31 października, 2014

CATRICE CAMUFLAGE CREAM KOREKTOR | RECENZJA


Dzisiaj zaprezentuję Wam jednego z moich ulubieńców. Jest nim kamuflaż Catrice Camuflage Cream. Dlaczego wkupił się w moje łaski? Zapraszam :)



Zwykle noszę lekki makijaż. Podstawą u mnie do wyrównania kolorytu cery jest krem BB + odpowiedni kamuflaż. Dzięki temu połączeniu mój makijaż jest lekki i naturalny. Od długiego już czasu kamuflaże Catrice goszczą w mojej kosmetyczce. Są bardzo wydajne. Ja mam dwa odcienie 010 oraz 020. Ciemniejszego głównie używam szczególnie latem, gdy moja cera jest opalona. Jaśniejszego zimą. 



Od producenta:

Kamuflaż: kremowa i matowa konsystencja korektora gwarantuje wysokie krycie maskując wszystkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami oraz przebarwienia. 

Skład: 

RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE- 2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, TALC, PARAFFIN, PROPYLENE GLYCOL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Cena: 13zł/3g

Dostępność: Szafy Catrice m.in. drogerie Hebe i Natura.



Opakowanie: Kamuflaże znajdują się w solidnych, estetycznych, zakręcanych słoiczkach. Niejednokrotnie kamuflaż spadł mi na podłogę, a słoiczek nie został uszkodzony ;)
Konsystencja: Kremowa. Wykończenie delikatnie matowe. Kamuflaż najlepiej nakładać pędzelkiem ze względu na jego bardzo dobre krycie. Dobrze się rozprowadza na skórze. Należy jednak uważać z ilością nakładanego produktu. Lepiej nałożyć cieńszą warstwę ;)
Zapach: Formuła bezzapachowa.
Kolor: W szafach możemy znaleźć kilka odcieni kamuflaży. Aktualnie bodajże 4, ponieważ z tego co widziałam Catrice wprowadził 4 odcień 025. Pozostałe odcienie to 010 Ivory, 020 Light Beige, 030 Rose Beige. Wyżej możecie zobaczyć dwa najjaśniejsze odcienie. Kolory są bardzo naturalne. Kamuflaż ładnie wtapia się w skórę, przez co wygląda bardzo naturalnie. Po przypudrowaniu nie zmienia swojego odcienia.
Krycie: Kamuflaż Catrice ma świetne krycie. Bez problemu radzi sobie z cieniami pod oczami, pajączkami czy niedoskonałościami. Dzięki swojej konsystencji możemy używać go zarówno pod oczy jak i na krostki. Dobrze neutralizuje zaczerwienienia.
Wytrzymałość: Korektor w moim przypadku potrafi wytrzymać na skórze niemalże cały dzień. 

Podsumowując: Uwielbiam ten korektor! Z początku miałam z nim mały problem, ponieważ czasem zbierał mi się w załamaniach. Ale po czasie okazało się, że właśnie zbyt dużo go nakładałam. Początkowo aplikowałam go palcami, ale pędzelek lepiej się w tym przypadku sprawdza. Produkt jest szalenie wydajny. Mam dwa słoiczki i używam kamuflaży codziennie, a wystarczą mi na ponad rok! Kamuflaż może delikatnie wysuszać, choć u siebie nic takiego jeszcze nie zauważyłam. Kamuflaż może delikatnie także podkreślać suche skórki, dlatego należy pamiętać o peelingu i nawilżaniu.

Mamy dzisiaj Hallowen :) Życzę Wam udanych imprez Hallowenowych oraz spokojnego weekendu ;)

Buziaki

29 komentarzy:

  1. świetne są te kolektory! Na szczęście ostatnio moja skóra nie fiksuje i go nie potrzebuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... koniecznie muszę go zakupić! Czuję, że to korektor stworzony dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się skusić teraz na ciemniejszy odcień, bardzo fajny korektor, doskonale maskuje, przy częstym stosowaniu niestety zapycha :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 010 i bardzo sobie chwalę jego krycie. Gdy mi się skończy z pewnością kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ivory mógłby być dla mnie dobry ;) I chyba go wypróbuję, bo widzę, że świetnie się u Ciebie sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie umiem urzywac korektorów :) ale kolorki dosc naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takiej reakcji koniecznie muszę go kupić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ivory wygląda obiecująco :) Przyjrzę się bliżej tym kamuflażom gdy będę w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i bardzo lubię,świetnie sobie radzi z niespodziankami.Moja znajoma używa go także pod oczy,ale ja uważam,że jest zbyt ciężki na te okolice

    OdpowiedzUsuń
  11. Podchodziłam do niego dość sceptycznie, a teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno wypróbuję! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest w moich zakupowych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten najjaśniejszy i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba nigdy w życiu nie kupię tych kamuflaży - co nie pójdę do drogerii to zawsze wykupione :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, widziałam go już kilka razy i coraz bardziej jestem na TAK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny na wypryski,ale pod oczami go niestety widać...

    OdpowiedzUsuń
  18. od dawna kusi mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się cały czas na niego czaję, ale nigdy nie mogę załapać się na ten najjaśniejszy :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam mieszane uczucia co do niego, bo niby fajnie kryje ale też nie wtapia się tak jakbym sobie tego życzyła ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go i uwielbiam, używam codziennie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przymierzam się do niego już od dłuższego czasu i teraz to już na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń


  23. Lubię ten korektor ;) Mam odcień ivory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja go nakładam pod oczy i też wysuszenia nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam, na wykończeniu jest mój słoiczek 010 ivory, na pewno będę go kupować w przyszłości;))

    OdpowiedzUsuń
  26. ogólnie to jakoś zawsze zapomnę o użyciu korektora, więc w moim przypadku nie opłaca się kupować, ale zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...