08 września, 2014

WSPÓŁPRACA ALLEPAZNOKCIE | NOWOŚCI


Dzisiaj rano zostałam mile zaskoczona, ponieważ otrzymałam paczuszkę w ramach współpracy ze sklepem allepaznokcie.pl. Co znalazło się w paczce?





Cały zestaw do wykonania kawioru :) Jeszcze sama nie robiłam, ale przyznam, że efekt bardzo mi się podoba na paznokciach innych dziewczyn. Wybrałam kolor złoty :)



Neonek :) 



Lakier holograficzny. Śliczny :)



Bardzo jstem ciekawa efektu tego lakieru na pazurkach.



Oraz czerwień idealna ;)

Oczywiście nie byłabym sobą jakbym się już nimi nie pomalowała ;) Moje pierwsze wrażenie jest super! Lakiery ładnie kryją, mają  świetnie nasycone kolory. Wystarczą dwie warstwy. Przy okazji super szybko schną, co mnie najbardziej urzekło :) Więcej szczegółów poznacie jak już je dobrze przetestuje, każdy będzie miał swoje 5 min :) Z tego co pamiętam to ceny są bardzo przystępne, więc zapraszam Was serdecznie już teraz. Niebawem pojawią się swatche na pazurkach, a teraz zabieram się do testowanka ;)

Miałyście do czynienia z lakierami ze sklepu allepaznokcie.pl?

Buziaki



27 komentarzy:

  1. Mi się strasznie podobają te lakiery holograficzne :) muszę się chyba jakiegoś w końcu dorobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na recenzję lakieru holograficznego i kameleona :) Lubię takie nietypowe wykończenia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też lubię takie wykończenia :)

      Usuń
  3. Lakiery holo coraz bardziej mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęcia holo i kameleona czekam z niecierpliwością :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka ich lakierów sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa jak prezentuje się ten kameleon, czekam na recenzję.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  8. kameleon w buteleczce wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Neon śliczny, ale bardziej jestem ciekawa tych dwóch pod nim :) Czekam na zdjęcia pomalowanych paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam wiele lakierów od allepaznokcie i również uwielbiam <3 czekam na kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam jeszcze lakierów tej firmy, ale widzę, że kolory mają naprawdę oryginalne :) czekam na zdobienie kawiorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy :) Świetne lakiery, ja będę czekała na recenzję kameleonka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego lakieru holograficznego , pozdrawiam ! http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tych lakierów, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam do czynienia z tą firmą i ich lakierami więc chętnie obejrzę u ciebie efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy miałam kiedyś biały i świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie bardzo fajne miłego testowania :)


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!!
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam parę ich lakierów i jestem bardzo zadowolona :). Owocnych testów życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Odrobinę zazdroszczę holo i kameleona, zapowiadają się świetnie :D Oby się sprawdziły i szybko zasłużyły sobie na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z allepaznokcie bardzo lubię lakiery termiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnych lakierów od nich. Najbardziej podoba mi się klasyczna czerwień i neonowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej uwiódł mnie kolor czerwony, który ostatnio dość często gości na moich paznokciach ! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm ciekawe ;)
    zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje paczuszki i jestem ciekawa tego lakieru z efektem kameleona

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...