26 października, 2014

EFEKTY STOSOWANIA SUPLEMENTU DIETY SKRZYPOLEN Z BIOTYNĄ | OLEOFARM


Przyszedł czas na podsumowanie efektów dwu-miesięcznej kuracji z suplementem diety Skrzypolen z biotyną firmy Oleofarm. Jak wpłynął na moje włosy, paznokcie oraz skórę?


Dwa miesiące temu wspominałam Wam, że zaczynam kurację wzmacniającą z suplementem diety Skrzypolen z biotyną. Pisałam o tym >TUTAJ<. Możliwość testowania tego produktu zawdzięczam stronie internetowej urodaizdrowie.pl gdzie zgłosiłam się do testów.

Do suplementów diety podchodzę z delikatnym dystansem. W suplementacji nie widzę nic złego, ale zawsze powinniśmy pamiętać, że samo zażywanie suplementów da nam niewiele. Ważne jest, abyśmy prowadzili zdrowy tryb życia oraz dobrze się odżywiali, a suplementy powinny być jedynie dodatkiem. 
Oczywiście z suplementami należy uważać. Nie powinno się ich łączyć i zażywać np 3 jednocześnie, ponieważ pewne składniki mogą się dublować co z kolei może poważnie zaszkodzić naszemu zdrowiu. Każdy z nas jest inny i każdy ma inne zapotrzebowanie na różne minerały czy witaminy.

Skrzypolen z biotyną.



Skrzypolen zaciekawił mnie przede wszystkim składem. Znajdziemy tutaj skrzyp polny, len czy taurynę., która szczególnie mnie zdziwiła, ponieważ nie spotkałam się jeszcze z tauryną w składzie suplementu dla wzmocnienia skóry, włosów i paznokci. Szczegółowo o składzie możecie przeczytać >TUTAJ<.
Skrzypolen możecie nabyć w aptece lub >TUTAJ<. Koszt: 13zł/ 24 dniową kurację.

Jak Skrzypolen sprawdził się u mnie? 

Kapsułki są średniej wielkości. Nie miałam problemu z ich połknięciem. Dzienna dawka to dwie kapsułki. Osobiście wolę jak dzienna dawka to jedna kapsułka, ponieważ zmniejsza się prawdopodobieństwo pominięcia dawki, a w tym przypadku liczy się systematyczność. 
Oczywiście jak już wcześniej wspomniałam, nie opieram swoich obserwacji jedynie na stosowaniu suplementu. Dodatkowo staram się dobrze i różnorodnie odżywiać oraz stosować odpowiednią pielęgnację. Dzięki temu mogę cieszyć się dobrymi efektami, które zauważyłam podczas stosowania Skrzypolenu. Nie odczuwałam żadnych efektów ubocznych mimo zawartości tauryny w składzie. Nie przypadkowo zdecydowałam się na początek kuracji w tym okresie, ponieważ właśnie jesienią moje włosy przechodzą jakieś "załamanie". Szczególną poprawę zauważam jednak w kondycji moich paznokci. Są mocniejsze i twarde. Aktualnie nie narzekam na stan moich włosów, czy skóry. Myślę, że suplementacja Skrzypolenem bardzo temu sprzyja.

A Wy? Stosujecie jakieś suplementy?

Buziaki

15 komentarzy:

  1. ja stosowalam kiedys podobny suplement powiem ze szalu nie bylo ani we wlosach skorze czy paznokciach jakie byly takie zostaly :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam :) Teraz łykam, niestety nie systematycznie Priorin. Muszę się w końcu zmobilizować do systematyczności w wielu sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję vitapil i u mnie działą ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz akurat załapałam się do testów Mega Krzemu z Melatoliną i na razie efektów nie widzę ale może dlatego że łykam je dopiero 2 tygodnie :)
    Zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łykałam kiedyś coś ze skrzypem, ale efekt był mało zauważalny niestety

    jak byś miała czas, możesz do mnie zajrzeć i kliknąć w link do bluzki w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę jakoś w działanie suplementów, kiedyś brałam jakieś, ale nie zauważyłam żadnej poprawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałam ostatnio suplement na włosy, ale chyba troszkę szkodził mi, bo całą twarz miała w "niespodziankach" ;/ Odstawiłam i się uspokoiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz nic nie łykam, ale przydało by się coś na wzmocnienie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że zadziałam na paznokcie i nie tylko . ja aktualnie nie stosuję żadnego suplementu : )

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem strasznie niesystematyczna w stosowaniu i dlatego nie widać rezultatów:(
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękujemy za zaufanie naszym suplementom i koniecznie zapraszamy na nasz fanpage:
    https://www.facebook.com/oleofarmdlaurody
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie takie suplementacje zazwyczaj przynoszą znikome efekty ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...