :)



Od producenta:

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnacje . Do produkcji szamponu regenerującego Alterra zastosowaliśmy specjalne dobrane składniki najwyższej jakości : wartościowa kompozycja składników czynnych z wyciągami makadamii* i olejem z nasion brokułu* dostarcza zniszczonym i łamliwym włosom bogatej pielęgnacji i intensywnego nawilżenia, dodającym im blasku i zdrowego wyglądu. Pielęgnujący kompleks z wyciągiem fig*, miodem * i prowitamina B5 wzmacnia strukturę włosów i sprawia , że stają się one sprężyste i łatwiejsze w rozczesywaniu.
* Z kontrolowanej biologiczne uprawy.
Gwarantowane cechy produktu
- nie zawiera syntetycznych barwników , substancji zapachowych i konserwujących,
- bez sylikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Skład:

Aqua, Sodium Coco - Sulfate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Mel*, Hydoxpropyltrimonium Chloride, Alcohol*, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Macadamia Ternifolia Extract*, Brassica Oleracea Seed Oil*, Ficus Carica Extract*, Simmondsia Chinensis Oil *, Parfum**, Citral**, Benzyl Salicylate**, Linalool, Limonene**, Geraniol**.


Cena: 9zł/200ml

Ja wykorzystałam promocję w Rossmanie na produkty do włosów Alterra. Swój szampon kupiłam za niecałe 6 zł. 



Opakowanie: Niewielka 200ml buteleczka, zachowana w standardowej estetycznej stylistyce. Zamykanie na klik. Otwór duży, wylewa się z niego odpowiednia ilość kosmetyku.
Konsystencja i zapach: Konsystencja szamponu jest dobra. Nie za rzadka, nie za gęsta. Zapach szamponu jest przyjemny, ciężko mi go opisać. Taki słodko- owocowy..;) Ale nie jest duszący. 
Działanie: Szampon dobrze oczyszcza włosy, ale minimalnie je obciąża, przez co szybciej stają się nieświeże. Z olejami radzi sobie w miarę dobrze. Niestety w moim przypadku okazał się nie być wydajnym. Podejrzewam, że przez to, że jest dość 'tępy' przy rozprowadzaniu na włosach. Mógłby się także lepiej pienić. Aby dobrze umyć włosy muszę wylać na głowę sporo szamponu co przełożyło się na to, że już prawie zdenkowałam produkt, który niedawno kupiłam (10 dni)... Ale to wszystkie minusy. Szampon dobrze wpływa na moje włosy. Nie plączą się po umyciu, nie powstał łupież, swędzenie czy jakieś uczulenie. Nie wysusza włosów (mimo zawartego w składzie alkoholu) , wręcz zauważyłam delikatne nawilżenie po stosowaniu szamponu solo. Włosy po tym szamponie są miękkie, nie puszą się i dobrze się rozczesują. Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego zregenerowania moich włosów, ale nie tego oczekuję od szamponów. 
EDIT: Po jakimś czasie stosowania tego szamponu zauważyłam podrażnienie sklapu, które głównie objawiło się swędzeniem. 
Podsumowując: Czy do niego wrócę? Może nie do tego, po pierwsze ze względu na alkohol w składzie oraz na obciążenie moich włosów i podrażnienie. Ale czuję się zachęcona do dalszych testów na szamponach Alterry i myślę, że w końcu trafię na ten idealny ;) 

Miałyście do czyniena z tym szamponem? Jakie są Wasze ulubione szampony bez SLS?

Buziaki

33 komentarze:

  1. Nie miałam szamponów tej marki, ale czaję się na odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie miałam szamponów z tej firmy. Słynny BD mam, ale nie zachwyca. Nie wszystkie szampony z SLS źle wpływają na moje włosy, dlatego bardzo lubię te z Timotei.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jeszcze szamponów z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy uwielbiają Alterrę i od dawna używam tych szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie miałam do czynienia z szamponami ale chętnie przetestowałabym odżywkę i maskę :) A jeśli chodzi o całą pielęgnację alterry to bardzo lubię ich pomadkę do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedys ale chyba inna wersje i u mnie sie średnio sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy nie lubią niestety szamponów alterra ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż głupio się przyznać, ale nie miałam jeszcze ani szamponu, ani odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie próbowałam nic z alterry ale czuję się zachęcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze żadnego szamponu z Alterry, ale obecnie używam maski z granatem i aloesem i jestem bardzo zadowolona, mimo że ma w składzie alkohol (właśnie opisałam tę maskę na blogu :) )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię te produkty,praktycznie każdy mi odpowiada,najbardziej wersja z granatem

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze szamponów z Alterry nie miałam. Jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś szampon i maskę z innej serii Alterry, akurat średnio przypadły mi do gustu. Wiele osób sobie chwali te produkty, ja osobiście lubię ich olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię figi w eksperymentach kulinarnych, ale przyznaję, że kosmetycznie jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampony z Alterry używam i jestem zadowolona, chociaż faktycznie nie pienią się dobrze, potrafią plątać włosy, ale to chyba "wina" dobrego składu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię odżywki Alterra, ale szamponów jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie miałam z nim do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubię wersję z granatem, Tobie też polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też lubię wersję z granatem i wersję z morelą;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś ten szampon, jest przyzwoity ale bez większego zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mialam jeszcze tego szamponu ale bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam uprzedzenie do Alterry ;p Miałam raz balsam i miał tak ohydny zapach, że śni mi się on po nocach haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam maskę i odzywke tej firmy i dobrze działaja na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam, mam już swój sprawdzony szampon z wyciągiem z alg:)

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam go, jednak na moje włosy nie działał zbyt dobrze. Mam puszące się włosy i po jego używaniu były jeszcze bardziej puszyste i w wielkim nieładzie, co niestety mnie zniechęciło i oddałam mamie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię szamponów, które obciążają fryzurę nawet w lekkim stopniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wolę bardziej nie obciążać swoich włosów.
    Szampon raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam go i strasznie nie podobał mi się jego zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten szampon nie jest dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam i nie narzekam :)
    Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście zrobisz room tour? ♥
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię szampony Alterry. One na prawdę są dobre. Mają przyzwoity skład, ładnie pachną, delikatnie myją. Dla mnie to nr 1 wśród szamponów Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tego jeszcze nie miałam, mam wersję z granatem i jestem zadowolona, przy najbliżej promocji skuszę się na ten :) też szukam tego jedynego ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeszcze nie miałam okazji używać tego produktu jednak chętnie bym po niego sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...