23 września, 2014

ONE COLOUR PRO 64 NEONOWY POMARAŃCZ | ALLEPAZNOKCIE


Dzisiaj przedstawię Wam kolejny lakier ze sklepu allepaznokcie.pl. Jest nim ładny neonowy pomarańcz, który przywołuje wspomnienie lata w te pochmurne, jesienne dni. Jesteście ciekawe jak się sprawdził? Zapraszam.



Dzisiaj ładny neonek w roli głównej. Lakier otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem allepaznokcie.pl. Przyznam, że ciężko było mi uchwycić ten kolor. Aparat po prostu mi fiksował ;) Porobiłam różne zdjęcia, ale prawdziwy kolor najbliżej udało mi się uchwycić na ciemniejszych zdjęciach (głównym i poniżej).







Opakowanie i pędzelek: Buteleczka, standardowa, szklana, duża 15ml. Lakier kosztuje 6,90zł >TUTAJ<. Pędzelek jest standardowy, nieco szerszy. Dobrze sunie po płytce.
Konsystencja i krycie: Konsystencja lakieru jest bardzo dobra. Świetnie rozlewa się po płytce i nie brudzi skórek. Pełne krycie otrzymujemy po dwóch warstwach.
Wysychanie i trwałość: Tutaj również lakier wyszedł świetnie. Błyskawicznie wysycha i z trwałością jest także świetnie. Tutaj było podobnie jak w przypadku czerwieni >TUTAJ<. Lakier bez uszczerbku wytrzymał u mnie 4 dni. Później widać było delikatne przetarcia na brzegach.
Podsumowując: Kolejny fajny lakier od allepaznokcie.pl. Kolor ładnie nasycony, wytrzymały i ekspresowy w nakładaniu. Jak dla mnie super ;) Dodatkowo nie ma formaldehydu i toluenu. Super! :)

Zapraszam :)


Jak Wam się podoba?

Buziaki

31 komentarzy:

  1. Ja jestem uprzedzona do pomarańczu ale trzeba przyznać że ten kolor to im się udał, mega intensywny :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, który kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam jeden z neonowych odcieni lakierów owej marki, a mianowicie - neonowy róż. I jeszcze nigdy nie miałam go na paznokciach, bo nie ma ku temu okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow piękny nasycony i ... podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolorek! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię oglądać ten kolor na czyichś pazurkach, jednak na moich go jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, ale po jednej aplikacji oddałam, bo kolor jeszcze ok, ale konsystencja, trwałość i tendencja do bąbelkowania się mi nie spodobały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??? U mnie nic takiego się nie wydarzyło. Może dostała Ci się jakaś felerna sztuka...

      Usuń
  8. Kolor idealny na pochmurne dni, od razu robi się cieplej :) Piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ale raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, żywy kolor :) Pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor :) No i masz fajny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wpadł mi w oko ten kolorek :) idealny, by przegonić jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam z tej serii różowy i jestem z niego zadowolona :), pierwsza warstwa schnie w mgnieniu oka, druga troszke dłużej, ale i tak dość szybko. :)
    Ten kolorek też bardzo mi się podoba :)
    Nominowałam Ciebie do Liebster Blog Award... :) http://kobiecosci.blogspot.com/2014/09/moje-odpowiedzi-na-nominacje-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, co prawda nie przepadam za neonowymi barwami, wolę pastelowe odcienie, ale ten strasznie mi sę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie mam żadnego lakieru z tego sklepu, ale kuszą bardzo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest niesamowity, przydałby mi się taki ;>

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...