06 sierpnia, 2014

JAK WYKONAĆ STEMPELKI NA PAZNOKCIACH? | MANICUIRE


Przyznam, że bardzo podobają mi się stempelki na paznokciach. Chyba szczególnie dlatego, że w zasadzie każdy wychodzi inaczej, jeden gorzej, drugi lepiej. Odnoszę wrażenie, że właśnie w tym tkwi ich urok ;) Dzisiaj pokażę Wam jak możecie wykonać takie stempelki na swoich paznokciach.




Do wykonania stempelków potrzebujemy: płytki z wzorami, stempelka, łopatki do ściągania nadmiaru lakieru oraz dowolne lakiery do paznokci. Ja swoją płytkę otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store do którego z resztą Was serdecznie zapraszam >KLIK< :) W tym sklepie możecie również zakupić stempelki i lakiery. 
Ja dzisiaj użyłam właśnie płytki BPS, stempla z Essence i lakierów Wibo Extreme Nails (biel) oraz Rimmel 60 seconds (granat). 
Wraz ze stemplem Essence otrzymałam również łopatkę do ściągania nadmiaru lakieru, ale okazała się być do niczego, bo strasznie zniszczyła mi płytkę. Aktualnie do ściągania lakieru używam... karty stałego klienta Orlen ;) A tak poważnie, to fajnie spisują się właśnie takie plastikowe karty jak na dowód, karty płatnicze etc. Z resztą stempelek też wymagał tuningu, bo słabo przyklejał się do niego lakier i stempelki były mało widoczne. Pomogło delikatne przetarcie stempelka papierowym pilnikiem do paznokci ;) Piszę o problemach jakie na początku mojej historii stempelkowej mi się przytrafiły, ponieważ może akurat któraś z Was tą wiedzę wykorzysta ;)

Jak wykonać takie stempelki na paznokciach? Oto mały tutorial :)

Krok pierwszy
Po pierwsze należy przygotować pazurki. Ja postanowiłam ozdobić tylko dwa paznokcie jednej dłoni, a moim kolorem bazowym jest biel. 


Krok drugi
Należy wybrany element, który chcemy przenieść z płytki na paznokieć pomalować na wybrany kolor. Należy zrobić do dokładnie, aby lakier dotarł do wszystkich zakamarków.


Krok trzeci
Należy sciągnąć nadmiar lakieru łopatką lub i tak jak ja kartą ;)


Krok czwarty
Przyciskamy stempelek do płytki, aby wzór się na nim odbił.


Krok piąty
Ciach na pazurek ;) Stempelek mocno dociskamy aby wzór odbił się na całej płytce.


I tyle :) Pazurek gotowy. Pamiętajcie, że wszystkie te czynności należy wykonywać szybciutko, aby lakier nie zdążył wyschnąć. Przyznam, że było ciężko robić zdjęcia i stempelki jednocześnie ;)
A oto moje wypociny bez topka





A to już po nałożeniu żelu Essence. Myślę, że już niebawem napiszę Wam rzetelną recenzję o tym zestawie do żelowych paznokci z Essence. Póki co, jeszcze testuję ;)


Przyznam, że mistrzem w stempelkach nie jestem, ale mnie efekt jak najbardziej satysfakcjonuje ;) Mam nadzieję, że ten mały tutorial się Wam przyda :)
Mam dla Was jeszcze kupon rabatowy do sklepu Born Pretty Store dający moim czytelnikom 10% rabat na całe zakupy. Wystarczy wpisać kod AMPX31.



A Wy, lubicie stempelki?

Buziaki

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszły te stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat wczoraj kupiłam sobie zestaw do stempelkowania! Trafiłaś do mnie z postem ;). Już próbowałam robić, jest nawet ok, ale mam problem z usuwaniem nadmiaru lakieru z płytki- albo zostaje go zbyt dużo dookoła wzoru, albo w zagłębieniach są ubytki lakieru :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w takim razie tak jak ja, kartą :)

      Usuń
  3. Ale świetnie to wygląda ! Gdzie mogę kupić ten stempelek? To do odciskania wzorów :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelek kupiłam w Essence, a płytkę mam z Born Pretty Store.

      Usuń
  4. Planuję od daaaawna zainwestować w jakiś zestaw do stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt ;) muszę koniecznie kupić taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post:-) swietnie to wyglada, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło ;) Ja czekam na blaszki z BPS :) Mam nadzieję, że już niebawem będę cudowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się pochwalisz ;)

      Usuń
  8. Świetny mani. Ja jeszcze stempelków nie próbowałam, ale wyglądają bardzo ładnie, może się kiedyś skuszę na zakupienie jakiegoś zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne a ja ostatnio się zastanawiałam jak to dziaĺa teraz już wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci to wyszło muszę wypróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci to wyszło :) Szkoda że ja nie mogę się tak bawić z paznokciami :(

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne pazurki ,swietny efekt z tymi stempelkami
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/czarno-bialo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie ostatnio bardzo zainteresowałam sie stempelkami i już wiem jak je wykonać, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba też sobie kupię jakiś zestaw do stempli ;) Bardzo ładnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak już się nabierze trochę wprawy w stemplowaniu to można się zakochać bez odkochiwania ^^ świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze troszkę wprawy potrzeba, ale już się zakochałam ;)

      Usuń
  16. wygląda na łatwe, ale mi się jakoś nie udawało i straciłam zapał :( po Twoim wpisie chyba spróbuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pochwal się efektami ;)

      Usuń
  17. Świetne, musze kiedys zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne Ci wyszły te stempelki :) Ja nie mam niestety zdolności do robienia takich cudów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się efekt jednak stemplowanie wybitnie mi nie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie robiłam nigdy takich stempelków, ale bardzo ładnie to wygląda :)
    Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda fajnie, tylko trzeba być cierpliwym w wykonywaniu tego małego "dzieła", ale wiem do kogo mogę wpaść ;) na stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne masz paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te stempelki, na pewno kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne :D Przebijają moje :D
    ozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie spotkałam się jeszcze ze stempelkami, a szkoda, bo fajne są :)
    PS.: Masz bardzo ładne paznokcie. Takie w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jeszcze trochę im do ideału brakuje, ale pracuję nad tym ;)

      Usuń
  27. mnie nigdy nie chcą wychodzić, ale spróbuje jeszcze raz jutro :)
    Ślicznie wyglądają Twoje paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pokuszę się chyba na stempelki... :p

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...