11 sierpnia, 2014

WIBO EXTRIME NAILS | RECENZJA


Tego lata często decydowałam się na biel na paznokciach. Takowa ładnie komponuje się opalonymi dłońmi. Dzisiaj przedstawię Wam lakier Wibo z serii Extreme Nails w takim właśnie kolorku.



Mimo, że lubię biel na pazurkach to nie lubię nosić jej samej. Zawszę muszę dodać jakieś zdobienie lub tak jak teraz, kilka pazurków w innym kolorku. Dzisiejszy manicuire jest wykonany dwoma lakierami Wibo, jednym białym Extreme Nails, drugi Candy Shop o którym pisałam >TUTAJ<.


Opakowanie i pędzelek: Miałam do wyboru kilka białych lakierów, ale ten wybrałam głównie przez opakowanie ;) Może to nie jest najlepszy argument na wybór dobrego lakieru, ale... taka ze mnie sroczka ;) Pędzelek jest standardowy, wąski. Dobrze się nim maluje.
Lakier zamknięty jest w szklanej 8,5 ml buteleczce, zachowanej w bardzo nowoczesnej i estetycznej stylistyce.
Konsystencja i krycie: Dosyć rzadka, co przekłada się niestety na jego krycie. Może nie tyle krycie jest tutaj problemem, ale niestety lakier smuży i widać to na bieli. Dobrze się rozlewa po płytce, ale pozostawia smugi. Do całkowitego krycia potrzebne są 3 warstwy, a i tak jak się przyjrzycie to szczególnie na prawej ręce widać delikatne smugi. Lakier ładnie błyszczy po wyschnięciu.
Wysychanie i trwałość: Na szczęście lakier dosyć szybko wysycha. Nałożenie wszystkich trzech warstw nie trwa zbyt długo. Trwałość także nie jest taka zła, ponieważ pierwsze drobne odpryski zobaczyłam dopiero po 4 dniach. 
Kolor: nr 25, biel idealna :)
Cena: 7zł/8,5ml




Podsumowując: Cieszy mnie to, że jest to biel idealna ;) W sumie lubię ten lakier jak z resztą większość tych z Wibo. Mimo swojego smużenia myślę, że skuszę się jeszcze na inny kolorek z tej serii. Może tamten okaże się minimalnie lepszy ;)


Miałyście lakiery z tej serii, w nowej szacie? Jak się u Was sprawdziły?

Buziaki

38 komentarzy:

  1. Mam go właśnie na pazurkach i choć wygląda ładnie, nie jest to biel idealna. Słabo kryje, jest uciążliwy w malowaniu przez konsystencję. Zdecydowanie wolę biel z GR.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Wibo, ale biel raczej nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam świetną biel z Allpaznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny manicure :) lubię połączenie piasków z klasycznymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii pomarańcz ale jakoś się nie polubiliśmy. Lakier smuży i szybko odpryskuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 3 lakiery z kwadratowych Wibo i jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam niemałą kolekcję lakierów do paznokci i właśnie uświadomiłaś mi, że brak w niej białego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupiłam biały lakier z Adosa i jest straszy. Może wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje i jest w naprawdę dobrej cenie, zapamiętam go sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej czystej bieli własnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bialy lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam róż z tej serii i bardzo lubię. Na tą biel też się chyba skuszę, bo moja z Lovely dobija dna powoli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę w końcu kupić jakiś biały lakier, bo mój z Safari, to porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jeden lakier z tej serii, ale jeszcze go nie testowałam :) biel bardzo fajnie się komponuje z tym lakierem piaskowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda. Szkoda, że ma słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę się przełamać do bieli u siebie. Natomiast u kogoś mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biel lubię, ale preferuję jedynie perłę ;) Mimo wszystko manicure mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja muszę rozejrzeć się za fajnym białym ;) super biel i róż komponują się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusiłam się kiedyś na róż z tej serii. Ta biel prezentuje się ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. biel na paznokciach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam biel z Biedronki, niestety trochę smuży i przez to też często wymaga 3 warstw. Czaję się na czerń z tej serii, bo tez właśnie kuszą mnie te buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się także nad tą bielą z Biedry, ale była jeszcze rzadsza niż ta z Wibo i się na nią nie zdecydowałam...

      Usuń
  22. Mam z tej serii, ale nr 525 i niestety czasami już po 2 dniach zaczyna się ścierac. Nigdy nie miałam jeszcze białego lakieru, ale muszę nad nim pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Będę częściej wpadać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna ta biel :) ja wlasnie nie mam w swojej kolekcji lakieru w tym kolorze i planuje zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te lakiery :) Mam z tej serii 7 w tym biały i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Biel podoba mi się na czyiś paznokciach, na moich wygląda strasznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam 2 lakiery z tej kolekcji i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam oba lakiery :) biel z wibo rowniez mnie nie zachwycila

    OdpowiedzUsuń
  29. Strasznie lubię te lakiery z wibo! I z serii okazjonalnych i piaskowe z candy. A dokładnie taki manicure jaki zaprezentowałaś mam zamiar zrobić sobie na wesele w ten weekend! :-D Białe w wakacje najlepiej ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Myślę, że się pochwalisz ;)

      Usuń
  30. Mmm, wiele osób nie lubi białych paznokci a ja je uwielbiam :-). Super zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. osobiście bardziej podoba mi się ten różowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biały kolor bardzo dobrze wygląda na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...