06 października, 2014

LAKIER HOLOGRAFICZNY ALLEPAZNOKCIE | RECENZJA


Dzisiaj zaprezentuję Wam lakier, którego większość z Was była najbardziej ciekawa. Mowa tutaj o lakierze holograficznym opalizującym na niebiesko 03 ze sklepu allepaznokcie.pl. Jesteście ciekawe jak prezentuje się na pazurkach? 




Opakowanie i pędzelek: Lakier znajduje się w dużej 15 ml buteleczce. Możecie go nabyć >TUTAJ<. Pędzelek jest standardowy, delikatnie jakby spłaszczony, co znacznie ułatwia dokładną aplikację lakieru. 
Konsystencja i krycie: Lakier ma idealną konsystencję. Nie zalewa skórek i ładnie rozlewa się po płytce. W przypadku tego holoska możemy stopniować krycie. Jeżeli chcemy takie półtransparentne wystarczy jedna(bardzo delikatny efekt)- dwie warstwy. Ja jednak nałożyłam trzy warstwy ponieważ dopiero po nałożeniu trzech warstw uzyskałam pełne krycie. Myślę, że spokojnie można również nałożyć holoska na biały lakier, który ładnie podbiłby kolorki.
Wysychanie i trwałość: Lakier schnie w tempie ekspresowym. Mimo nałożenia trzech warstw pełne mani miałam szybciutko gotowe ;) Wiadomo trzecia warstwa schła nieco dłużej niż pierwsza, ale to normalne. Lakier jest trwały. Podobnie do czerwieni, o której pisałam >TUTAJ< lakier bez uszczerbku wytrzymała na moich paznokciach 4 dni. Później było widać przetarcia, ale nie zauważyłam żadnych odprysków.






Podsumowując: To jest mój pierwszy lakier holograficzny. Przyznam, że jest świetny. Ciężko było mi oderwać wzrok od mieniących się drobinek. Lakier cudnie połyskuje przeróżnymi kolorami. Efekt ten był bardziej widoczny w sztucznym świetle. Żałuję tylko, że mój aparat nie chciał zbytnio łapać tego efektu, a bardzo chciałam go Wam pokazać. Zrobiłam chyba 100 zdjęć w różnych opcjach i przy różnych światłach, ale aparat mi oszalał po prostu ;) Mam nadzieję, że zdjęcia które udało mi się wybrać choć troszkę przybliżają Wam efekt :)

Jak Wam się podoba?


Miłego dnia
Buziaki



31 komentarzy:

  1. Świetne się prezentuje :) Masz śliczne paznokcie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam holo od Allepaznokcie! :D Ja mam chyba 02, ale jest bardzo podobny do Twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie te lakiery już każdej strony ;) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt wygląda naprawdę fajnie: ) nie mam jeszcze takiego lakieru: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale na moich paznokciach mi się nie podoba, za to u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda na paznokciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły lakier, z daleka wygląda jak folia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy efekt i piękna paznokcie. Obserwuję*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor i schludnie wygląda na pazurkach ; ))
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny holo. Ja w swojej kolekcji nie mam żadnego i jakoś mnie na razie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ładnie i troszkę przypomina mi lakier piaskowy:) 4 dni to przyzwoita wytrzymałość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglada fantastycznie! a jak z jego zmywaniem powiedz?
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zmywaniem nie ma żadnych problemów ;)

      Usuń
  15. Ładny kolorek! :)

    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny efekt :) Połyskujące lakiery zdecydowanie preferuję w sezonie jesienno-zimowym. Latem królowały pastele i mat. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...