28 października, 2014

JEDWAB W PŁYNIE BIOVAX L'BIOTICA | RECENZJA


Moje drogie czytelniczki pewnie już wiedzą, że ciągle poszukuję jedwabiu idealnego dla moich włosów. Dzisiaj przedstawię Wam jedwab Biovax. Jak się sprawdził na moich włosach?



Od producenta:

Silk to jedwabista kuracja do włosów wymagających troskliwej pielęgnacji.
Ten wyjątkowy preparat:
- intensywnie regeneruje zniszczone włosy,
- silnie nawilża włosy i skórę głowy,
- reperuje i zamyka rozdwojone końcówki włosów,
- wygładza włosy i zapobiega ich elektryzowaniu,
- nadaje włosom jedwabisty połysk i miękkość. 

Skład: 

Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Ethoxydiglycol, Parfum, Panthenol, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Buthylphenyl Methylpropional.


Cena i dostępność: 8-12 zł/15 ml. Produkt możemy znaleźć w aptekach oraz drogeriach np. Natura.




Opakowanie: Jedwab znajduje się w plastikowej buteleczce z pompką. Buteleczka znajduje się w kartoniku, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje na temat tego produktu.
Konsystencja: Jedwab jest w postaci płynnej, przeźroczystej, gęstej oleistej cieczy.
Zapach: Całkiem przyjemny, długo utrzymuje się na włosach, ale jest delikatnie wyczuwalny. Jak dla mnie zapach jest typowy dla kosmetyków do stylizacji włosów. 
Działanie: Przyznam, że jedwab pozytywnie mnie zaskoczył. Na moich włosach spisuje się lepiej niż mój do tej pory ulubiony CHI, o którym pisałam >TUTAJ<. Skład jak przystało na jedwab całkiem przyzwoity. Są silikony, nawilżająca prowitamina B5 oraz obiecany jedwab.
Produkt sprawdza się w swojej roli, czyli chroni włosy przed uszkodzeniem, ładnie nabłyszcza i wygładza. Oczywiście według mnie producent troszkę poleciał z obietnicą scalenia końcówek czy regeneracją. Takowych nie zauważyłam, ale nie tego oczekuję od jedwabiu do włosów. Mam wrażenie, że włosy po tym jedwabiu ładniej mi się błyszczą i są lepiej dociążone. Jedwab ładnie podkreśla moje fale, czego niestety nie mogłam powiedzieć o jedwabiu CHI. Nie obciąża włosów. 

Podsumowując: Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt. Myślę, że u kręconowłosych również się fajnie sprawdzi ;) Planuję przetestowanie w przyszłości jego brata: serum :)

Miałyście z tym jedwabiem do czynienia? jak się u Was sprawdził?

Buziaki

27 komentarzy:

  1. ja uwielbiam CHI, tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mam przekonania do jedwabiów ;p Miałam dwa i oba niewypały ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jedwab się nie sprawdza powoduje po jakimś czasie okropne przesuszenie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może używasz jedwabiu, który w składzie ma alkohol np Biosilk... On może powodować przesuszenie

      Usuń
  4. Miałam jedwab, bo dostałam od koleżanki. Na co dzień nie stosuje, ale czasem zdarza mi się stosować go na końcówki, kiedy chcę, żeby włosy ładnie się prezentowały i nie puszyły. I do tego jest wg mnie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go,ale wszystko przede mną :) Latem stawiam na naturalne olejki,teraz jednak zainwestuję w coś z silikonami.Wiatr,mróz nie służy moim końcówką :/

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można go kupić? już jakiś czas się zabieram żeby go zakupić u mnie jedwab to podstawa żeby rozczesać włosy i obowiązkowo na zabezpieczenie i tak już zniszczonych końcówek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam w Naturze za 7,99. Widziałam także w aptekach ;)

      Usuń
    2. no własnie co miesiac sie wybieram do tej Natury i zawsze ląduje w rossmannie :) teraz juz nie odpuszcze :) dzieki :)

      Usuń
  7. Kiedyś używałam jedwabiu, teraz preferuję olejki do włosów. Nie znam tego produktu, fajnie, że sprawdził się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego jeszcze nigdy nie miałam :) Pewnie się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka wygląda bardzo funkcjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam jedwabiu Biosilk, tego nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. So georgeos that post dear…love it …
    if you want we can follow each ether on bloglovin g+ instagram and facebook page…
    what do you think about….
    if you want just let me know…
    kiss kiss from

    http://maysesmodamour.blogspot.it/2014/10/like-tiger.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze ..muszę koniecznie spróbowac bo ich maski uwielbiam , ciekawe jak z jedwabiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu go miałam. Przyznam - bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedwabiu nie próbowałam, ale bardzo lubię od nich serum do włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za recenzję - na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak jest lepszy od CHI to muszę wypróbować ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji jeszcze przetestować a ostatnio moje włosy są strasznie niesforne wiec chyba się na niego skuszę:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jakoś jedwabie się nie sprawdzają... Moje włosy jakoś ich nie lubią. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam serum z witaminą A+E, ale jestem ciekawa również jedwabiu w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zastanawiam się co tym razem kupić na końcówki. Ostatnio miałam jedwab z green pharmacy i był bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie jedwab się sprawdza, pomaga wygładzić puszenie włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...