10 sierpnia, 2014

DEFINING BLUSH RÓŻ DO POLICZKÓW CATRICE | RECENZJA


Dzisiejszą gwiazdą jest jeden z moich ulubionych róży do policzków. Mowa tutaj o Defining Blush firmy Catrice. Może ideałem nie jest, ale chętnie do niego wracam. Dlaczego?



Od producenta:

Różowa obietnica. Nowy odcień w rodzinie róży Defining Blush wiele obiecuje i dotrzymuje składanych obietnic: ultra  delikatna  tekstura zawiera dużą  ilość pigmentów i jest łatwa w aplikacji. Jedwabiście delikatna i pudrowa zawiera witaminę E dla efektu świeżej  i naturalnej cery. 

Skład:

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECYL STEARATE, SILICA, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, TIN OXIDE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491, CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Cena 16 zł/ 5g


Odcień jaki aktualnie posiadam to 030 Love & Peach. Jest to kolor typowo brzoskwiniowy. Lubię go szczególnie latem ;) Aparat nieco zabiera mi kolor, a szkoda bo kolorej jest bardzo ładny. Catrice rozszerzyło swoją ofertę róży o 4 nowe odcienie, więc znajdziemy już 9 różnych kolorków. Myślę, że każda znajdzie coś ciekawego dla siebie.
Opakowanie: Bardzo ładne, minimalistyczne i estetyczne. Dodatkowo przeźroczyste, plastikowe i porządne. 
Konsystencja, zapach: Róż jest o konsystencji pudrowej, bardzo delikatnej i takiej... jakby jedwabistej? Nie wiem jak to inaczej ubrać w słowa ;) Róż jest bezzapachowy. 
Właściwości: Jeżeli chodzi o pigmentację to nie mam tutaj niczego do zarzucenia. Nasycenie kolorów jest ok. W każdej szafie Catrice możemy sobie sprawdzić kolor i pigmentację i radzę tak zrobić, ponieważ zauważyłam, że niektóre kolory mają nieco mocniejszą a inne słabszą. Mój prezentuje się tak :)



Róż nie jest rozświetlający, daje raczej satynowe wykończenie. Nie ma drobinek, brokatów i innych takich. Dobrze się go nakłada i krzywdy nie robi ;) Fajnie się rozciera, nie robi plam, można stopniować jego intensywność, ale dosyć łatwo z nim przesadzić, więc uwaga ;) Ja nakładam go skośnym, naturalnym pędzelkiem. Jedynym minusem do jakiego mogłabym się doczepić jest to, że nie jest zbyt trwały. Po kilku godzinach konieczne są poprawki. Mimo wszystko bardzo go lubię i chętnie do niego wracam :)
Podsumowując: Ja jestem zadowolona z tego produktu i szczerze polecam :)

Miałyście do czynienia z tym różem? Jak się u Was sprawdził?

Buziaki

42 komentarze:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale kolor jest świetny. Idealny dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam róże z Catrice. Mam starą wersję (Apricot Smoothie) w zbliżonym kolorze i kocham ją nad życie :) A z tych dostępnych na chwilę obecną odcień Rosewood Forest, który uwielbiam zimą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień także mnie bardzo ciekawi :)

      Usuń
  3. Nie znam, lecz kolor mi się bardzo podoba, widać, że pigmentacja też nie jest zła :) Cenowo też przystępnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam na oku jeden kolor różu z Catrice, ale zapasy powstrzymują mnie od zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej róży nie używam, ale myślę, że tym bym sobie krzywdy nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie, choć łatwo z nim przesadzić ;)

      Usuń
  6. ja używam wersji 'multi colour', ale tą tradycyjną ma moja mama i jest z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam różu Catrice :) ten ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny ma kolorek ten roz

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/kazda-kobieta-kocha-swiecidelka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bardzo lubię ten róż. Mam nieco inny odcień ale faktycznie bardzo dobrze się nim pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Narazie używam bardziej delikatnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie. że jest taki matowy/satynowy, ale kolorek jest taki jakby pomarańczowy, więc nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie mam trzy, a więc czwarty to już przesada :) ale może kiedyś... kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie też stosuję róż z Catrice, ale w innym odcieniu. Jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam wiele pozytywów i przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam z nim do czynienia, ale zachęciłaś mnie! :)
    Wg ten wytłaczany wzór wygląda prze-uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Dodaje uroku ;)

      Usuń
  16. świetny odcień ;) nigdy nie miałam ale muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się opakowania tych produktów, takie uroczo minimalistyczne ;) Na razie nie kupuję kolorówki, ale produkty Catrice uważam za jedne z lepszych w tej kategorii cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię tą firmę i chętnie zaglądam do ich szafy ;)

      Usuń
  18. Ostatnio na YT zachwalała te róże Maxineczka. Gdyby nie to, że mam trzy w użyciu pokusiłabym się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor bardzo ładny, ciekawa jestem jakby wyglądał na kościach policzkowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już niebawem ukażą się wpisy makijażowe więc i ten róż Wam pokażę :)

      Usuń
  20. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi niezbyt dobrze w takich kolorach, ale w sumie jak jest aż tyle nowych to może rozejrzę się za czymś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny odcień, ale chyba nie pasowałaby do mojej karnacji ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Takiego koloru właśnie szukam! Przepiękny jest :) Chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam nad tymi różami z Catrice, ale stwierdziłam, że muszę jakoś zużyć najpierw te które już mam :D Choć takiego odcienia różu jeszcze nie mam w swojej kolekcji ;):) Tak, czy siak, bardzo ładny :) I podoba mi się :) Ja bardzo lubię też róże z Essence, Touch Blush.., dają bardzo ładne, naturalne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...