28 września, 2014

MOJA AKTUALNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW | WŁOSY


Dzisiaj lekki i przyjemny post. Pokażę Wam jak wygląda moja aktualna pielęgnacja włosów. Ciekawe? Zaczynamy! :)



Moja pielęgnacja włosów stale ulega modyfikacjom. Staram się słuchać potrzeb moich włosów. Czasem stawiam na maski do włosów, czasem na płukanki, a teraz stawiam szczególnie na oleje. Moje włosy aktualnie są w bardzo dobrym stanie. Z czego jestem bardzo zadowolona. Oprócz kosmetyków, stosuję także suplementację. Z mojej aktualnej jestem bardzo zadowolona. Pomogła mi zwalczyć nadmierne wypadanie włosów. O tym jednak napiszę Wam niebawem ;)
Zauważyłam, że dawno nie było na blogu mojej aktualizacji włosowej. Będę musiała to nadrobić ;)
Myślę, że moje stałe czytelniczki mniej więcej wiedzą na jakie kosmetyki do włosów stawiam szczególnie, ale postanowiłam złożyć całą moją włosową pielęgnację w jedną notkę. 

Mycie: 
Włosy staram się myć łagodnymi szamponami najlepiej bez dodatku SLS, SLES czy silikonów. Ostatnio w mojej kosmetyczce goszczą szampony Alterra. Jedne są gorsze, drugie lepsze, ale ten, którego używam aktualnie najlepiej się sprawdza. Mówię tutaj o szamponie dodającym objętości o którym pisałam >TUTAJ<
Raz na dwa tygodnie zmywam włosy mocniejszym detergentem (z SLS) aby dobrze domyć włosy z silikonów. Do tego używam na zmianę szamponu Fructis Fall Fight, lub szampony z Joanny do włosów blond, który schładza odcień. Niestety ten nie załapał się do zdjęcia ;) Myję włosy 3 razy w tygodniu.


Odżywianie: 
Co drugie mycie stosuję maskę Alterry o której pisałam >TUTAJ<. Najlepsze efekty daje dla moich włosów jak nałożę ją pod ciepły ręcznik na 30 min jeszcze przed myciem włosów. Jak dawałam ją normalnie, po myciu zbytnio obciążała mi włosy. 
Przed co drugim myciem (na przemian z maską) aktualnie na włosy nakładam olej kokosowy. Nakładam go solo. Mimo moich obaw nie tworzy mi trudnego do ujarzmienia puchu na głowie. Dodatkowo po umyciu włosów nakładam na wilgotne końcówki olej arganowy lub olej rycynowy. Po kropelce także na przemian. Taka ilość nie obciąża moich włosów.
Jakiś czas temu także postanowiłam rozpocząć moją kurację z Jantarem. O moich efektach i spostrzeżeniach pisałam >TUTAJ<. Po krótce, byłam bardzo zadowolona z efektów jakie przynosi kuracja. Wiadomo, że jesień jest często ciężkim okresem dla naszych włosów, dlatego postanowiłam dodatkowo je wzmocnić.
Ostatnio także zaczęłam w moje włosy wcierać aloes, który bardzo dobrze się sprawdza na moich włosach. Fajnie je nawilża i jakby zmiękcza ;)


Układanie:
 Ogólnie nie przywiązuję wielkiej uwagi do układania moich włosów. Mam długie i delikatnie falujące, więc nie mam z tym większych problemów. Same się układają ;) 
Po każdym myciu do zabezpieczenia końcówek używam jedwabiu do włosów CHI. Sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Nadaje moim włosom ładny blask, przez co włosy także wyglądają zdrowo. O świadomej kuracji silikonowej pisałam >TUTAJ<, dlatego nie będę się tutaj rozpisywać ;)
Włosy suszę suszarką, głową w dół, zimnym nawiewem. Następnie przeczesuję je moją podróbką TT ;) Taki zabieg powoduje, że moje włosy są fajnie po umyciu odbite od nasady. 
Na większe wyjścia, jak chcę mieć piękne i proste włosy, używam mleczka prostującego Marion. Używam go sporadycznie, ponieważ ma w składzie alkohol, który mógłby przy częstym stosowaniu zamienić moje włosy w puch. 

Oczywiście staram się traktować moje włosy najlepiej potrafię. Nie prostuję, nie suszę na gorąco. Nie czeszę na mokro. Nie śpię w mokrych włosach. Związuję je na noc. Ostatnio zaopatrzyłam się także w osławione gumki Invisible ;) 
Myślę, że to by było na tyle. Pewnie o czymś zapomniałam, ale jak macie jakieś pytania to chętnie odpowiem ;)

Ciekawa jestem jak wygląda wasza pielęgnacja włosów. Podobnie, czy zupełnie inaczej?

Buziaki

34 komentarze:

  1. Mnie najbardziej ciekawi to mleczko prostujące od Marion'a. Lubię ich kosmetyki do włosów. Sprawdziłabym sobie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się sprawdza. W takim razie przygotuję o nim osobną notkę ;)

      Usuń
  2. U mnie rozczesywanie na mokro jest obowiązkowe. Potem wygładzanie na szczotce, ale też głównie zimnym nawiewem. Inaczej włosy mam spuszone na maksa. Przed myciem spryskuję czuprynę olejami z wodą. Są wtedy cudownie odżywione i wygładzone. Co do wcierek to trzymam się póki ci kozieradki. Mam nadzieje, że zahamuje wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również stosowałam kozieradkę i spisywała się, ale mąż nie mógł już wytrzymać jej zapachu ;)

      Usuń
    2. Ja jak zaparzam świeżą, bezpośrednio przed myciem, to na zapach nie narzekam. Ale jak postoi, to rzeczywiście masakra :)

      Usuń
  3. Miałam odżywkę z granatem i aloesem z Alterry i bardzo ją lubiłam :) Muszę wypróbować jakiś szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty Alterry i stosuje je reguralnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moich włosach maska Alterry robiła totalną maskarę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie szampon Fructis, wyróżnia się czymś na tle innych produktów drogeryjnych? Jestem łasa na wszystko, co teoretycznie ma zapobiegać swędzeniu głowy, ale widzę, że opinie na KWC ma on dosyć przeciętne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej jakiś ponad przeciętny nie jest. Używam go jedynie do oczyszczania włosów z silikonów...

      Usuń
  7. ja uwielbiam jedwab CHI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu namiętnie używałam szamponów fructis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniam często produkty w mojej pielęgnacji, używam odżywek, masek i olejków do włosów - które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam odżywkę z granatem i służyła mi :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedwab od CHI ja chwalę, obecnie go nie mam, a o szamponie dodającym objętości czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowałabym ten szampon z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię szamponów i odżywek Alterra ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypomniałaś mi o Jantarze ;) Chyba sobie kupię, bo włosy lecą jak szalone, takie są uroki jesieni dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą odżywkę Jantar mam ochotę sobie kupić, bo ostatnio bardzo wypadają mi włosy :/ Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pielęgnacja. Mnie również zaciekawiło to mleczko z firmy Marion. Moje włoski też całkiem dobrze się miewają jednak są troszkę przesuszone na końcach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie właśnie aktualizacja włosów na stronie :)
    Mleczko z Marion wlasnie chcialam kupic i nie wiedzialam czy bedzie ok :) ale w koncu sie na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Maskę z Alterry i ten szampon Fall Fight z Garniera też używam. Moje ulubione produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawi mnie ta maska z mariona. Ja prostuję i popełniam wszystkie grzeszki :D i niestety skutek jest taki, że włosy mi strasznie wypadają :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę sobie kupić Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować ten szamponik z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kod CSS nie działa..;/ Ja mam go wkleic razem z tymi kropkami na przodzie, czy bez? Wklejam ten kod i gdy go wkleję, to nie podświetla mi się ten przycisk "zapisz", dopiero, jak cos usunę i dodam ponownie, to pokazuje sie ten przycisk "zapisz" ...

    OdpowiedzUsuń
  23. ja z szamponów z Alterry najbardziej lubię wersję z granatem i wersję z morelą;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle dobrego słyszałam o Alterze i niestety w żadnym rosmanie nie mogę dostać odżywki :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Szampon Alterra mnie nie przekonał, dziwnie zachowuje się na włosach. Z Marion mam do włosów kręconych.

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie zaciekawił aktywator młodości :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Olej arganowy mam i uwielbiam :) Szampony z Alterry namiętnie testowałam rok temu, teraz przeszłam na rosyjskie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedyś używałam maski z Alterry z granatem i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nakładam kropelkę oleju na końcówki. ;] W tym miesiącu jest to u mnie olej BDFM.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ochotę wypróbować tę wcierkę Jantar. Tyle dobrego o niej krąży w necie...

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...