03 sierpnia, 2014

SIERPNIOWE NOWOŚCI | ZAKUPY


I znowu zakupki. Niby miało nie być dużo, ale jak chodzę po sklepie to to mi się przyda, a tamto też ;) Dobra, bez użalania się. Oto moje łupy. Dużo z nich znam i lubię ale kilka z nich to rzeczy kupione z czystej ciekawości. 




Biedronkowy rozświetlacz Ladycore od Bell. W zasadzie kupiłam go z wyprzedaży w Biedronce z czystej ciekawości. Kosztował mnie całe 3 zł ;)


Dwa tinty Bell także z Biedronki i także z wyprzedaży. Też nie kosztowały więcej jak 3 zł za jeden ;)


Jedwab CHI. Pokusiłam się na niego po pozytywnych opiniach o tym jedwabiu. Mam nadzieję, że także u mnie się sprawdzi. Już dużym plusem jest brak alkoholu w składzie ;)


Korektor Catrice. Jak dla mnie najlepszy korektor dlatego zawsze muszę go mieć w swojej kosmetyczce.


Maska Z Aletrry. Też jeden z produktów do którego często chętnie wracam :)


Balsam AA Slim 5HD. Kupiony także na wyprzedaży w Biedronce z czystej ciekawości. 


Róż Catrice, bo po prostu bo uwielbiam :)


Podkład Rimmel. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii. Sama kiedyś miałam okazję się nim maziać i przypadł mi wtedy do gustu.


Biedronkowy zmywacz. Skończył mi się mój z Sensique a ten wygląda na to, że ma lepszy skład ;)


Balsam Isana, bo był z 3,99 w Rossmanie. Żal nie brać :)


Szampon Alterra. Skończył mi się mój GP a mam wrażenie, że moje włosy bardziej lubią się z szamponami Alterra.


I na koniec taki drobiażdżek.

Ciekawa jestem jakie nowinki znalazły się ostatnio w Waszych kosmetyczkach? Pochwalcie się :)

Buziaki

58 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten podkład z Rimmel! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również obłowiłam się z Biedronkowej wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu zakupy...hehe. Właśnie tworze post o swoich nowościach. Miałam kiedyś ten podkład Rimmel, bardzo go lubiłam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy :) Uwielbiam róże z Catrice :) Maska z Alterry niestety nieludzko obciąża mi włosy... Za to na podkład Rimmela i rozświetlacz Lady Code mam ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym słyszała siebie 'Niby nic mi nie potrzeba, ale..' :D Zazwyczaj wchodzę do drogerii po najpotrzebniejsze rzeczy, ale jak tu nie wziąć czegoś z promocji! :D Takim sposobem na wakacje uzbierałam sporo maseczek do testowania ;)) Z Twoich zakupów to bardzo lubię szampony Alterry i zmywacz z Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :0 Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama ;)

      Usuń
  6. Mój ulubiony podkład :) A ze zmywaczem z Biedronki jakoś się nie polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rimmela miałam, z tego co pamiętam lubiłam ale mnie nie zachwycił ;) maskę z Alterry uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w mojej Biedronce nie znalazłam kolorówki na wyprzedaży. Natomiast posiadam ten rozświetlacz od momentu,kiedy był w Biedronce pierwszy raz. Jak dla mnie super.Dla jasnych karnacji idealny,chłodny odcień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Rozświetlacz ma przyjemny chłodny odcień i dosyć ładnie rozświetla :)

      Usuń
  9. u mnie z nowości dużo rosyjskich kosmetyków do włosów, a w poniedziałek wybieram się jeszcze po kilka rzeczy, m.in. z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę przyjemnego buszowania :) I koniecznie pochwal się nowinkami

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ten korektor z catrice , słyszałam o nim dobre opinie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam i jest świetny- jako jedyny robi coś z moimi potwornymi cieniami pod oczami. :D Trzeba tylko uważać i ni e trzymać go w gorących miejscach (w opakowaniu) bo się roztapia. :D

      Usuń
    2. Podbijam, jest świetny :)

      Usuń
  11. W mojej Biedronce, wszystko wykupione :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tintów to ja w swojej Biedronce na wyprzedaży nie widziałam. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty. Kamuflaż Catrice bardzo mnie kusi :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio przygotowałam post zakupowy, bo trochę tego było...
    Bardzo lubię ten zmywacz do paznokci. Jego aplikator jest świetny i mam wrażenie, że mniej szkodzi paznokciom niż te zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szampon z Alterry to jakaś nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, bo też wydawało mi się, że go jeszcze nie widziałam :)

      Usuń
  16. Z tych produktów miałam tylko maseczkę do włosów, ale czaje się za równo na podkład, róż jak i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten rozświetlacz i tinty z Bell chętnie bym kupiła, ale w mojej biedronce już ich niestety nie ma. Korektor z Catrice też mam, ale jeszcze nowiutki, nieużywany, kupiłam go po raz pierwszy i mam nadzieję, że się sprawdzi, bo czytałam o nim wiele pozytywnych opinii ;) Zmywacz z biedronki mam już na wykończeniu, mnie do gustu niestety nie przypadł, na pewno do niego nie wrócę, ale może u Ciebie lepiej się sprawdzi ;) Dużo też ostatnio czytam o masce z Alterry i coraz bardziej mam ochotę ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych biedronkaw w ogóle nie widziałam na wyprzedaży kolorówki, niestety. Co do zmywacza Bebeauty póki co się sprawuje i na pewno u mnie mniej przesusza płytkę niż z Sensique, zobaczymy co będzie pod koniec buteleczki.

      Usuń
  18. ja szukam tego rozświetlacza ale w każdej biedronce jakiej byłam, już ich nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nabyłam szczęśliwie u mnie ostatnią sztukę ;)

      Usuń
  19. Lubię ten kamuflaż Catrice:) a biedronkowy rozświetlacz miałam ale natychmiast się pozbyłam - był dla mnie zbyt jasny.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też, jak u Karoliny Jastrząb, kolorówka jest w normalnej cenie, żadnych wyprzedaży. :/ A tego rozświetlacza nie widziałam od bardzo dawno, zniknął w oka mgnieniu.
    Uwielbiam kamuflaż Catrice, najlepszy korektor ever. :) Natomiast z moich lipcowych nowości: wreszcie kupiłam maskę Kallos, co prawda nie jak planowałam Latte albo Keratin, a Silk; tonik i żel Ziaja z serii liście manuka i na koniec balsam brązujący Venita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także zastanawiałam się nad tą maską Kallos, ale tym razem maska z Alterry wygrała ;) Ale myślę, że także u mnie niebawem zagości. Mnie z Ziaji interesuje bardzo ta pasta z serii liście manuka...

      Usuń
  21. Zainteresowałaś mnie rozświetlaczem z Bell ;) Koniecznie daj znać jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy. W mojej Biedronce nie ma takich skarbów na wyprzedażach, a chętnie bym kupiła np. ten rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam pod ręką chyba 5 Biedronek i w każdej coś innego wyłapuję ;)

      Usuń
  23. O, widzę swoją ulubioną maskę z Alterry. :) Ja niestety nie lubię się z szamponami... mam wrażenie, że nie domywają mi skóry głowy. :(
    Też mam w planach zakup kamuflaża, a róże Catrice bardzo, bardzo lubię. :)

    Pozwolę sobie poobserować. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze zazdroszczę kosmetyków z Bell w tak fajnej cenie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  25. w biedronce teraz duże wyprzedaże kosmetyków i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmywacz do paznokci z Biedronki ładnie pachnie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedwab CHI według mnie jest cudowny! Napewno się nie zawiedziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szampon z Alterry dobra rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdenkowałam ten szampon z Alterry, jak dla mnie to brzydko pachnie. A podkład z Rimmela chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne nowości :) u mnie takich szałowych przecen w Biedronce nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ledwo co mamy sierpień, a tu już zakupy :) :) Korektor Catrice chętnie bym kupiła, ale nie ma u mnie Natury (kiedyś była), a do Hebe, choć mam 5 minut samochodem :) to ostatnio mam jakiegoś lenia...a to bardzo dziwnie, bo ja bardzo lubię zakupy: kosmetyczne, ubraniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. możemy liczyć na recenzje, prawda? :) szczególnie jestem ciakawa jak sprawdzi się ten "drobiazg" hahhaa kinguskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe nowości, jakbym spotkała ten rozświetlacz za 3 zł w Biedronce to też bym na pewno kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Duuże zakupy.
    Kamuflaż Catrice mam i bardzo lubię! Podkład Rimmel wygrałam u Nich, ale raczej za ciemny i używam sporadycznie, chociaż jest niezły wolę wAKE ME UP :)

    Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten rozświetlacz ;)
    Fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jedwab CHI - czekam na opinię ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...