20 sierpnia, 2014

PŁYN MICELARNY 3 w 1 GARNIER | RECENZJA


Dzisiejszą gwiazdę już pewnie zna niejedna z Was, ponieważ o niej aż huczy w internecie. Postanowiłam jakiś czas temu nie być gorsza i zakupiłam swój płyn micelarny Garniera. Jak się u mnie sprawdził?




Od producenta:

Płyn micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania. 
To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efektem jest idealnie czysta skóra bez pocierania. Bezzapachowy. 

Skład:

Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide


Cena: 20zł/400ml

Mi ostatnio udało się kupić tego micelka w promocji za 11,99 zł w Biedronce, więc całkiem atrakcyjnie porównując do wydajności i ilości. To już w zasadzie moja druga butelka, ponieważ poprzednią prawie całą otrzymałam od siostry, bo wyjeźdzała na stałe i nie chciała brać ze sobą całej wielkiej butli... Przyznam, że polubiliśmy się z tym micelkiem od pierwszego użycia :)


Opakowanie: Duża, poręczna 400 ml butla zamykana na klik. Otwór nie jest tak duży jak w moim dotychczasowym ulubionym micelku L'Oreal o którym pisałam >TUTAJ<, więc tutaj dodatkowy plus za wydajność. Dodatkowo opakowanie mamy przeźroczyste więc widzimy ile produktu nam ubyło.
Konsystencja i zapach: Płyn jest rzadki i przeźroczysty jak woda. Zupełnie bezzapachowy. 
Działanie: Jak dla mnie micel idealny :) Mój do tej pory ulubieniec czyli Ideal Soft L'Oreal został zdetronizowany. Głównie przez stosunek wydajności i ilości do ceny. Formuła bez zapachu, co jest dla mnie dużym plusem przy wyborze micelka, ponieważ dla mnie płyn micelarny powinien być składowo ograniczony do minimum. Tutaj tak jest, skład jest krótki i zwięzły. Woda, micele, gliceryna i konserwant. Płyn micelarny Garniera dobrze radzi sobie z makijażem. Jeżeli mam mocniejszy makijaż oka po prostu nasączony wacik przykładam na dłużej i potem zmywa się elegancko. Czasem muszę czynność powtórzyć, ale mi to zupełnie nie przeszkadza, ponieważ w sumie zmyje się wszystko bez panda eye nad ranem ;) Po umyciu twarzy tym micelkiem nie mam najmniejszego uczucia ściągnięcia czy lepienia. Nie podrażnia moich oczu, a mam dosyć wrażliwe. 
Podsumowując: Płynu używam zarówno wieczorem do demakijażu jak i rano dla odświeżenia cery. Jestem z niego bardzo zadowolona i myślę, że zostanie ze mną na dłużej.

Miałyście z tym płynem micelarnym do czynienia? Jak się u Was sprawdził?

Buziaki

38 komentarzy:

  1. Muszę go wreszcie dorwać i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym momencie to mój ulubiony płyn micelarny :) a przetestowałam ich już naprawdę baaaardzo dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim wiele dobrego musze go wreszcie kupic

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym momencie to mój ulubiony płyn micelarny :) a przetestowałam ich już naprawdę mnóstwo ;) chyba muszę go kupić jak skończę ten co mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem fanką płynów micelarnych, ale tego jeszcze nie miałam, choć muszę przyznać, że opinie na jego temat zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę go wypróbować ;) obecnie mam sławny micel z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pozostaje wierna biedronce, ale ten kusi, oj kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam, ale czytałam wiele pozytywnych opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam i chyba raczej nie będę miała...;/ Niestety takiego typu wynalazki podrażniają mi skórę -,- Ja do demakijażu używam kremu Nivea :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, nie używam, jestem dziwna bo nie mam szału na micele :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i sprawdził się świetnie, obecnie mam micela z Green Pharmacy i jestem z niego równie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal mam wrażenie, że u mnei się nie sprawdzi, ale chyba jednak spróbuję ;) obecnie używam poleconego micelu Uriage, ale nie jestem z niego całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż dziwne, że ma taki krótki skład *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle pozytywnych opinii, a ja jeszcze nie mogę sie na niego zdecydować :D :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo go lubię i używam w codziennej pielęgnacji, idealnie nadaje się do mojej mieszanej i wrażliwej cery :) W dodatku duża pojemność za małą cenę :) Same plusy, minusów nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobra cena 20 pln za 400ml. Zapamiętam jak będę potrzebowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym go sprawdziła, bo na razie używam mleczka do demakijażu oczu z Avonu i mam go dość - jest okropny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie się totalnie nie sprawdził, wyczuwałam zapach maści aptecznej, poza tym rewelacyjnie nie zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym go kiedyś spróbować bo wiele osób go chwali, ale na razie mam kilka miceli w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten płyn ;) zapraszam do siebie. Co powiesz na wspolna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe był zły, ale na razie nie zamierzam kupić kolejnej butli ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. to mój następny zakup jak skończę mojego micelka z biedry;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji wypróbować. Jednak czytałam wiele dobrego o nim ; )
    Fajnie, że się sprawdził ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. O Ideal Soft z L'Oreal to jest mój obecny ideał, ale właśnie Garnier czeka na testy. Ha ciekawe czy też pobije u mnie L'Oreal? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również jestem z niego bardzo zadowolona :)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój ulubiony! Mam już 3 butelkę tego cudeńka! :) Jest super wydajny i bardzo dobrze zmywa makijaż! :) Mega produkt, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No cóż...ja więcej nie kupię, nie jestem i nigdy nie byłam alergikiem, ale przy tym moje oczy płaczą rzewnymi łzami...krem do rąk, balsam, krem...tak, jak najbardziej tej firmy...płyn micelarny niestety NIE!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...