10 września, 2014

BIŻUTERIA DO PAZNOKCI | JAK ZROBIĆ KOLCZYKA W PAZNOKCIU?


Dzisiaj post już dla niektórych długo wyczekiwany. Naszą dzisiejszą gwiazdą będzie biżuteria do paznokci, a konkretnie kolczyk w paznokciu. Pokażę Wam jak to wygląda i jak to wykonać. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne, więc zaczynamy ;)


Ja moje kolczyki otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store do którego z resztą Was serdecznie zapraszam. Kolczyki w BPS nie są droge a wykonanie ich jest bardzo proste. Jak rozglądałam się za takim zestawem w sklepie stacjonarnym to wychodziło to dużo drożej.  W zestawie otrzymujemy karuzelkę z kolczykami i wiertełko, czyli wszystko co potrzebujemy :)
Kolczyk w paznokciu najładniej prezentuje się na długiej już płytce, dlatego trochę musiałam poczekać, aż mi pazurki odrosną ;) 
Dziurkę zrobiłam w naturalnej płytce, ale i na sztucznych paznokciach można taki kolczyk umieścić. Kolczyk wbrew pozorom nie jest zbytnio nie wygodny. Można go spokojnie ściągać i znowu założyć. Należy jedynie pamiętać aby odległość dziurki w której późnej będzie kolczyk a brzegiem paznokcia była ok 2 mm. Paznokcie dodatkowo powinny być dobrze utwardzone. 

Jak zrobić takiego kolczyka w paznokciu?

Na początku potrzebujemy kolczyka i wiertełko.



Paznkocie możemy pomalować zarówno przed zrobieniem dziurki (tak jak ja;) lub po. Jednakże osobom niewprawionym polecam zrobienie najpierw dziurki, ponieważ przy wierceniu dziurki może objechać wiertełko i zniszczy nam już pomalowanego paznokcia. Jeżeli lakier zalepi Wam dziurkę przebijecie tylko od spodu igłą :) A oto mój już przygotowany do wiercenia pazurek ;)


Wiertełko wkręcam od spodu paznokcia kręcąc w prawo i w lewo. Najlepiej oprzeć pazurka na blacie i nie robić tego w powietrzu bo z początku wiertełko będzie nam objeżdżać. Kilka ruchów i mamy dziurkę ;)


W dziurkę wkładamy kolczyk i gotowe. Wiadomo, żeby włożyć kolczyka najpierw należy go rozciągnąć delikatnie a następnie po włożeniu ścisnąć. Jak Wam się podoba?




Ja mam kolczyki z kuleczką, ale później ją zdjęłam i miałam same kółeczko. Jakoś bardziej podoba mi się bez tej kuleczki. Kolczyków jak widzicie jest sporo w karuzeli więc starczy mi na długie lata, bo ozdabiam nimi góra 1-2 paznokcie. Wikertełko i kolczyki są solidne. Jeżeli zdecydujecie się na taką ozdobę to zapraszam do BPS. Przypominam Wam jeszcze o kodzie rabatowym -10% na całe zakupy :)
Hasło: AMPX31


Buziaki

50 komentarzy:

  1. ładny kolor , ale ten kolczyk w paznokciu jest ochudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to wygląda świetnie ale u mnie niestety długo by nie wytrzymał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na wygodę zakładam go tylko na wyjście, bo do obowiązków domowych zbytnio się nie nadaje ;) Ale na wyjście mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  3. nie odważyłabym się na pewno! :)
    masz śliczne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Widzę, że faktycznie odważne bo zdania są skrajnie różne ;)

      Usuń
  4. świetnie wygląda ;) odważna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się to. Brzydkie i niepraktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie, tylko paznokcie mam za krótkie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Tutaj trzeba długaśnie pazurki ;)

      Usuń
  7. ładnie, zwłaszcza na Twoich czerwonych pazurkach
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie ekstra ale kolczyk nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Widzę, że głosy są podzielone, ale spodziewałam się tego, bo wiem, że może się taka ozdoba bardzo spodobać a dla innych zupełnie odpada :)

      Usuń
  9. śliczne paznokcie, ale kolczyk nie dla mnie. Szkoda byłoby mi niszczyć paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz rację ;) Też nie chciałam niszczyć paznokci i dlatego czekałam aż bardzo odrosną żeby później móc skrócić i mieć nadal długie ;) I tak mnie jako mamie takie długaśne pazurki jakie mam troszkę przeszkadzają w codziennych obowiązkach ;) Cóż życie blogera wymaga poświęceń ;) Ale bardzo chciałam Wam pokazać także takie cudo :)

      Usuń
  10. Piękny kolor taka czerwień to jest to co lubię, natomiast kolczyk nie w moim guście zdecydowanie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień zdecydowanie także dla mnie idealna. Już niebawem recenzja na blogu :)

      Usuń
  11. Jakaś nowość do naszych paznokietek, tylko ciekawe jak się przyjmie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie w moim stylu, nawet nie wyobrażam sobie jak mogłabym w tym pisać na klawiaturze, a piszę bezwzrokowo, czyli bardzo szybko. Nie przemawia to do mnie, aczkolwiek dla każdego coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się ani trochę, ale jeśli ktoś lubi takie dziwactwa do czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie dla ludzi chcących wyróżnić się z tłumu, choć dosyć dyskretne :)

      Usuń
  14. Takie ozdoby to nie dla mnie. Lubię swoje paznokcie bez takich dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytanie - po co? :D Dziwne, dla mnie byłoby mega niewygodnie jakby mi się majtał taki kolczyk :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt bardzo oryginalny :) Raczej nie wypróbuję, wydaje mi się że taka ozdoba na co dzień jest trochę niewygodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obowiązków domowych nie polecam, ale na wyjście... Czemu nie ;)

      Usuń
  17. Oj, nie zdecydowałabym się ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :D
    Jednak jak dla mnie paznokieć bez tej ozdoby wygląda lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sorry, ale mnie się to nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. takie cuda nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi się podoba, jak najbardziej w moim stylu :) mam kkolczyk w przedramieniu, miałam też na nadgarstku z racji pracy zdjęłam go. Jednak taki dyskretny w paznokciu kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt, ale myślałam, że to będzie na zasadzie przyklejania, a nie robienia "przebijania"... No ale cóż, kolczyk to kolczyk ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ale pomyślunek :) super sprawa jednak w mojej pracy by nie przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekałam na ten post, bo byłam bardzo ciekawa jak taki kolczyk się prezentuje :) Fajny gadżet dla kogoś kto lubi się wyróżniać. Nie wiem czy sama bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba sama bym sobie takiego kolczyka nie założyła :P o nie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda ciekawie, ale sama bym go sobie nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa propozycja, ale chyba jednak nie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem jakby wyglądał paznokieć z kolczykiem w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie podobają mi się takie udziwnienia. Jestem za klasyczną czerwienią na paznokciach, bez kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow.ale to chyba nie dla mnie :D od razu bym sie tym bawila haha :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O takie coś to nie dla mnie, to chyba tylko dla osób nie mających dzieci ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. paznokcie masz piękne, ale mnie takie kolczyki w paznokciu nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paznokcie śliczne ale kolczyk w paznokciu? nie dla mnie, dla mnie kolczyki powinny być w uszach...

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe! pierwszy raz się z tym spotkałam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne paznokcie ale osobiście szkoda by mi było tak je niszczyć;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Widząc to byłam naprawdę zdziwiona. Zdecydowanie nie jestem za piercingiem w jakiejkolwiek postaci :D ale paznokcie same w sobie ładne! ja nie mam szczęścia, albo powodem jest nie zakładanie rękawiczek do prac domowych:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...