15 września, 2014

WRZEŚNIOWE NOWOŚCI | WSPÓŁPRACA ONYX


Dzisiaj zaprezentuję Wam troszkę nowości, które goszczą już od końca sierpnia w mojej kosmetyczce. Trochę się tego nazbierało. Jest kilka rzeczy które już Wam pokazałam i kilka, które czekają na swoje 5 min ;) Dodatkowo otrzymałam dzisiaj przesyłkę od firmy Onyx. Kto ciekawy? Zapraszam :)



Przyznam, że większość zakupów nie była zamierzona. Trafiły się straszne buble, ale i też całkiem fajne perełki które z pewnością zagoszczą u mnie na dłużej. Dostałam także prezencik niespodziankę od mojego męża, z której się ogromnie ucieszyłam ;) Nie brakowało w tym miesiącu także nowości które otrzymałam w ramach współpracy, a to jeszcze nie wszystko, ponieważ czekam na kolejne przesyłki. Jednym słowem dzieje się dużo. Dobra, do rzeczy ;) 


Tego Pana chyba nie muszę przedstawiać żadnej z Was, ponieważ pochlebne opinie tej linii Ziaja obiegają w ekspresowym tempie kosmetyczną blogosferę. Poluję jeszcze na pastę ;) Recenzja już niebawem.


Kolejny szampon Alterry, który tym razem mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Chyba znalazłam swój ideał wśród szamponów Alterry. Więcej również wkrótce.


Lakierów nigdy za wiele ;) Nie wszystkie załapały się na fotkę. Mam jeszcze pomarańcz MIYO i świetne lakiery z allepaznokcie, które otrzymałam w ramach współpracy. Testuję i także niebawem zagoszczą na blogu.


Kurcze, lubię jakoś matowe szminki do ust... Nie umiałam przejść obok niej obojętnie ;)


Baza Catrice jest jeszcze w fazie testów... Ciężko mi o niej coś napisać, bo mam w stosunku do niej mieszane uczucia. 


Zawsze używam tuszu Milion Lashes albo Pump Up Lovely. Postanowiłam coś zmienić i po przeczytaniu pozytywnych opinii na wizażu trafił do mnie tusz Eveline. I wiecie co? Żałuję :( Więcej na jego temat również wkrótce...


Kolejny niewypał. Jak dla mnie nie jest wart swojej ceny... Mam go tydzień a już nie widać napisów... A pomadka sama w sobie bez szału...


Olejek arganowy. Pisałam o nim  >TUTAJ<. Sprawdza się u mnie znakomicie. 



A to już wcześniej zapowiedziany prezent. Nie spodziewałam się go zupełnie. Wspomniałam dawno, dawno temu mojemu mężczyźnie o chęci doposażenia się w pędzle do makijażu i właśnie dzisiaj zapukał do mnie kurier ;) Byłam bardzo zaskoczona. Pędzelki są w fajnym etui z ekoskórki. Mają drewniane, długie rączki i włosie naturalne. Są niesamowicie mięciutkie. Mam nadzieję, że będą się świetnie spisywały i pomogą mi zmalować coś pięknego ;) Oczywiście pochwalę się :)


A oto kosmetyki do opalania firmy Onyx. Przyznam, że wcześniejsze które otrzymałam pozytywnie mnie zaskoczyły zarówno działaniem jak i składem. Z przyjemnością przetestuję te. Są to bronzery. Ale o nich już niebawem, jak przetestuję. 

Troszkę się tego nazbierało.
 A jak u Was z Waszymi wrześniowymi łupami?

Buziaki


36 komentarzy:

  1. też skusiłam się na tonik Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj kupiłam ten tonik z Ziaji i jestem ciekawa czy się sprawdzi. Czekam na recenzję produktów BeBeauty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości ;) gratuluje współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy! Ale catrice się nie postarało, tydzień i już nie ma napisów? Nieźle...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te pędzelki, szkoda, że mój chłopak nie jest taki domyślny, ani nie ma tak dobrej pamięci ;) Z tego wszystkiego, szczerze mówiąc, najbardziej ciekawi mnie, jak spisała się biedronkowa pomadka. Coraz bardziej lubię ich kosmetyki, ale szkoda mi kupować na siłę, jeśli już mam wszystko, czego potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niebawem pokażę jak prezentuje się na ustach :)

      Usuń
  6. Chciałam kupić ten tonik z Ziaji, ale u mnie w drogerii go nie znalazłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te kosmetyki! Gratulacje współpracy

    OdpowiedzUsuń
  8. To opakowanie z catrice to faktycznie niezła tanioszka że tak szybko się zdziera :/ A matowych pomadek z biedronki nie przeżałuję,że nie zdążyłam kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon Alterra muszę w końcu kupić. Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i lubię pomadkę Be Beauty i nie lubię Liści Manuka z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastę z Ziaji mam i bardzo lubię. Dobry produkt w świetnej cenie, do oczyszczania twarzy idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten tusz,na tonik też się skusiłam :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastę z Ziaja polecam z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj wpadła wreszcie w moje łapki ;) Zabieram się do testowanka :)

      Usuń
  14. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  15. Spośród tych kosmetyków styczność miałam wyłącznie z szamponem z alterry, więc wypowiem się tylko na jego temat.
    W sumie rozpoczynam dopiero swoja przygodę z kosmetycznym półswiatkiem i jestem początkująca włosomaniaczką, więc korzystając z promocji kupiłam 3 szampony alterry. z Kofeina i biotyną, morelą i pszenicą oraz o ile się nie mylę: z oliwką i kwiatem lotosu (ten do włosów farbowanych w każdym bądź razie). Z wymienionej trójki moim ulubionym jest zdecydowanie morela i pszenica, a na pewno nie wrócę do lotosu, mowy nie ma. Na razie mam za dużo kosmetyków do włosów w szafce, ale jak tylko ich ilośc się zmniejszy, a w rossmannie znów będzie promocja na alterre, to właśnie zamierzam upolować wersje z papają.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnego z nowości :) A współpracy gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nowości. Ja z nowej serii Ziaji mam pastę, kremik na noc oraz żel peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ziaja ;) pasta jest genialna! Polecam również krem mikrozłuszczający na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten tonik i się z nim polubiłam, no i super że nie posiada alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję współpracy :) ja z tej nowej serii Ziaji jeszcze nic nie mam, ale dla mnie to będą raczej za mocne kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Też testuję bazę z Catrice i trochę się na nią wkurzam.

    OdpowiedzUsuń
  22. też zakupiłam cały zestaw z Ziaji i matową pomadkę z Biedro, wzięłam w zasadzie dwie, nie trzymają długo, ale kolorki mają piękne

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy :) Co do tego tuszu to miałam okazję go używać i szału nie było - szybko zasechł :( A na szminkę z Biedronki długo polowałam, ale niestety nie było mi dane :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudowne pędzelki, pozazdrościć takiego mężczyzny. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zakupy. Jestem ciekawa tej serii z Ziaji sama trochę sie boję kupić

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój chłopak już wie, że ma na święta kupić mi pędzle Zoeva hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  27. pedzle sa super !;)
    gratuluje wslolpracy i ciesze sie ze docienili Twojego bloga ;*

    zapraszam: gertama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje ze współpracy :) świetny prezent od chłopaka!:) Ja poluję na ziaję z liściami manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedynym moim łupem wrześniowym jest maść wiesiołkowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kosmetyki! Bardzo jestem ciekawa tej serii z Ziaji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzelki są urocze! ;) Świetne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...