01 sierpnia, 2014

SUSHI | LIFESTYLE


Miłością do sushi zaraziłam się od moich znajomych w tym roku. Zawsze ciekawiła mnie ta potrawa, ale widocznie potrzebowałam kogoś, kto bliżej wprowadzi mnie w ten temat. Dzisiaj już wykonałam po raz drugi sama sushi w domu i chwalę się Wam efektami :)



Sushi jest japońską potrawą, przygotowaną z zaprawionego octem ryżu oraz najróżniejszych, przeważnie surowych dodatków tj. wodorosty Nori, owoce morza, warzyw, grzybów... Sushi jemy z dodatkiem sosu sojowego i zielonego chrzanu Wasabi. Między różnymi rodzajami potrawy spożywa się również marynowany imbir dla oczyszczenie kubków smakowych. Do picia najczęściej podaje się zieloną herbatę. Sushi powinno się jeść pałeczkami lub palcami. Nie dozwolone jest jednak pozostawienie nadgryzionego sushi na talerzu.


Moje sushi może jeszcze nie wygląda idealnie, ale smakuje świetnie ;) Dzisiaj robiliśmy futomaki i nigiri. Jeżeli będziecie zainteresowane mogę w przyszłości opisać jak robić konkretne sushi :) Dajcie znać. 
Póki co lecę wcinać moje pyszności i życzę Wam miłego wieczorku. Jutro myślę, że uda mi się wrzucić kilka fotek z nowościami ;)

Ciekawa jestem czy Wy również lubicie sushi?

Buziaki

34 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam ale zawsze chciałam spróbować, wygląda smakowicie ;]
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha,uwielbiam :) mogłabym zjadać codziennie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jeść, ale robić mi się nie chce:( Za dużo czasu trzeba poświęcić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, roboty przy tym strasznie dużo, ale tym większa przyjemność z jedzenia ;)

      Usuń
  4. Próbowałam, ale zupełnie mi nie podeszło. Zbyt mdłe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz w życiu próbowałam i chciałabym kiedyś pójść na takie prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam, ale chętnie spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym spróbowała sushi :D Tyle razy brata namawiałam!
    To w środku sushi - to jest surimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do zdjęć załapały się tylko z surimi ;) Robiłam jeszcze z awokado i wędzonym łososiem ;)

      Usuń
    2. Zjadłabym z łososiem, a spróbowała z awokado :D

      Usuń
  8. Ja do sushi nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nigdy nie jadłam :D a chciałabym, planuję się wybrać do jakiejś sushi knajpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sushi knajpek jest sporo ale mało która jest dobra... Dużo ludzi się tak zraziło do sushi.. :(

      Usuń
  10. Ja nie jadłam jeszcze sushi, ale bardzo chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że wiele osób je lubi, ja raz spróbowałam i skończyłam na klęczka w toalecie- nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam kilkukrotnie i niestety za każdym razem mi nie smakowało :(

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooooo bardzo chętnie jak się to robi, chociaż nie miałam jeszzce okazji spróbować to zawsze mnie zastanawia jak to się nie rozwali. ps to się je na zimno, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przy następnej okazji napiszę jak to zrobić i co jest potrzebne. Tak, je się to na zimno ;)

      Usuń
  14. Mi nie smakuje! Nie lubię sushi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie. Uwielbiam sushi, ale sama jeszcze nie pokusiłam się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam odwagi spróbować sushi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z początku się bałam, ale teraz wiem, że zupełnie nie ma czego ;)

      Usuń
  17. nigdy nie jadłam ( mam chyba lęk przed nowymi potrawami) natomiast moja psiapsióła uwielbia i też mogłaby jeść codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam! Czekam na przepis!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniaaam, uwielbiam sushi! :)
    Wygląda przepysznie!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jak byłam z Londynie to spróbowałam sushi i niestety mi nie podeszło :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na przepis, z niecierpliwością - zaznaczam :) Uwielbiam, nie robiłam jeszcze nigdy sama, chodzimy z Mężem do restauracji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie jadłam sushi. Ale nie wiem czy to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sushi to coś co mogłabym jeść codziennie i nigdy nie miałabym dość!;D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...