02 września, 2014

ISANA MED BALSAM DO CIAŁA SKÓRA WRAŻLIWA | RECENZJA


Dzisiejszą gwiazdę wrzuciłam do koszyka z czystej ciekawości. Mowa tutaj o balsamie do ciała Isana Med do skóry wrażliwej. Zapłaciłam za niego śmieszne 4 zł... Jak się sprawdził?



Od producenta:

Balsam do ciała o delikatnej, kremowej konsystencji został stworzony specjalnie dla potrzeb skóry wrażliwej. Wzbogacony o oliwkę z oliwek, zapewnia skórze obfite nawilżenie i pozostawia miłe uczucie gładkości. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Produkt łagodny dla skóry, przebadany dermatologicznie.

Skład:


Cena: 6,5zł/250ml, często jednak można napotkać promocje i można nabyć ten balsam jak ja za 3,99 zł :) Tą markę spotkamy w Rossmannie.


Opakowanie: Estetyczne, białe, skromne, zamykane na klik. Balsam dobrze się dozuje.
Konsystencja i zapach: Balsam jest dosyć rzadkiej konsystencji, ale nie tak rzadkiej aby przelatywał nam przez palce. Jest w sam raz. Balsam jest biały. Przez to, że jest bardzo lekki świetnie i błyskawicznie się wchłania. Nie bieli, nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego filmu. Ma bardzo ładny, świeży zapach. Przypomina mi troszkę zapach kosmetyków do pielęgnacji niemowląt ;) Zapach nie jest bardzo intensywny ani męczący. Długo utrzymuje się na skórze.
Działanie: Przyznam szczerze, że jestem nim zachwycona. Za tą cenę myślę, że jest to grzech go nie kupić :) Balsam mnie nie uczulił, szybko się wchłania i po chwili nawet nie czuję, że czymś się wysmarowałam... Jedyne co mi o tym przypomina to przyjemne nawilżenie. Skóra jest mięciutka i gładka w dotyku. Podpisuję się pod każdym słowem które napisał producent. Nawilżenie daje jak dla mnie optymalne. Może mogłoby być lepiej, ale dla mnie jest zupełnie wystarczające na co dzień.
Podsumowując: Świetny balsam! Polecam :)

Często spotykam się z pozytywną opinią o kosmetykach Isana. Mogłybyście coś polecić?

Buziaki

30 komentarzy:

  1. Za taką śmieszną cene warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z serii Med, dosłownie wszystkie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, zapowiada się całkiem dobry produkt po normalnej cenie. Fajnie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wiadomo gdzie idę po pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam za wiele produktów Isana, a te co miałam, były średniakami, więc nic nie polecę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzisz ja do tej pory przeważnie tylko na żele pod prysznic sie kusiłam i polecam też oliwkę pod prysznic, a na balsam sama się skuszę za taką kwotę oczywiście jak wykończę obecne bo obiecała sobie skończyć z chomikowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeszcze nie miałam nic z tej serii,ale kupię dla męża,bo ma wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna miałam w planach wypróbowanie tego balsamu, ale jakoś nie po drodze mi było. Może w końcu będę pamiętać, jak będę w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie miałam (ale kupię :D) za to bardzo się polubiłam z ich emulsją z serii Urea :)
    Lubię sięgnąć od czasu do czasu po takie neutralne smarowidła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj za taką cenę zal nie skorzystać. Szkoda, że rano nie napisałaś recenzji, bo wieczorkiem skoczyłam do Rossmana po balsam do ciała Vaseline. Tak to kupiłabym tańszą Isanę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Isany uwielbiam zmywacz do paznokci a też z rossmana mogę polecić pomadkę rumiankową alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tyyyle balsamów do ciała w zapasach, że chyba do końca życia mi starczy :)
    A sama marka Isana jakoś średnio mnie do siebie przekonuje. Udało mi się znaleźć wśród jej asortymentu hity jak krem do rąk z kwiatem pomarańczy ale pozostałe kosmetyki na jakie trafiałam nie robiły efektu WOW

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama wolę gęste, treściwe masła, które długo zostają na skórze, ale powoli przekonuję się do takich produktów na lato ;) w sumie nie pierwszy raz słyszę pozytywną opinię na temat produktów z tej serii. Musze się im w końcu przyjrzeć bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Złapię go do koszyka przy okazji kolejnej wizyty w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go jeszcze ale na pewno wypróbuję!! Ja bardzo lubię szampon z tej serii i żel pod prysznic, uzywąłam tez olejku pod prysznic który jest genialny ( testowałam kilka i ten z Isany jest zdecydowanie najlepszy) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym się skusiła na ten balsamik, ale muszę przeczekać aż minie mój kosmetyczny post ;(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. skoro jest tak dobry to wyproboje tymbardziej ze cena niska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak długo go używałaś, zanim napisałaś recenzję? Moja znajoma na początku była zachwycona- po kilku aplikacjach, a później czar prysł...nie nawilżał już tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszło miesiąc maziałam się nim prawie po każdej kąpieli, a czasem nawet kilka razy dziennie np po basenie... :) Wykończyłam już całą butlę i poluję na drugą ;) Ciekawe, u mnie działanie jest takie samo jak na początku...

      Usuń
  19. Może kiedyś wypróbuję. Z Isany pokochałam masełko o zapachu granatu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Isany miałam tylko żele pod prysznic. Balsam do ciała jest ciekawym produktem w dodatku w niskiej cenie, na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Isana Med to rewelacyjna seria, jak wykończę swój balsam z mocznikiem, chętnie wypróbuję i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy balsam. W przygodzie z tą firmą moimi największymi hitami są żele pod prysznic Isana o różnych zapach. W sumie każdy znajdzie tam coś dobrego dla siebie. Mnie osobiście zauroczył żel Violet Passion i ten z limitowanej edycji Alpen Gluck.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Przy najbliższej okazji wypróbuję :)

      Usuń
  23. świetnie że za tak niską cenę producent spełnia swoje obietnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. używam żeli Isany z tej linii i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam balsamu i bardzo lubię natomiast już od baaaaaardzo długiego czasu używam żelu do golenia i jestem zadowolona;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego jeszcze nigdy nie miałam. Jak skończę zapasy to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...