21 sierpnia, 2014

JAK WYKONAĆ MANICUIRE PRZY POMOCY WODNYCH NAKLEJEK? | MANICUIRE



Dzisiaj mam dla Was mały tutorial jak wykonać efektowny mani przy użyciu naklejek wodnych. Przy okazji pokazuję Wam mój pierwszy taki manicuire :) Zaczynamy! 



Przyznam, że jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona. Myślałam, że wyjdzie to gorzej i będzie dużo trudniejsze ;) Trochę zachodu z tym jest, ale zapewniam, że warto. Taki mani dosyć długo utrzymuje się na płytce. Jak swój mam już 4 dni i trzyma się dobrze. Myślę, że gdybym utwardzała go żelem jeszcze dłużej bym się nim cieszyła. Niestety tak nie zrobiłam, ponieważ bałam się, że coś nie wyjdzie, ale naklejki wystarczy na dwa takie mani więc co się odwlecze... ;)

Jak wykonać taki mani? 


Do wykonania potrzebujemy: Oczywiście wodnych naklejek :) Ja wybrałam swoje przy okazji współpracy ze sklepem Born Pretty Store, do którego z resztą serdecznie Was zapraszam. Naklejka jest w całości, dosyć mała, ale jak już wcześniej wspomniałam, wystarczy w moim przypadku na dwa mani. Bardzo spodobał mi się wzór. Naklejki całopaznokciowe (tak to nazwałam;) są trudniejsze w aplikacji, bo musimy same wyciąć i dopasować sobie naklejkę do płytki. Niemniej jednak taka wersja podoba mi się chyba najbardziej.
Poza naklejką potrzebujemy miseczkę z wodą, wacik, patyczek kosmetyczny, lakier bazowy- najlepiej u mnie sprawdziła się biel, ponieważ podbiła kolor naklejki, pilnik, top coat- ja użyłam topka z Essence.


Krok pirewszy.


Przygotowanie paznokci. Ja postanowiłam naklejki przykleić na biel, ponieważ ta podbiła kolor naklejki. Poza tym spodobało mi się to połączenie kolorystyczne. Czekamy, aż lakier zupełnie wyschnie.

Krok drugi.



Sciągamy folię ochronną z naklejki. Następnie wycinamy i dopasowujemy kształt naklejki do kształtu płytki paznokcia. Ja na oko najpierw wycinałam prostokąt a potem docinałam według potrzeby.

Krok trzeci.


Moczymy naklejkę w wodzie na ok 30 sec. Tyle wystarczy aby naklejka odkleiła się od kartonika.

Krok czwarty.



Przykładamy odpowiednio jeszcze wilgotną naklejkę do paznokcia. Jak już damy ją na miejsce (po przyłożeniu, przez to, że naklejka jest jeszcze mokra możemy korygować jej położenie), przyciskamy delikatnie wacikiem do płytki. Gdy wysycha, przykleja się do paznokcia. Ewentualne zagniecenia czy fałdki możemy skorygować jeszcze patyczkiem kosmetycznym. Odstający koniec od brzegu paznokcia spiłowuję delikatnie pilniczkiem.

I gotowe!



Na koniec nałożyłam jeszcze top coat, aby utwardzić całość :)




I jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że tutorial się komuś przyda ;)

Korzystając z okazji przypominam Wam o kodzie rabatowym dla moich czytelników, który daje Wam rabat 10% na całe zakupy w sklepie Born Pretty Store. Wystarczy wpisać: AMPX31


Buziaki

46 komentarzy:

  1. Myślę, że poległabym już na wycinaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani;D
    Każdy może coś ładnego wyczarować na swoich pazurkach , nawet nie mając zdolności
    Wystarczą ładne naklejeczki

    Poklikasz w linki w moim poście?
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to Ci wyszło:) Ale cierpliwości też trzeba trochę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy sama umiałabym je wykonać :)) piękny efekt końcowy

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Nie jest to takie trudne na jakie wygląda :)

      Usuń
  5. Nie miałam z nimi nigdy styczności i nie wiem czy bym sobie poradziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz :)

      Usuń
  6. Efekt powalający :)
    nigdy nie używałam naklejek wodnych, ale na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się pochwalisz ;)

      Usuń
  7. muszę kiedyś się z nimi zmierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak robiłam sobie żele to wodne naklejki zawsze dawałam pod spód:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny wzór! :) Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój mani prezentuje się jak najbardziej korzystnie :) Ale osobiście jakoś nie jestem przekonana do takich zdobień - nie wychodzą mi zbyt dobrze, wolę i tak mniej skomplikowane cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba ta naklejka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny efekt :) Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci wyszedł ten manicure :) też coś kombinuję zrobić, bo idę na wesele, ale nie wiem, czy będzie to u mnie tak ładnie wyglądało :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło świetnie :) bardzo podoba mi się efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jak dla mnie świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. super efekt musze sprobowac zaczac zdabiac paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne: )) jeszcze nie mialam tych naklejek. Efekt bardzo mi sie podoba: >

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pięknie Ci to zdobienie wyszło :) Ja nie umiałabym chyba tego wykonać. Mam dwie lewe ręce do upiększania swoich paznokci niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze naklejek. Efekt bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt końcowy ładny :) Musze kiedyś koniecznie spróbować sama :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ile pracy ale efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezwykły efekt :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę za dużo roboty jest z tym ;( ale efekt cudny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super wyszło! :) koniecznie kiedyś będę musiała wypróbować :)
    A orientujesz się, w których sklepach stacjonarnych można kupić takie naklejki? bo chyba nigdzie jeszcze takich nie widziałam :P hehe
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu widziałam chyba nawet w szafach essence, ale nie takie cało paznokciowe...

      Usuń
  26. sądzę, że przyda się niejednokrotnie! są prześliczne! może obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie naklejki, ale zawsze wybieram te mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...