31 sierpnia, 2014

MASKA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH GRANAT I ALOES | RECENZJA



Dzisiejszą gwiazdą będzie maska do włosów firmy Alterra do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes. Dla jednych ulubieniec, dla innych fatalny bubel... Jak sprawdziła się u mnie?



Od producenta:


Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:

wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.


Skład:

Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**. (14.04.2011)

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych

** naturalne olejki eteryczne

Cena: 9zł/ 150ml

Opakowanie: Produkt znajduje się w 150 ml tubie zamykanej na klik. Estetyczna szata graficzna. 
Konsystencja i zapach: Maska jest gęsta i biała. Zapach przyjemny, jakby owocowy, długo utrzymuje się na włosach po wysuszeniu.
Działanie: Maska fajnie wpływa na kondycję włosów. Nadaje im blasku, włosy po niej są miękkie i nawilżone. Ogólnie wszystko jest ok,ale... No tak jest ale ;) Po pierwsze w składzie możemy wyczytać, że wysoko, bo już na drugim miejscu jest alkohol. Wiadomo jaki może mieć wpływ na włosy przy dłuższym stosowaniu. Osoby o włosach wysokoporowatych powinny szczególnie na niego uważać. Przy dłuższym stosowaniu włosy po prostu mogą stać się przesuszone a co za tym idzie sianowate. Ja po prostu nie używam tej maski często, raczej raz, dwa razy w miesiącu, więc mi szkody nie wyrządziła i jestem jak najbardziej zadowolona. Dodatkowym minusem może być dla wielu z Was to, że maska troszeczkę obciąża włosy. Może nie jest to efekt tzw przylizu, ale włoski nieco tracą na objętości. Dla niektórych z Was może ta maska dać jedynie efekt dociążenia włosów, ale u mnie lekko obciąża. Po kolejnym umyciu włosów ten efekt jednak się traci. Na plus zaliczę tutaj dobry skład (oprócz alkoholu ;).
Podsumowując: Maska nie jest dla mnie zła. Przy niezbyt częstym stosowaniu nawet dobra, ale przed jej zakupem radzę się dobrze zastanowić jakiego efektu oczekujemy i jakie są nasze włosy i czego potrzebują. 

Miałyście z tą maską do czynienia? Jak się u Was sprawdziła?

Buziaki

38 komentarzy:

  1. Moje włosy ją polubiły ;) ale że względu na alkohol też używałam ją bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  2. a moje włosy ją średnio lubią :) zobaczymy jak bedzie przy dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na fajną ^^ Ale ja używam maski Wax ^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywki z Alterry, czy maska nie działają w ogóle na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie Alterra nie zachęca ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski nie miałam, tylko odżywkę z tej serii. Zła nie była :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię obciążania włosów... a niestety większość masek przylizuje mi czuprynę:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupiłam tej maski bo boję się że wysuszy mi włosy ( niestety mam wysokoporowate ) :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam odżywkę z tej serii i bardzo dobrze działała na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam odżywkę z tej serii, maski nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki z tej serii są jeszcze przede mną:)

      Usuń
  11. Bardzo lubię tę maskę,ogólnie całą seria mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. baardzo chętnie przetestuję tą maskę:)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga: youressentials.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam przykre wspomnienia zarówno z maską jak i szamponem ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ale kupiłam ostatnio szampon z alterry i odżywkę ale są na razie w zapasach ;) aktualnie używam maski z kallosa keratin ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tą maską akurat nie miałam styczności, ale miałam szampon z Alterry i raczej nie skuszę się od nich na żadne produkt do włosów. Nie było to miłe doświadczenie. Polecam maskę z Kallosa, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kallosa też mam w planach w niedalekiej przyszłości testować ;)

      Usuń
  16. Mam ją ale niestety u mnie szału nie robi. Dodatkowo potęguje puszenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę spróbować ! :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tą maskę i nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia. Nie jest odpowiednia do moich włosów niestety.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na moich włosach niestety się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jej nie miałam, ale szczerze to nie żałuje jak tak czytałam :), teraz kupiłam maskę marokańską i mam nadzieję że będzie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedna z moich pierwszych masek, pierwszych i najlepszych!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie ją ale też nie za często właśnie nie wtedy kiedy mam wyść tego dnia z domu ,raczej w te dni kiedy zostaję w domu właśnie dlatego, że bardzo obciąża moje włosy, przetłuszcza i stają się przylizane. To fakt bardzo ciężko ją spłukać dużo filmu sztucznego pozostawia na włosach ale raz na miesiąc można użyć. A co polecacie do mocnego nawilżenia włosów po ich przesuszaniu prostownicą i suszarką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niedawno miałam sama ten problem i w moim przypadku pomogło: olejowanie, mycie łagodnym szamponem, maska do włosów raz w tyg i zabezpieczanie końcówek silikonem i olejkiem. Już teraz jest lepiej, ale włosy byłam zmuszona także nieco podciąć...

      Usuń
  23. nie miałam jej, ale bardzo lubię szampon z tej serii z granatem;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam z tej serii szampon, odżywki nie nabyłam, obawiam się wspomnianego wcześniej alkoholu...

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę ją w końcu wypróbować. Cena nie jest wysoka, najwyżej oddam ją mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odżywkę i szampon bardzo lubię, ale tej maski nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odżywki nie miałam, ale akurat mam szampon z tej serii. Jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy jeszcze nie miałam ale nie wiem czy się skuszę. Raczej nie...

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...