17 września, 2014

ONE COLOUR 138 CZERWIEŃ IDEALNA | ALLEPAZNOKCIE


Dzisiaj spieszę do Was z recenzją jednego z lakierów, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym allepaznokcie.pl :) Wiem, że wiele z Was czekało na tą recenzję, więc nie przedłużając... Zaczynamy :)



Przyznam, że wszystkie lakiery, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Allepaznokcie wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. I z pewnością to, że lakiery otrzymałam w ramach właśnie współpracy nie wpłynęło w żaden sposób na moją opinię. 
Dzisiaj przedstawiam Wam czerwień. Bardzo lubię czerwień na paznokciach, szczególnie taki odcień, który z resztą jakimś cudem udało mi się ładnie uchwycić na zdjęciach. Czerwień jest przede wszystkim ponadczasowa! Ten lakier u mnie poszedł na pierwszy ogień i myślę, że mogę się już na jego temat sensownie wypowiedzieć.



Opakowanie i pędzelek: Lakier znajduje się w szklanej, standardowej i dużej, bo 15ml buteleczce. Lakier kosztuje 6,90zł, więc stosunek ilości do ceny jest bardzo dobry. Lakiery wychodzą bardzo tanio. Pędzelek jest standardowy, nieco szerszy. Idealny :) Fajnie sunie po płytce, za trzema pociągnięciami mamy idealnie pokryty emalią pazurek. 
Konsystencja i krycie: Tutaj również ogromny plus. Lakier jest Idealnie gęsty. Nie za rzadki, nie za gęsty. Fajnie rozlewa się po płytce, ale nie brudzi skórek. Nie wygląda na to, żeby miał szybko zgęstnieć. Pełne krycie otrzymujemy już po nałożeniu dwóch warstw. Ta czerwień kryje nawet jedną, ale dla nasycenia koloru pomalowałam dwie warstwy. Oczywiście nie nakładałam żadnego topka, abyście mogły ocenić połysk, który również jest bardzo ładny.
Wysychanie i trwałość: Lakier na płytce wysycha w tempie ekspresowym. U  mnie to była kwesta 15 min, żeby zrobić pełny mani (trzy warstwy: baza+dwie warstwy), wraz z całkowitym wyschnięciem lakieru. Trwałość i tutaj kolejny pokłon (to już jest nudne;) do sklepu alllepaznokcie.pl, lakier na moich pazurkach wytrzymał, bez żadnego uszczerbku 4 dni. Potem zaczął się delikatnie ścierać na brzegach, ale to mi nie przeszkadzało zbytnio. W sumie nosiłam go 6 dni! Żaden lakier u mnie takiej próby nie wytrzymał :)


Podsumowując: Oj, ciężko będzie teraz chyba znaleźć następce dla tych lakierów. Przede wszystkim stosunek ceny do ilości i jakości jest powalający. Myślę, że stanę się stałą klientką sklepu Allepaznokcie i teraz tam się będę zaopatrywała ;) Mam dla Was jeszcze jedną dobrą informację. Te lakiery nie posiadają w składzie formaldehydu ani toluenu. Jestem aktualnie w fazie testów pozostałych lakierów, ale myślę, że niebawem będę mogła pokazać Wam jakiś ciekawy mani z wykorzystaniem tego kolorku. 


Miałyście do czynienia z lakierami ze sklepu allepaznokcie.pl? Jak się u Was sprawdziły?

Buziaki


27 komentarzy:

  1. Ja mam obecnie dwa lakiery z tego sklepu jeden taki co ty masz tylko w odcieniu różu, i jestem z niego bardzo zadowolona , i drugi pisakowy który jak to w przypadku wszystkich piaskowych jakie miałam był średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że tak pięknie być nie może ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach w różnych odcieniach, zawsze dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień piękna. Lakierów z tego sklepu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czerwień na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam okazji testować produktów tej marki, ale coraz częściej czytam o niej na blogach, więc może kiedyś coś wpadnie i do mojej kosmetyczki ; )
    Obserwuję, K.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z tego sklepu ale na pewno coś kupię, w blogosferze dość są popularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo mi się podoba i widzę, że z trwałością tez jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, klasyczna czerwień :) Muszę koniecznie sprawdzić te lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Często kupuję coś ze sklepu Allepaznokcie aczkolwiek moim zdaniem lakiery nie są zbyt ciekawe. Kolor jest jednak świetny :)
    Obserwuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak. To bez wątpienia moja czerwień idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie i świetnie wygląda na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W swojej kolekcji posiadam parę lakierów z AllePaznokcie. Najbardziej uwiódł mnie holograficzny - cudownie prezentuje się na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam go na pazurkach i szczególnie podoba mi się w sztucznym świetle :)

      Usuń
  14. Wow, faktycznie mega trwałość! Uwielbiam czerwienie, ale niestety nie pasują do mojej pracy... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo soczysty kolor - ja niestety rzadko siegam po czerwienie, ale skoro te lakiery są tak trwałe to chyba muszę spróbować z innym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paznokcie :) a czerwień zawsze w modzie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sklepu nie znam, ale paznokcie bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czerwone kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna, intensywna czerwień! :-)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...